Halve geforce kaart? Waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Heeft iemand enig idee waar ik een half hoge AGP Geforce je kan kopen, heb namelijk nu een DELL Optiplex GX150.

Alleen hier pas geen normale videokaart in...

Ik weet dat ze bij dell te koop zijn maar daar hebben ze alleen een Nvidia TNT2 16 en dit is net te weinig....

Verwijderd

Ik kan je zeggen dat een MSI GF2 MX daar aan voldoet

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
dat heet low profile. die kaarten hebben ook een half hoog slot plaatje. moeilijk aan te komen, maar ze bestaan wel.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Maar goed die low profile kaartjes zullen wel een behoorlijke prijs hebben, denk ik zo.

Iemand hier die zelf een een hele lage geforce kaart heeft?
Het zal vast wel te modden zijn :-)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik weet niet of je per se een Geforce wilt hebben, maar de nieuwe ATI radeons (niet allemaal) zijn ook low profile.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
De GF2MX'jes (de echte mx'en ja) waren ook low profile, tenminste, de meeste. Echter wel een high profile backplate, een probleempje wat voor een beetje tweaker wel op te lossen valt ;) >:)

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
dit model van chaintech zie ik op de site staan, vindt het alleen een raar model misschien is ie wel low profile:

Afbeeldingslocatie: http://www.chaintech.com.tw/IMAGES/VGA/ag424m.jpg

klik op het plaatje voor specs

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
Op zondag 09 juni 2002 09:36 schreef duncanvdlinden het volgende:
dit model van chaintech zie ik op de site staan, vindt het alleen een raar model misschien is ie wel low profile:

[afbeelding]

dat is idd low profile.
maar of je die ook in NL kan vinden? ze zijn niet echt gewild... ik zou een paar pc boeren bellen of ze die kunnen bestellen.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Op zondag 09 juni 2002 09:50 schreef weareborg het volgende:

[..]

dat is idd low profile.
maar of je die ook in NL kan vinden? ze zijn niet echt gewild... ik zou een paar pc boeren bellen of ze die kunnen bestellen.
Kijk ff in de pricewatch

Verwijderd

Ik heb hier ook nog een msi 2mx liggen die low profile is, dus als ik jou was zou ik daar eens naar op zoek gaan.

• Dnc1n
deze dan powercolour ati radeon 7500 64mb ddr!!!:

Afbeeldingslocatie: http://www.power-color.com/assets/images/750064mddrcrttv.jpg

ik zou voor deze gaan. goeie game prestaties, mooie 2d + tv out. kost 100 euro in de pricewatch.

anders de chaintech gf4 mx 420 64mb sdr, maar deze presteert minder. ook 100 euro in pricewatch.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Zou je niet zelf het achterkantje kunnen modden :).

Er zijn veel kaarten die 'low-profile' zijn :), maar meestal hebben ze dan weer een lange ijzeren achterkant :P.

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-08 16:48

nrg

Bij de Vobis (in Amersfoort iig) hebben ze low-profile videokaartjes ivm kastjes die ze verkopen die low-profile kaartjes nodig hebben.

Weet niet of ze los worden verkocht en welke modellen ze hebben..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 09:59 schreef duncanvdlinden het volgende:
deze dan powercolour ati radeon 7500 64mb ddr!!!:

[afbeelding]

ik zou voor deze gaan. goeie game prestaties, mooie 2d + tv out. kost 100 euro in de pricewatch.

anders de chaintech gf4 mx 420 64mb sdr, maar deze presteert minder. ook 100 euro in pricewatch.
bij zo eentje zou je denk ik gewoon de bovenkant af kunnen zagen van het slotplaatje.. en dan soldeer je dat hoekje waar je hem vastschroeft er weer aan.

Verwijderd

Club3D schijnt er ook een te hebben
Maar pas op! Ik kocht deze kaart maar in de doos bleek wel een hoge kaart te zitten!! (wel een GF2 MX400 maar toch)
Pas dus op en check eerst even de doos voordat je koopt!

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Die ijzeren plaatjes aan een low profile kaart diezijn er in een paar verschillende standaard uitvoeringen. Je kunt gewoon een kaart kopen waar de VGA-uitgangen en eventuele TV-out op dezelfde positie zitten en dan het de ijzeren plaatjes omwisselen (dus een groot ijzeren plaatje aan de oude kaart en dan het oude kleine ijzeren plaatje aan je nieuwe videokaart)

• Dnc1n
Op zondag 09 juni 2002 15:45 schreef Gabriel-LG het volgende:
Die ijzeren plaatjes aan een low profile kaart diezijn er in een paar verschillende standaard uitvoeringen. Je kunt gewoon een kaart kopen waar de VGA-uitgangen en eventuele TV-out op dezelfde positie zitten en dan het de ijzeren plaatjes omwisselen (dus een groot ijzeren plaatje aan de oude kaart en dan het oude kleine ijzeren plaatje aan je nieuwe videokaart)
dat kan misschien wel zo zijn. maar de kaart mag niet te dik zijn. anders heeft het wisselen van plaatjes ook geen zin.

• Dnc1n
de gforce 2 mx series zijn in low profile te krijgen (let op: sommige zijn niet low profile)
Maar als je een gf2 mx neemt is dat niet zo'n hele grote verbetering.
gforce4 mx 420 ddr zijn ook in lowprofile formaat te krijgen, dit zijn best leuke kaartjes. Met jouw systeem (intel pIII 1200) iets van 3800 3d marks, ati 7500 iets van 4500. dus dit is niet zo'n groot verschil.

je kunt dus het best kiezen tussen gf4 mx420 ddr of ati radeon 7500 van powercolour.

• guanpedro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12-2025

guanpedro

Live forever or die trying

Heeft er iemand een idee wat de snelste Low Profile videokaart is? DUs geeen MX crap aub!

PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717

• ernst
  • Laatst online: 04-08 16:43
Ik las laatst dat iemand een half grote Radeon 8500 zou hebben !
stond d8 ik ergens in het laatste deel v/h grote radeon topic :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Helaas toch een Gf4 mx 460

• DDX
  • Laatst online: 05-08 21:09

DDX

hmms ati9000 ofzo in lp zou leuk zijn ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

• ernst
  • Laatst online: 04-08 16:43
wrom 9000 ? je kan beter een 8500 hebben......

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• DDX

DDX

naja 8500 brengen ze geen nieuwe versies meer van uit toch ?

magoed 9700 zou natuurlijk nog leuker zijn ;-)

Verwijderd

ik had er 1 in me pc maar die is nu kapot :P was een sparkle geforce 2 mx400

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gainward GF4MX is low-profile (ja, alles muv de afdekplaat, maar die kan bewerkt worden :)

Oslik blyat! Oslik!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb hier een FXF (powered by PINE, zegt je mischien iets meer :P) GF2mx400 PCI als 2e videokaart, en dat is ook een low profile kaartje.

Er zijn er dus zat van :D

Anders moet je eens langs de hcc gaan, daar kun je vast een goede en goedkope kopen :)

/edit

* Kapitein Edward moet topic lezen en naar datum kijken :(

• DDX

DDX

magoed als je nu iets snellers wilt dan een mx ?
ik wil een klein pctje (dell optiplex) maar zou er graag beetje snelle videokaart in willen

Verwijderd

Dnc1n schreef op 09 June 2002 @ 09:36:

[url="http://www.chaintech.com.tw/Products/VGA/ag424.htm"][afbeelding][/url]

Precies dezelfde kaart heb ik ook maar dan Geforce 4 mx 440 heeel vaag dat zeg ik je wel.Trouwens is van Leadtek.

• DDX

DDX

ok in ati topic kom ik niet veel verder, gaat ook meer over problemen met ati enzo
iemand enig idee waar ik deze kaart kan kopen :

http://www.cptech.com.tw/...p?prd_id=R8500LE(AR2L-xx)

is wat sneller als de gforce mx kaarten
maar toch low profile

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
Padje schreef op 09 juni 2002 @ 01:40:
Heeft iemand enig idee waar ik een half hoge AGP Geforce je kan kopen, heb namelijk nu een DELL Optiplex GX150.

Alleen hier pas geen normale videokaart in...

Ik weet dat ze bij dell te koop zijn maar daar hebben ze alleen een Nvidia TNT2 16 en dit is net te weinig....
Op m'n werk heb ik ook een Dell Optiplex, maar wel met een "halve" GF2 MX erop. Het is geloof ik ook een GX150, maar checken gaat even niet vanwege vakantie :)

Verwijderd

Ik heb hier een low-profile Club 3d Radeon 9100, wel gewoon in een kast waar ook "gewone" kaarten in passen.......
ik heb em bij Citysystems in Apeldoorn gekocht.

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 23:13
Ik heb in de zaak radeon 9100 kaartjes van Club3d waar low profile slotplaatjes voor te bestellen zijn voor een paar euro. kijk eens of je die tegenkomt ergens. Elke zaak met als groothandel ECL moet deze dingen kunnen bestellen.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:02

scorpionv

This space for rent

Waarom moet dit nu weer in een steenoud topic :?

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
/oude koe.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.