Op zondag 09 juni 2002 13:38 schreef beelzebubu het volgende:
Hier had ik het met Jotti nog over laatst.

.
Toen zei ik dat odysseus of doodinderuimte het zou worden, en Jotti wilde natuurlijk niks zeggen.

.

. Maar toen zag ik dat odysseus opeens T.net crew was dus toen dacht ik dat Kees het verkeerde knoppie had aangeraakt en dat odysseus dus de nieuwe lite-mod was. Maargoed, odysseus blijkt dus echt T.net crew en doodinruimte de lite-mod. Allebei gefeliciteerd!
/me *blaast *.

.
Tja de reden daarvoor is vrij simpel he
Zowel Jotti alsook ik hebben aankomende periode iets minder tijd. Ik ben de aankomende 3 weken (na volgende week) druk bezig met 2 banen, waarin enorm veel tijd gaat zitten (bijna 60 uur/week).
Daarna gaat mijn vakantieplanning qua werk in en ben ik ook iets meer werken dan 2,5 dag in de week die ik normaalgesproken werkte. Gevolgd door mijn nieuwe studie, waarna, ik weer volop tijd heb voor GoT.
Neem daarbij dat NOS als een van de weinige fora redelijk lang open blijft staan in SM, als zowel Jotti alsook ik niet aanwezig zijn, dan is de keuze voor een lite-mod niet zo vreemd natuurlijk
Overigens waren er in NOS wel meer gegadigden voor lite-mod hoor

Ohja, Jotti, ik bied een krat bier (palm?) voor een groen kruisje achter me naam.

. Maar eigenlijk voelen we ons allemaal wel een beetje NOS regular.

.
Zoals het er nu naar uitziet, is NOS juist een forum, dat het regularstadium in principe al voorbij is en waarbij het dus ook niet nodig is om deze mensen aan te wijzen. Dat is dus een compliment voor alle actieve NOS-users