Toon posts:

tbird 800@900 hakkelig...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij loopt superstabiel, dat wel, maar zodra ik een mp3tje speel met winamp en tegelijk een zipje probeer uit te pakken (ook een mp3tje :)), dan hakkelt het af aan het spelen mp3tje en de muis ook.. Heb ik misschien iets verkeerd ingesteld?

BVD Nappie

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:56
DMA aan bij je harddisk(s)? VIA drivers geïnstalleerd? www.via.com.tw

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt voor de DMA-tip.. dat helpt al als een ****tje volgens mij :) Maareeh, ik heb dus (zoals je denk ik al raadde) een Abit KT7 (no RAID), met dus een Ata66-controller erop (?). Mot ik daar apart ook nog drivers voor installieren?

BVD again, Nappie

• Arzie
Nee, dat is de UDMA66 controller die geïntegreerd is in de Southbridge van de VIA chipset -> drivers zitten bij die 4in1 drivers van VIA in.

Verwijderd

Topicstarter
En die staan op de CD of kan ik die recenter en beter van internet plukken?

Verwijderd

Topicstarter
Heu doing... Ik lekker weer proberen of me halflife eindelijk eens niet kretzt... Wél dus ;(
Naja, het laatste wat ik nog NIET geprobeerd had: het geheugen. en laat ik dát nu maar eens gaan proberen! :) Dat móét het wel zijn, ik heb ALLE onderdelen (behalve me kast heu) vervangen..

Bedankt voor jullie hulp iig! Nappie out

• Arzie
Het is eigenlijk altijd aan te raden alle drivers van internet te halen. De nieuwste zijn vrijwel altijd sneller/beter/stabieler/mooier ;)

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Had ik ook bij mijn AMD400@500
ik heb het opgelost door de voltage te tweaken (+ 0,01 omhoog)

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Je kunt dat hakkel probleem ook oplossen door je CDROM speler/tweede hardeschijf op IDE1 ipv IDE0 te zetten (moet je natuurlijk wel een IDE kabeltje over hebben)

Dat loopt ook een stukje sneller.

Great minds think in parallel gutters.

Pagina: 1