Toon posts:

[HK] Dat scriptje, van hk access snachts he...

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik ben inmiddels gebanned in de hk, omdat ik in de twee dagen die ik net access had iets teveel gepost had, en daardoor een bann kreeg (gemeen he :( )

Maarum, voordat ik HK acces had he, heb ik NOOIT de hk gezien, nooit, ook niet om 3 uur 's nachts of wat dan ook. Ik had toen idd 150 techposts enzo. Volgens mij werkt dat scriptje geeneens. Niet dat ik na deze ban zowiezo de HK in wil ofzo. Maar 'tis ff dat jullie mods het weten.

;)

(2200'ste post *D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat scriptje faalt tegenwoordig nooit. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag de HK pas in als je minimaal 120 dagen geregistreerd bent en minimaal 150 techposts hebt. Jij zit net over de 120 dagen, dus is het logisch dat je hem ook pas net zag (hoewel dit van korte duur was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm vorige week zaterdag, net voor mijn officiele HK acces, heb ik nix gemerkt. (ook gececked toen)

En durden, dat wist ik allang, ik heb het over dat scriptje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 09 juni 2002 00:38 schreef MasterOverdrive het volgende:
(2200'ste post *D )
Aantal telt niet. Ik kan hele lijsten van users geven die overal op GoT uit hun nek lopen te blaten met one-liners en zo aan hun techposts komen :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 00:43 schreef Exirion het volgende:

[..]

Aantal telt niet. Ik kan hele lijsten van users geven die overal op GoT uit hun nek lopen te blaten met one-liners en zo aan hun techposts komen :{
En.. wat wil je daarmee zeggen? Wat heeft dat met dit topic temaken? Ik zag het toevallig

cool icoon btw! oeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 00:42 schreef MasterOverdrive het volgende:
Hmm vorige week zaterdag, net voor mijn officiele HK acces, heb ik nix gemerkt. (ook gececked toen)

Dat scriptje draait altijd. Het script geeft je pas acces, als je aan bovenstaande eisen hebt voldaan. Wat werkt er dan niet volgens jou :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 09 juni 2002 00:44 schreef MasterOverdrive het volgende:
En.. wat wil je daarmee zeggen? Wat heeft dat met dit topic temaken? Ik zag het toevallig
Dat je niet trots hoeft te zijn op die 2200. Het zegt namelijk helemaal niets over status.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zondag 09 juni 2002 00:39 schreef bazs2000 het volgende:
Dat scriptje faalt tegenwoordig nooit. :)
Alles kan :X

Kijk maar naar het banner scriptje dat 3 jaar goed gewerkt geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 00:42 schreef MasterOverdrive het volgende:

Vorige week zondag was jij 119 dagen geregistreerd, om 00:00 (maandag) kon jij de HK in Ik heb jou maandag al topics zien openen in de HK dus leg mij maar eens uit wat er mis is gegaan met dat scriptje.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/513982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 00:46 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dat je niet trots hoeft te zijn op die 2200. Het zegt namelijk helemaal niets over status.
Ik zei, ik zag het toevallig, en d8 van lol :P maar ik wil er echt niet stoer mee zijn hoor. Anders zou ik er wel een apparte post van maken.
Op zondag 09 juni 2002 00:46 schreef Durden het volgende:

[..]

Dat scriptje draait altijd. Het script geeft je pas acces, als je aan bovenstaande eisen hebt voldaan. Wat werkt er dan niet volgens jou :?
Ik heb er uit begrepen dat dit scriptje voor IEDEREEN acces kan geven 'snachts in de HK, zoals hier in LA in zo'n sticky topic vermeld staat. Wat bijmij nooit gewerkt heeft. Ik heb nog na gevraagd of ik toen HK banned was ofzo. Maar nee. Dus als ik het goed lees zou ik zonder 120 dagen geregged te zijn, maar met 150 techposts de HK in moeten kunnen 'snachts, wat mij nooit gelukt is.

Hebben jullie daar geen problemen mee gehad dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 00:48 schreef MasterOverdrive het volgende:

Dus als ik het goed lees zou ik zonder 120 dagen geregged te zijn, maar met 150 techposts de HK in moeten kunnen 'snachts, wat mij nooit gelukt is.
Dus niet, je kan pas in de HK als je 120 dagen geregistreerd bent en 150 posts hebt. Eerder kom je niet in de HK.

Topic is weer open :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom niet? Er draait 's nachts een scriptje dat iedereen die HK in moet kunnen, toegang geeft. Als je 150 techposts hebt krijg je dus vanzelf toegang mits je 120 dagen geregistreerd bent. Let wel techposts, zie de Lieve Adjes FAQ voor info hierover.
Ik lees daar toch heel duidelijk dat iedereen 'snachts de hk in kan?

En ja, topic is na een gesprekje weer open.
Er draait 's nachts een scriptje dat iedereen die HK in moet kunnen, toegang geeft.
Het is idd een beetje vage zin, maar ik maak eruit op dat iedereen 'snachts de hk in moet kunnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 01:07 schreef MasterOverdrive het volgende:

Ik lees toch wat anders :)
Er draait 's nachts een scriptje dat iedereen die HK in moet kunnen, toegang geeft
Wanneer moet je de HK in kunnen?
Als je 150 techposts hebt krijg je dus vanzelf toegang mits je 120 dagen geregistreerd bent
Zo lees ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:34

Neophyte

it's back....

[..]

Dan moet je echt beter lezen.
Er staat :

Waarom niet? Er draait 's nachts een scriptje dat iedereen die HK in moet kunnen, toegang geeft.

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Lees eens wat er staat:
Waarom niet? Er draait 's nachts een scriptje dat iedereen die HK in moet kunnen, toegang geeft. Als je 150 techposts hebt krijg je dus vanzelf toegang mits je 120 dagen geregistreerd bent. Let wel techposts, zie de Lieve Adjes FAQ voor info hierover.
Iedereen die de HK in moet kunnen voldoet aan de voorwaarden van 120 dagen geregistreerd en minstens 150 techposts. Dat zijn de voorwaarden om de HK in te kunnen. Het scriptje draait om ervoor te zorgen dat de mensen die toegang zouden moeten hebben, dat ook daadwerkelijk krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waar slaat dat scriptje dan op? Ik vind die zin nu echt vaag worden :?

ow wacht, dus dat scriptje is ervoor als iemand 120 dagen geregged is en 150 techposts heeft access geeft. zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte

Neophyte

it's back....

Op zondag 09 juni 2002 01:12 schreef MasterOverdrive het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan ???
Dat scriptje is er dat mensen die aan de voorwaarden voldoen automatisch access krijgen tot de [HK]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow wacht, dus dat scriptje is ervoor als iemand 120 dagen geregged is en 150 techposts heeft access geeft. zo?
Precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Die zorgt ervoor dat de mensen die aan deze voorwaarden voldoen daadwerkelijk de HK in kunnen, wat bij jou dus ook is gebeurt.

Daar is volgens mij niets vaags aan. :)
Juist :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dan mogen ze van van mij die zin toch echt iets anders formuleren. Want volgens mij is die zin niet helemaal nederlands goed, ofwel? :?

Maar uhm, tnx m8z :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 01:14 schreef MasterOverdrive het volgende:
Hmm dan mogen ze van van mij die zin toch echt iets anders formuleren. Want volgens mij is die zin niet helemaal nederlands goed, ofwel? :?

Het is wel goed Nederlands, maar kan blijkbaar tot verwarring leiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte

Neophyte

it's back....

Op zondag 09 juni 2002 01:14 schreef MasterOverdrive het volgende:

Het is perfekt nederlands, is denk meer een kwestie van begrijpend lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

OK, duidelijk dus.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.