Ik ben op zoek naar een programma of een site, waarmee gezien kan worden of er een sms is gekomen op mijn telefoon en wat de inhoud daarvan is. Ik zie dat er een hoop sites gratis sms'sjes versturen mogelijk maakt, maar ik wil juist het kunnen lezen. Dit is niet voor misbruik, maar het leek mij gewoon handig als dat er was.
Verwijderd
Gezien het feit dat je je mobiel altijd bij je hebt en je pc niet lijkt het me sterk dat een programmeur de tijd zou nemen om zoiets te maken.
En dan begin ik niet eens over privacy en beveiliging.
En dan begin ik niet eens over privacy en beveiliging.
Met wat jij bedoelt zou je telefoon contact moeten maken met 1 of andere service om door te geven dat je een sms'je hebt...Op zondag 09 juni 2002 01:25 schreef Loeki het volgende:
Ik ben op zoek naar een programma of een site, waarmee gezien kan worden of er een sms is gekomen op mijn telefoon en wat de inhoud daarvan is. Ik zie dat er een hoop sites gratis sms'sjes versturen mogelijk maakt, maar ik wil juist het kunnen lezen. Dit is niet voor misbruik, maar het leek mij gewoon handig als dat er was.
Lijkt me niet echt praktisch. Je foon heb je toch wel bij je. Andersom van computer naar gsm (email-notificatie op je mobiel) hebben ze wel uitgevonden omdat die desktops zo lastig mee te zeulen zijn
Verwijderd
Je kan je mobiel aansluiten op je pc en dan via een programma de sms'jes uitlezen. Een GoT user heeft dat ooit gedaan, en de sms'jes weer gekoppeld aan zijn usericon.
De sms stond dus in zijn icon.
De sms stond dus in zijn icon.
Misschien ligt het aan mij, maar ik zie toch niet echt het nut van zoiets in.
Je heb je telefoon toch bij je (daarom heet het een mobiele telefoon) dus waarom zou je je sms'je willen lezen op een pc ?
Je heb je telefoon toch bij je (daarom heet het een mobiele telefoon) dus waarom zou je je sms'je willen lezen op een pc ?