Welke drivers 2 :)

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• marcelsmit
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
aangezien er ineens een slot op mijn oude topic zzit,en ik wel even wil reageren op de reacties,doe ik het zo.

punt 1:ik weet eigenlijk niet hoe het topic in deze "overige hardware" afdeling komt,verkeerd aangeklikt denk ik :o ,sorry hoor,wist niet dat je boos werd :).

punt 2: ik ben inderdaad geen tweaker in de zin van opklokken e.d

punt 3: mijn adsl is nog niet verhuisd naar mijn nieuwe adres,dus zit op 56k en had geen zin om op die trage %$@!@#* verbinding heel internet naar de nieuwe drivers af te zoeken,dit leek me makkelijker ;),en ben een poos niet online geweest ;( ,dus ook geen tijd gehad om de laatste ontwikkelingen echt bij te houden.

greetzz marcel

(edit)typo's

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 14:48
:?

Tja...

1. Verkeerde forum gepost, so what? lees faq :) en als je eens eeen foutje maakt, maakt niet uit, move kan, of slotje :)
En als je het niet weet? Ask-a-mod (mail/icq/whatevah)

2. definitie van tweaker?? een die-hard nerd?? zijn ook zat n00bs hier hoor die een antwoord krijgen. Je hoeft geen superwizard te zijn voor een vraag... (al hebben we voor de real n00bs natuurlijk beginnersweb en de pjoeteridee >:) )

3. 56k is geen excuus om zelf wat te doen. Bergen mensen die er nog mee moeten werken, en zich erg lullig voelen.. shit happens nu eenmaal, als je niet het voorrecht van kabel/adsl hebt

4. zoiets kan je beter i.o.m een modje onderaan je (gesloten) topic laten doen, hier gaat ie ook weer dicht :)

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

ban ban ban'er de ban |:(

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 08 juni 2002 23:47 schreef wackomack het volgende:
Greetzz marcel

(edit)typo's
Je verhaal is te wazig voor woorden, maar deze afsluitende groet herken ik wel. Dat mag niet, dus voortaan maar achterwege laten.

Wij tweakers doen elkaar continue de groeten etc blablalbal..... :Z

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 17:00
Mieperd

Groeten Jimmy Pop

http://twitter.com/randalpeelen

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ook dit topic staat trouwens in een verkeerd forum. Klagen kan je doen in [forum=15] of je kan het afhandelen via mail. Je doet het iig. niet in OH.

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 07:40

hefaistos

feestelijk gehandicapt

aub niet flamen heren, hij geeft zelf al aan dattie geen echte tweaker is, dus zijn wij tweakers *kuch* zo'n beetje "verplicht" om hem voor zover mogelijk te helpen

dude.. installeer gewoon de drivers die je kan vinden voor al je hardware.. mocht je daarna probz krijgen zoals bv instabiliteit, vastlopers, screen freezes etc, dan kan je altijd nog doelgericht gaan zoeken om specifieke drivers te upgraden ofzo.. dat werkt vaak het beste

btw ik zou het op prijs stellen als hier geen slotje op ging.. het is immers overige hardware en geen professionele overige hardware :)

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 09 juni 2002 01:00 schreef hefaistos het volgende:
aub niet flamen heren, hij geeft zelf al aan dattie geen echte tweaker is, dus zijn wij tweakers *kuch* zo'n beetje "verplicht" om hem voor zover mogelijk te helpen

dude.. installeer gewoon de drivers die je kan vinden voor al je hardware.. mocht je daarna probz krijgen zoals bv instabiliteit, vastlopers, screen freezes etc, dan kan je altijd nog doelgericht gaan zoeken om specifieke drivers te upgraden ofzo.. dat werkt vaak het beste

btw ik zou het op prijs stellen als hier geen slotje op ging.. het is immers overige hardware en geen professionele overige hardware :)
Als hij geen tweaker is wat doet hij dan hier?

en volgens mij kan jij genoeg zelf vinden

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 09:21 schreef djcrossfire het volgende:
www.watbenjedan.com
flauw zeg |:( :+
Voor de rest, zie sign :'(

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Mja klagen doe je hier niet, doe je maar in LA