Nu ik een account op tweakers heb, kan een huisgenoot van mij dan ook een account nemen ?
Of moet dit speciaal met hetzelfde account, ivm clones ?
Of moet dit speciaal met hetzelfde account, ivm clones ?
Da's waar, want als de ene een ban krijgt, heeft de ander er automatisch ook een.Op zondag 09 juni 2002 03:27 schreef Jaymz het volgende:
Zolang jullie beiden je gewoon normaal gedragen is er niets aan de hand.
Alleen bij een ip-ban, en als ik mij niet vergis staan er meestal 0 ip-bans. Je moet al heel erg lopen rotzooien voor een ip-ban en dan blijft die nog niet lang staan ookOp zondag 09 juni 2002 10:26 schreef internetinfo het volgende:
[..]
Da's waar, want als de ene een ban krijgt, heeft de ander er automatisch ook een.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Is dat zo?Op zondag 09 juni 2002 10:29 schreef Duracell het volgende:
[..]
Alleen bij een ip-ban, en als ik mij niet vergis staan er meestal 0 ip-bans. Je moet al heel erg lopen rotzooien voor een ip-ban en dan blijft die nog niet lang staan ook
Nope.Op zondag 09 juni 2002 10:36 schreef internetinfo het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik dacht altijd dat een 24/h oid ban altijd een tijdelijke IP-ban was.
Oke.Op zondag 09 juni 2002 10:42 schreef Lampie het volgende:
[..]
Nope.
Staan er wel een paar hoorOp zondag 09 juni 2002 10:29 schreef Duracell het volgende:
Alleen bij een ip-ban, en als ik mij niet vergis staan er meestal 0 ip-bans. Je moet al heel erg lopen rotzooien voor een ip-ban en dan blijft die nog niet lang staan ook
Mother, will they like this song?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq