zijn er nog Super Singleplayers?

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
dwz spellen die (voornamelijk) om het singleplayer gedeelte gaan. en waar een dijk van een verhaal in zit, zoals het het spel met het beste verhaal (imho) Anachronox. ook was het verhaal van The Longest Jouney en Half-Life vet. maar wie weet er nog meer van dit soort (nieuwere) spellen met zo'n geweldige verhaallijn?

Verwijderd

Ja ikke dus.

Balen deed ik als een stekker toen de eerste game uitkwam die compleet was gericht op multiplayer gezeik (UT om precies te zijn).

Geef mij maar een verhaal, want als ik videogames speel is het me nog altijd te doen om de beleving van een avontuur.

En multiplayer neem ik dan wel op de koop toe... maar het moet er zeker niet om draaien vind ik.

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 01:31 schreef CU2morO het volgende:
dwz spellen die (voornamelijk) om het singleplayer gedeelte gaan. en waar een dijk van een verhaal in zit, zoals het het spel met het beste verhaal (imho) Anachronox. ook was het verhaal van The Longest Jouney en Half-Life vet. maar wie weet er nog meer van dit soort (nieuwere) spellen met zo'n geweldige verhaallijn?
GTA3 >:) heh heh

Ik ben nu trouwens superverslaafd aan Duke Nukem: Manhattan Project. Ik kreem em in mn handen en tis gewoon een platform game, met maar 2 looprichtingen, en toch issie 3D. Soort Pandemonium idee dus. Dit is een cool singleplayer spelleke

• CU2morO
Op zondag 09 juni 2002 01:36 schreef Demolition-Man het volgende:

[..]

GTA3 >:) heh heh

Ik ben nu trouwens superverslaafd aan Duke Nukem: Manhattan Project. Ik kreem em in mn handen en tis gewoon een platform game, met maar 2 looprichtingen, en toch issie 3D. Soort Pandemonium idee dus. Dit is een cool singleplayer spelleke
beide al op uitgekeken :z
(gta 3 is wel ff leuk om nog te cruisen, maar de lol is er van af :? en dnmp kan ik niet verder komen in de enalaatste misse part 2)

• CU2morO
Op zondag 09 juni 2002 01:33 schreef Codin het volgende:
Ja ikke dus.

Balen deed ik als een stekker toen de eerste game uitkwam die compleet was gericht op multiplayer gezeik (UT om precies te zijn).

Geef mij maar een verhaal, want als ik videogames speel is het me nog altijd te doen om de beleving van een avontuur.

En multiplayer neem ik dan wel op de koop toe... maar het moet er zeker niet om draaien vind ik.
jij snapt het niet helemaal, met super singleplayers bedoel ik geen personen, maar spellen :Y)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

RPGs ook goed? Fallout 1 en 2 : mjamjam :)
en planescape torment mjam
en Arcanum mjam :)
en verder, nja GTA3 is dus vet idd
maar voor t verhaal, nee, dan zijn die eesrte vier vetter, plus je bent er wel wat uurtjes zoet mee :)
maar als je zoekt naar een goed verhaal :) --> een boek?
Wheel of Time mjamjam Robert Jordan :)
Kheb nog wel meer van dat soort heerlijke tips :D
maar voor verhalen zijn rpgs t makkelijkst, hoewel ze soms eigenlijk maar matig zijn, maar deze vier zijn ok, plus ze spelen gewoon vet. :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55
Morrowind , Gotic en binnne kort N W N

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• CU2morO
Op zondag 09 juni 2002 01:42 schreef Blackhole het volgende:
Morrowind , Gotic en binnne kort N W N
morrowind, bah, in geen tijden zo'n slecht spel gespeeld :r
khou gewoon niet van 1st person rpg's (en zeker niet in een middeleeuwen-thema)

• CU2morO
om het nog ff op een rijtje te zetten:
-goede verhaallijn
-niet in 1 dag uitspelen
-geen middeleuwse thema's (liever Sci-Fi)
-niet te serieus (+humor) (dus niet atlantis oid)
-rpg, fps, rts, maakt allemaal nix uit

welk(e) spel(len) zoek ik?

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

humor, rpg, vetverhaal:
planescape denk ik wel, maar die andere 3 ook, hoor :)
fallout 1 en 2 kan je samen krijgeen in budget nu en planescape zag ik laatst bij freerecordshop voor 8 euro iets
arcanum had ik gekocht, maar toen deed de CD t niet
>:( ik em wegbrengen en ze zeggen (bij FRS) dat ik een nieuwe zal krijgen wneer ze die hadden, maand later hebben ze em nog niet, dus heb ik maar mn geld truggevraagd, khad em al uitgespeeld, als illegaal, maar ik wilde em juist kopen!
ga ik ook wel doen, als ie op budget uitkomt dan, maarja :)
planescape dus :)
en fallout1en2 :D

allemaal geen middeleeuwen btw:
fallout1n2 zijn postnuclear
arcanum is tijdens de industr. revol. , maar met fantasy en planescape is een twisted dark fantasy iets :)
AD&D geloof ik, ja

Alone at last
Just nostalgia and I

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ohja, Jedi Knight 2 is wel ok single player, maar wat kort helaas :) verhaal is matig, maar gewoon veel spelplezier (als je met je lightsaber iemand in mootjes hakt :D)
en halo is ook wel koel, maar kort, kheb m bijna uit :)
maar das dus xbox, dus daar heb je prob niet zoveel aan urk...
maar verder ehm...
LBA!!!
Little Big Adventure !!!

een zal je prob niet aan de praat krijgen, tis een dos spel, maar LBA 2 was gemaakt voor w95 en die schopt hard achterwerk
nee, maar die vond ik echt heel vet :)
en die is ook op budget uit. hij is wel veel leuker als je 1 eerst hebt gespeeld, maar ik heb ook eerst 2 en toen 1 gespeeld, twas grandioos :)
maar dan moet je 1 gewoon even op een oude 486 spelen :)

maarja, LBA 2 dus, hoe heettie verder ookalweer:
Twinsen's Odessey?
zeker weten doe ik t neit
in Amerika heettie Relentless 2 dacht ik :)
maarj,a frans spel, maar koel :D

ohja, LBA is een adventure, 1 zie je altijd schuin van boven, 2 ook zo als je binnen bent en buiten vanaf steeds verschillende camerapunten en met space van achteren :)

en andere spellen, even kijken hoor :)

snes spellen emuleren is ook koel:-->
Lufia: Fortress of Doom, tverhaal is niet grandioos, maar je zit er wel voor uren aan :)
tot iedereen level 99 is en de eindbaas voor je wegrent :D
maarja
vette single player mhhmm...

ohja, LBA verhaal is dus ook niet superdeluxe, maar t is gewoon zo leuk.
en ti sook grappig btw, nja, als je een leip gevoel voor humor hebt :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

-No one lives forever(vrouwlijke austin powers ongeveer, zeer humoristisch en leuk verhaal(ala james bond)

-Deus Ex(half mens, half cyborg met een mega complot/verhaal en verder gewoon denk ik _het_ beste spel dat ik de laatse 2 jaar heb gespeeld (en ik spele er VEUL :P)

-Undying(Ontzettend creapy/eng, rillingen over je rug af en toe, zeer mooi en origineel verhaal in samenwerking met de schrijver van de hellraiser films dus dan weet je wel hoe laat het is)

Erg goeie en leuke en mooie FPS spellen met ijzersterk verhaal en ook erg origineel alle 3.

Verder heb ik Anachronox ook gespeeld, maar als dat het beste spel is qua verhaal(ook noem je halflife :?) ben je niet veel gewend denk ik :P

• CU2morO
Op zondag 09 juni 2002 02:04 schreef H3!N het volgende:
-No one lives forever(vrouwlijke austin powers ongeveer, zeer humoristisch en leuk verhaal(ala james bond)
done...

-Deus Ex(half mens, half cyborg met een mega complot/verhaal en verder gewoon denk ik _het_ beste spel dat ik de laatse 2 jaar heb gespeeld (en ik spele er VEUL :P)
done... en btw een van de betere spellen, maar anachronox overruled DE zwaar :Y)

-Undying(Ontzettend creapy/eng, rillingen over je rug af en toe, zeer mooi en origineel verhaal in samenwerking met de schrijver van de hellraiser films dus dan weet je wel hoe laat het is)
ik hou er niet van om om de 5 minuten een hartaanval krijgen :{

Erg goeie en leuke en mooie FPS spellen met ijzersterk verhaal en ook erg origineel alle 3.

Verder heb ik Anachronox ook gespeeld, maar als dat het beste spel is qua verhaal(ook noem je halflife :?) ben je niet veel gewend denk ik :P

Verwijderd

wat dacht je dan van alien vs Predator 2?

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ohja, StarCraft is ook wel vet, ook de single player dus en daarna kan je altijd nog vrolijk gaan skirmishen
nee, t heeft weinig met verhaal te maken, nja, dr zit wel een verhaal achter, hoor, maar t is wel leuk ieg :)
ook als singleplayer

Ohja, hoeheett nou? Ehm, ook een frans spel, met voxels de hele tijd, ehm....
Outcast, die vond ik ook wel leuk eigenlijk.
wat vaag en de namen van de characters waren niet veel soeps, maar t was nogal mooi voor toen, nja, wel wat pixelig, maar wel mooi en t speelde koel en dr zat zelfs een verhaal achter, maar t was wel leuk voor singleplayer, maarja, de ene helft vond t vet, de andere nep, dus kweet niet of t een denderende tip is :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Final Fantasy Serie's misschien :?

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Oeh!
ja, idd

Final Fantasy 7 dan wel te verstaan :)
of 3 die is geloof ik ook wel vet, maar ik vond 8 een bit traag :)
nja, in t begiun ieg, want toen ben ik gestopt omdat ik em traag vond :)
maar Final Fantasy 7 is een goeie idd :)
maar wat vinden jullei nou van de fallouts en de lba's en planescape en arcanum en starcraft?
kdacht wat goede tips tegeven :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

-Deus Ex(half mens, half cyborg met een mega complot/verhaal en verder gewoon denk ik _het_ beste spel dat ik de laatse 2 jaar heb gespeeld (en ik spele er VEUL )
done... en btw een van de betere spellen, maar anachronox overruled DE zwaar
Mja smaken verschillen :)
Ik heb anachronox nog niet helemaal uitgespeeld. Ik Moet nu volgens mij naar de planeet van de eindbaas.
Heb het al 4 maanden ofzo niet meer gespeeld.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik zou zeggen koop een ps2 en ontdek the hidden treasures van de Japanse game industrie. Ik vind persoonlijk dat alle andere RPG's verbleken bij zoiets als Final Fantasy 8 (spel is trouwens ook op de PC) Bovendien heb je er MGS2 hoewel je dat misschien in een dag uit kan spelen... anders in een week, ik deed er 10 uur over de eerste keer, maar ja, dat is natuurlijk niet een realisitische weergave van de tijd die je er echt aan besteed.

Ik denk dat je sowieso op consoles veel meer spellen zult vinden die voldoen aan de eisen die jij stelt.

Verder vind ik ook dat je spellen niet echt kan beoordelen wanneer je ze illegaal bezit; je hebt gewoon minder respect voor het spel. Je hebt eerder van; "o, dit is veel te saai", quit>>uninstall terwijl als je het spel koopt je het veel meer gaat proberen er wat uit te halen.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Perfect Dark op de Nintendo 64 diat vind ik nog steeds het spel met de beste single en muliplayer experience goed spannen verhaal en je bent er wel ff zoet mee op de verschillende difficulties (en geheimem missies unlocken

maar dan moet je natuurlijk wel een Nintendo 64 hebben >:)

This space is occupied

Verwijderd

Als je een dreamcast hebt is Shenmue echt een absolute aanrader (maar heb je denk ik niet :P)

Ik vind Outcast echt wel een kewl spel. Is SF, adventure 3e persoon, leuk verhaal, zeker genoeg te doen (allemaal quests om de onderdrukte bevolking naar jou toe te krijgen). Ik zou het zeker een keer proberen, kost niet veel meer tegenwoordig d8 ik. Ik heb hem een half jaar tot jaar geleden gekocht voor €9,05 (toen nog wel F19,95 voor betaalt, euro was er nog niet :))

Verwijderd

SIN :7

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 27-01 16:53
Rayman :Y)

• bskibinski
  • Laatst online: 20:47

bskibinski

Frontend Developer

Wing Commander I
Wing Commander II
Wing Commander III
Wing Commander IV
Wing Commander V

:Y)

Accessibility first

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op zondag 09 juni 2002 11:16 schreef DjeV het volgende:
Als je een dreamcast hebt is Shenmue echt een absolute aanrader (maar heb je denk ik niet :P)
of Shenmue II is al helemaal :9~

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tomb Raider. :)

Alhoewel dat niet veel humor heeft, maarja, dat maakt niet zo veel uit. :P

🌞🍃

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Final Fantasy VII
Little Big Adventure 1
Little Big Adventure 2
Outcast

Dit zijn VETTE aanraders.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Woehoe!!

LBA1n2 4ever :D
Nee, maar ze zijn echt heel vet, maar ik vond t verhaal in 1 beter, maar 2 was gewoon gruwlijk uitgewerkt, buiten was t zo vet, vooral aant begin met die regen, ik weet neit waarom maar de atmosfeer was zo vet.
Of in 1 toen je als je gevnagen werd uit t gevangenisraampje klom.
Dan als de guard je zag zei die iets van: Stop, who are you?
dat je dan kon zeggen: I'm Santaclaus :D
nja, tis misschien niet zo grappig als ik t nu zeg, maar kheb daar wel dubbel gelegen :)
Maar voor iedereen die dit leest: Fallout1n2 zijn ook heel vet :)
En Arcanum en Planescape.
Geen enkele rpg-er kan zondr :)
Eignlijk geen enkele gamer :)
Golden Sun voo de GBA is btw ook leu k : )
Oh, wacht!....
Ocarina of Time voor de N64!!! :)
en mario 64.
beetje kiddie-games, maar gewoon heel leuk :)
wel een n64 nodig dus, maar di kan je 2ehands wel krijgen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:04

Willybubba

Nut up or shut up.

Max Payne?

ERG kort en het verhaal is ondergeschikt aan bijvoorbeeld Deus Ex, maar ik vond het SP toch best te doen....

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik heb het perfecte spel voor jou :
System shock 2 : supergoed verhaal
ook

Red faction
Gunman cronicles
Unreal

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

nee, red faction is toch niet leuk?
nja, kvond de demo ieg saai :)
maar gunman is idd wel leuk, maar wel erg kort, hoor, kheb er wel 100 gld voor betaald ! :)
maar hij is zoooo kort.
maa kvond em wel leuk, maar t verhaal, nou nee, dat is niet echt denderend :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Willybubba
  • Laatst online: 08:04

Willybubba

Nut up or shut up.

System Shock 2!

Indeed!

Dat ik daar niet aan dacht zeg... maarja, ik wordt ook al een dagje ouder... :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 05:19

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Jedi Outcast
X-Wing serie
Wing Commander serie

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 18:21
SoF2 vind ik wel te doen qua single player :P
Mja verhaal is een groot woord... 't is vooral knallen maargoed je hebt toch duidelijk een missie enzo.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
unreal een goed verhaal? MUAHHAHAHAHAH
enige goeie aan dat spel was de eyecandy

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 14:13
Op zondag 09 juni 2002 17:21 schreef VeldKoe het volgende:
unreal een goed verhaal? MUAHHAHAHAHAH
enige goeie aan dat spel was de eyecandy
Wat? Ik vond het verhaal van unreal anders erg goed, en vooral de sfeer die het spel heeft (komt vooral door graphics en muziek)...
Pagina: 1