Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje last van krasjes op de LCD display van mijn Canon Powershot A40. Hoe dit precies komt weet ik niet maar ik heb inmiddels wel de oplossing gevonden. Met Displex kun je de krasjes wegpolijsten. Displex is te verkrijgen bij de betere GSM winkel. Alles naast het display aftapen en voorzichtig met een (meegeleverd) katoenen doekje alle krasjes wegpolijsten. Het eindresultaat is een perfect schone display :o

Ik ga nu de tip van Muyz toepassen:
Net als bij mijn PDA opgelost: gewoon naar de Marskramer gaan en daar transparant tafellaken kopen, op maat knippen en klaar is Kees. Het materiaal "kleeft" aan de display en beschermt het.
Uit dit topic [topic=489511/1/25]

Hopelijk is dit een tip waar andere powershot users wat aan hebben :9

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 08 juni 2002 23:27 schreef OllieBB het volgende:
Ik ga nu de tip van Muyz toepassen:
Net als bij mijn PDA opgelost: gewoon naar de Marskramer gaan en daar transparant tafellaken kopen, op maat knippen en klaar is Kees. Het materiaal "kleeft" aan de display en beschermt het.
Mijn tip: gebruik overhead sheets. Goeie kwaliteit is echt onzichtbaar en spiegelglad :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Als je het echt mooi wilt maken, gebruik dan screenprotectors gemaakt voor pocketpc's. Zie www.the-gadgeteer.com voor reviews en links.

Die zijn echt onzichtbaar en superkrasvast.

Gelijk maar even topictitel aangepast. Wou namelijk deze al sluiten omdat ik dacht dat het weer een help, krasjes op m'n scherm topic was.

Topictitel was> Krassen op LCD Canon Powershot A40

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Idd, die folietjes, die werken perfect...

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op zaterdag 08 juni 2002 23:47 schreef athlonkmf het volgende:
Als je het echt mooi wilt maken, gebruik dan screenprotectors gemaakt voor pocketpc's. Zie www.the-gadgeteer.com voor reviews en links.

]

Okee waar zijn deze screenprotectors te krijgen? En krijg je dan geen lijm op je LCD scherm?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

[quote]
Op zondag 09 juni 2002 19:46 schreef OllieBB het volgende:
Op zaterdag 08 juni 2002 23:47 schreef athlonkmf het volgende:

]

Okee waar zijn deze screenprotectors te krijgen? En krijg je dan geen lijm op je LCD scherm?
www.screenprotectors.com :?

Er bestaan 2 soorten. 1 met kleeflaagje dat geen sporen achterlaat schijnt het. 2: zonder kleeflaag, maar dat je tussen de spleetjes van lcd/behuizing schuift.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1