Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Ook niet zo raar, hij is de merknaam vergetenOp zondag 09 juni 2002 01:36 schreef RolfLobker het volgende:
Waar heb je dat bordje vandaan? Bij de bingo gewonnen?
Nog nooit van gehoord.
Het is de QDI/Legend KinetiZ 7E.
Naar ik meen is er maar 1 winkel in NL die ze verslijt (het zou wel eens Etelcom kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker). Erg grappig- ik liep in m'n tweakgear langs hun kraam op de HCC, dachten ze dat ik van de crew was en wilde ze dat ik een van hun mobo's ging reviewen
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
juist het zijn ook Turken heOp zondag 09 juni 2002 03:06 schreef dion_b het volgende:
[..]
Ook niet zo raar, hij is de merknaam vergeten
Het is de QDI/Legend KinetiZ 7E.
Naar ik meen is er maar 1 winkel in NL die ze verslijt (het zou wel eens Etelcom kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker). Erg grappig- ik liep in m'n tweakgear langs hun kraam op de HCC, dachten ze dat ik van de crew was en wilde ze dat ik een van hun mobo's ging reviewen
Hmm, misschien heb ik dan de verkeerde naam in m'n hoofd, het was namelijk duidelijk een Chinees (maar volgens mij zitten we behoorlijk off topic ondertussen)Op zondag 09 juni 2002 04:02 schreef Cyberboy het volgende:
[..]
juist het zijn ook Turken he(Nofi, ben zelf nl. ook een Turk)
Wat ik over die mobo's weet is dat ze de laatste jaren in Europa een erg laag profiel hebben, maar ze stonden een jaar of 4 geleden bekend om solide OEM mobo's, kwalitatief in orde, performance gemiddeld goed maar niet opmerkelijk- solide grijze muizen dus.
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
[off-topic]Op zondag 09 juni 2002 13:24 schreef dion_b het volgende:
[..]
Hmm, misschien heb ik dan de verkeerde naam in m'n hoofd, het was namelijk duidelijk een Chinees (maar volgens mij zitten we behoorlijk off topic ondertussen)
Wat ik over die mobo's weet is dat ze de laatste jaren in Europa een erg laag profiel hebben, maar ze stonden een jaar of 4 geleden bekend om solide OEM mobo's, kwalitatief in orde, performance gemiddeld goed maar niet opmerkelijk- solide grijze muizen dus.
Ja de eigenaar is Turks, maar er werken ook veel chinezen bij Etelcom. Wij zijn namelijk een directe concurrent van hun
[/off-topic]
Pagina: 1