|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Hij is geformatteerd, ja. Maar dan zou hij toch minimaal de HD moeten vinden?
edit:
En waarom geeft hij die CMOS error?
En waarom geeft hij die CMOS error?
|| Specs ||
misschien moet je hem even laten autodetecten in de bios.
die oude biossen doen zulks niet volledig automatisch.
Hij vind hem niet in de bios, ook nie op auto...Op zaterdag 08 juni 2002 23:27 schreef smvs het volgende:
misschien moet je hem even laten autodetecten in de bios.
Zou hij hem iig moeten vinden als er geen OS op staat, of nie?
|| Specs ||
ja het maakt niks uit of er een os op staat. hij moet te zien zijn in je tabelletje (voor disk boot failure)
dus het ligt aan de schijf of het bios en dus waarschijnlijk aan de schijf omdat hij de andere schijf wel pakt. je kan nog ff je jumpers checken.
dus het ligt aan de schijf of het bios en dus waarschijnlijk aan de schijf omdat hij de andere schijf wel pakt. je kan nog ff je jumpers checken.
Dus mijn HD is gaar? maar ik heb niks veranderd,Op zaterdag 08 juni 2002 23:33 schreef smvs het volgende:
ja het maakt niks uit of er een os op staat. hij moet te zien zijn in je tabelletje (voor disk boot failure)
|| Specs ||
Ok, ik heb gekeken; de jumpers zitten erop, maar die kun je niet 'verstellen', ze zitten vast. (nee, niet van de stof ofzo, gewoon, fabriekswerk)....Wat nuOp zaterdag 08 juni 2002 23:43 schreef gangsterjoey het volgende:
[..]
Dus mijn HD is gaar? maar ik heb niks veranderd,ook geen jumpers (zitten die erop dan?).....
[kickmode] Weet niemand het?????? [/kickmode]
|| Specs ||
Die kickmode is irritant, maar is er nu echt niemand die het weet?Op zaterdag 08 juni 2002 23:54 schreef gangsterjoey het volgende:
[..]
[kickmode] Weet niemand het?????? [/kickmode]
|| Specs ||
dit is gesneden koek voor mij als ik het voor me zie. je kan eens langs komen op texel waar ik werk. beetje ver alleen lijkt me.
Ja, denk ik ook....Maar als het klare koek is als je het voor je ziet, dan moet je me tog iig een stapje in de goede richting kunnen helpen......(ook al zie je het niet voor je)
Toch?
Toch?
|| Specs ||
Pagina: 1