Xs4all adsl & international sites

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik en nog iemand die hier op de zelfde centrale zit (isdnsux) hebben nu en de laatste paar dagen een beetje last dat internationale sites langzaam laden.

Wij zitten allebei op de centrale in Nieuwegein-Zuid

Van download.com met 800 b/s downe ofzow...
De suse site die gewoon lang doet om pagina's te openen.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen ?

Iemand die op een andere centrale zit heb er geen last van (Aikeleer).

Verwijderd

Ja het is echt vervelend....maar het is niet met alle sites..microsoft.com gaat wel normaal, maar heel veel andere sites traag..effe een voorbeeld: http://download.com.com/3002-2150-10118555.html?tag=dir
gaat met 1.3 kB/secs voor miuj (en ik loop niks anders te downen) maar zo heb ik nog wel heel veel andere voorbeelden..alles binnen nederland gaat op volle snelheid..ik dacht dat het wel iets met KPNqwest te maken kon hebben...maar ik volg dat niet echt dus ik weet niet precies of alles nog normaal draait...

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

heb ook al aan topic starter verteld hier het zelfde verhaal, toch denk ik dat het met kpnquest te maken heeft... wanneer het verkeer omgeleid wordt zal er ergens anders een bottelnek komen.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 09 juni 2002 01:46 schreef mobieltjuh het volgende:
he luchtwolf let op je taalgebruik (ik wil iig dus niet zo behandelt worden).
behandelt behandeld > voltooid deelwoord.
Ben je verdorie weer bezig? De zoveelste clone, en je wilde je er nog uit kletsen :Z (ik begon je bijna te geloven, maar nu je IP weer overeenkomt met die andere echt niet meer).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Overbodige reacties getrashed, user is gebanned en nu weer vrolijk verder allemaal. :)

• Attilla
Op zondag 09 juni 2002 01:16 schreef Skinkie het volgende:
heb ook al aan topic starter verteld hier het zelfde verhaal, toch denk ik dat het met kpnquest te maken heeft... wanneer het verkeer omgeleid wordt zal er ergens anders een bottelnek komen.
mja ok snap ik, alleen bij mijn weten doet xs4all niks met kpnqwest.

Dus ik denk dat dat niet opgaat.

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 02:29 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

mja ok snap ik, alleen bij mijn weten doet xs4all niks met kpnqwest.

Dus ik denk dat dat niet opgaat.
ja maar je weet hoe raar die dingen soms kunnen lopen...tegenwoordig doet iedereen met iedereen zaken....

• Attilla
Op zondag 09 juni 2002 02:43 schreef isdnsux het volgende:

[..]

ja maar je weet hoe raar die dingen soms kunnen lopen...tegenwoordig doet iedereen met iedereen zaken....
Ja ok, maar in het kpnqwest topic was zoeen post met een link waar je kon kijken of je provider van kpn qwest gebruik maakte. Daar heb ik toen gekeken en daar was het dus niet zo met xs4all.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 22:44

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op zondag 09 juni 2002 10:55 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Ja ok, maar in het kpnqwest topic was zoeen post met een link waar je kon kijken of je provider van kpn qwest gebruik maakte. Daar heb ik toen gekeken en daar was het dus niet zo met xs4all.
Is dua echt onzin. Mischien neemt KPN wel geen qwest lijnen af. Maar absoluut gaat er internet verkeer over qwest lijnen dus ook verkeer wat van xs4all domeind af komt

Verwijderd

Ik had net xs4all aan de telefoon, en ze zeiden dat er meer mensen met dit probleem waren..ze zeiden ook dat er gewerkt wordt om het probleem op te lossen maar dat ze niet wisten wanneer het opgelost zou worden :'(

oh en die medewerker die ik aan de telefoon had was het helemaal eens met mijn nick..hij checkte effe op mijn hostnaam en dat is dus isdnsux.xs4all.nl :)

edit: oh en hij zei ook dat het aan 2 dingen lag:

1) Nieuwe routers die ze aan het installeeren zijn op de AMS-IX
2) KPNQwest...

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
ah dan ligt het probleem gelukkig niet bij mij thuis :) Maar het is de laatste 2 a 3 weken inderdaad traag!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[topic=522361/1/100]

^ Dat mannetje heeft er denk ik ook last van ^
Je bent dus niet de enige.. :{

🌞🍃

Pagina: 1