Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ze moeten toch wel in een bepaalde tijd van al die dingen af, dus er zal denk ik best een serieuze korting op zitten. Denk niet dat ze een P4 2400 voor de helft van de prijs eruitgooien, maar 20% lijkt me realistisch (blijft een gok). Ik durf het eigenlijk zo niet te zeggen.Op zaterdag 13 juli 2002 15:54 schreef ThePriest het volgende:
Ik wil ook concrete prijzen. Het zal echt niet zo zijn dat ze een P4 2400 CPU aanbieden met 50% korting. Als DAT zo is, sta ik vooraan.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
Dus jij gaat 400 km (200 km heen en 200 km terug) rijden voor een uitverkoopOp zaterdag 13 juli 2002 16:13 schreef NitroX_infinity het volgende:
Hoezo even naar den bosch rijden zit er niet in? Ik kom helemaal uit Emmen (drenthe). Da's een stuk verder.
over een die-hard gesproken
Op zondag 14 juli 2002 21:23 schreef ApoeItoe het volgende:
Memo is failliet!
Verwijderd
Ik sta er dan ook niet van te kijken dat deze zomeruitverkoop er een van de curator is..
Ik zal nog even op zoek gaan naar de desbetreffende link.
Daarom hebben we het ook over de FAILLISSEMENTS UITVERKOOP.Op zondag 14 juli 2002 21:23 schreef ApoeItoe het volgende:
Memo is failliet!
De uitverkoop is van 15 t/m 27 juli, maar zullen ze nog wat leuk spul hebben als ik vrijdag ga of zal het dan al op zijn? Ik woon namelijk in Arnhem en kan pas vrijdag naar Den Bosch omdat ik de rest van de week moet werken.
In the end nothing really matters.
Verwijderd
Op een of andere manier ben ik op
http://www.memo.nl/aktieshop.htm terecht gekomen en daar hebben ze het niet over een faillisements uitverkoop...
Verwijderd
[edit]Op zondag 14 juli 2002 21:38 schreef ApoeItoe het volgende:
Ik zie het, je hebt helemaal gelijk.
Op een of andere manier ben ik op
http://www.memo.nl/aktieshop.htm terecht gekomen en daar hebben ze het niet over een faillisements uitverkoop...
hmm dat zijn dus oude prijzen lees ik net in een ander topic.
Volgens mij is dat een andere aktie, nog van voordat ze failliet gingen.Op zondag 14 juli 2002 22:00 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Als dat de verkoop prijzen zijn voor komende weken, zijn ze veeelste duur.
In the end nothing really matters.
moet ik nog iets voor je meenemenOp zondag 14 juli 2002 21:33 schreef Marcus_Aurelius het volgende:
[..]
Daarom hebben we het ook over de FAILLISSEMENTS UITVERKOOP.
De uitverkoop is van 15 t/m 27 juli, maar zullen ze nog wat leuk spul hebben als ik vrijdag ga of zal het dan al op zijn? Ik woon namelijk in Arnhem en kan pas vrijdag naar Den Bosch omdat ik de rest van de week moet werken.
Verwijderd
Verkopen aan bedrijven/handelaren? Ik weet niet of dat zo aantrekkelijk is, de prijs waarvoor ze het nu kunnen slijten, met korting aan consumenten, is waarschijnlijk nog iets hoger dan de inkoopprijs, en bedrijven/handelaren betalen de memo echt niet meer dan de inkoopprijs...Op zondag 14 juli 2002 22:36 schreef djcrossfire het volgende:
Ik denk niet dat je nog iets goeds zal vinden bij die uitverkoop. Ik denk dat alle nieuwe spullen al eerder verkocht zijn aan andere bedrijven en handelaren. Het zal nu alleen waarschijnlijk alleen nog oud spul zijn wat ze kwijt moeten. En die actie site is nog van de uitverkoop voordat ze failliet waren, dus de prijzen zullen nu wel anders zijn. (als er nog wat te halen valt)
En wat oudere spullen zouden voor mij wel aardig uitkomen, ik wil nog wel een HD en een GB of 10 hebben...
Verwijderd
want ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er al mensen langs zijn geweest.
Verwijderd
Verwijderd
en... was het wat...Op maandag 15 juli 2002 12:11 schreef Thefirstikke het volgende:
Ja, ben er geweest.
Prijzen liggen vrij gunstik, maar niet zo drastisch laag als sommige denken/hopen. Ik heb nog 1 LG crt monitor gezien, en dat was volgensmij ook nog een 19"... verder 17" en 19" monitoren van philips en Iiyama genoeg. De enigste Ti4400 die ik zag liggen was de 128MB uitvoering van Leadtek. Maar er lag nog maar 1 kaart... Ja, je kunt als particulier kopenOp maandag 15 juli 2002 12:14 schreef Mauritz het volgende:
Mooi, vertel eens. Hoe liggen de prijzen? Ik ben op zoek naar een Lg 915+ monitor en een asus 8440 G4 Ti4400. Een van die twee toevallig gezien daar? Kan je er uberhaupt als particulier kopen? Vragen genoeg, vertel meer!!
Verwijderd
Veel te druk, en helemaal niet zo goedkoop, die curator is niet gek, als daar zo'n rij staat te wachten gaan die prijzen echt niet omlaag, die gast wil geld zien!Op maandag 15 juli 2002 12:11 schreef Thefirstikke het volgende:
Ja, ben er geweest.
Verwijderd
Hmm, geloof dat het voor mij niet zo boeiend is om er heen te gaan...Op maandag 15 juli 2002 12:20 schreef Thefirstikke het volgende:
[..]
Prijzen liggen vrij gunstik, maar niet zo drastisch laag als sommige denken/hopen. Ik heb nog 1 LG crt monitor gezien, en dat was volgensmij ook nog een 19"... verder 17" en 19" monitoren van philips en Iiyama genoeg. De enigste Ti4400 die ik zag liggen was de 128MB uitvoering van Leadtek. Maar er lag nog maar 1 kaart...
Prijzen :
Chieftec Dragon zwart 75e
Deur zwart met window 29e
Adaptec 19160 kit 299e
256 mb Ddr ram 49e
u100 pci card 19e
Philips 109b 249e
tft 15 inch rond de 540e
Asus terminator amd/intel p3 169e
Asus terminator p4 219e
Enermax 350 watt 50e
Chieftef/antec 340w 37e
Blue orb voor sjipset 10e
Er lagen nog laserprinters / complete systemen en gf4 mx kaartjes net als Audigy en Extigy
Als je meer prijzen wilt vraag effe
De kick van Electric!
miditower met deur en mwah viel wel mee zon 15 stuks....Op maandag 15 juli 2002 12:47 schreef g3 het volgende:
Waren er nog veel chieftec kasten?
en is die van 75 euro een fulltower of een miditower?
Zwart en zilver waren ze
die gewone scorpion waren er ook nog
Der waren ook genoeg kabels en msi en asus moederborden.....
De kick van Electric!
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
een hp laserjet 5l voor 99e
2200 of 4100 ? voor 399e
De kick van Electric!
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
de prijzen vallen erg tegen. echt een Memo prijs.
je kan ze beter ergens anders bestellen want dat scheelt een hoop geld.
120.746 amd AMD ATHLON XP 1600+ SOCKET-A 179.00
120.747 amd AMD ATHLON XP 1700+ SOCKET-A 189.00
120.749 amd AMD ATHLON XP 1900+ SOCKET-A 199.00
120.751 amd AMD ATHLON XP 2100+ SOCKET-A 289.00
hier dus enkele prijzen die momenteel in de "aanbieding" zijn.....
schiet niet op dus met memo. vandaar ook failliet denk ik.
AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X
of niet de moeite waard om te gaan?
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Verwijderd
Ik heb alleen voor een maat van me een Maxtor 40GB gekocht voor €85.... kun je op Pricewatch goedkoper vinden
Heb voor dat geld net 2x 80GB in Dld aangeschaft. Dit is volgens mij een typisch voorbeeld van een wanhopige curator.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
2 x e-tech 56k6 v90 modems
MS Works Suite 2001
€ 80,00
de prijzen waren niet echt supercheap (net iets onder inkoop, maar bij lange na geen 50%) en er stond een megawachtrij toen ik wegging (om 10:45)
was als een van de 1ste binnen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Dit heb ik gekocht :
Matrox G400 AGP, geen tv-out, 16 MB 35 Euro
4 GB WD IDE hd 30 Euro
2x/2x/6x cd schrijver 35 Euro
BNC kabel 11 Euro
Socket 7 mobo, geen agp, AT, met DIMM sloten 10 Euro
Need For Speed 3
Dit heb ik niet gekocht, maar weet ik de prijs nog van :
Radeon 8500 160 Euro (merk weet ik niet)
DVD speler 16x LG/Samsung 45 Euro
3Com 3C905 10/100 UTP Kon het niet verstaan in de drukte, 25 of 45 Euro, zal dus wel 45 zijn geweest
Verder een hele zooi monitoren 14" en 15" die er wat minder uitzagen voor 35 Euro, een aardige 15" voor een Euro of 50 dacht ik...
Oftewel : eigenlijk is het allemaal veel te duur, maar die autorit mocht niet voor niks zijn dus ik heb toch maar wat dingen gekocht die imho redelijk geprijst waren, maar echt goedkoop? No way
Ik ga kijken of het het dan wel allemaal doet.
Verwijderd
Heb wel leuke chieftec voor 79 euro, heb er 2 maanden terug nog 169 incl rembours voor betaald
Sommige dingen waren echt niet goedkoper, bijv. een Leadtek GF 4 Ti-4600 voor 469 euro
Heb voor pa een PIV 1,8 (478) met MSI bordje, 2 cordless logitech muizen, chieftec kast (dx-01-bd), 2 muismatten, 100 philips cd's (32*,80min), was bij elkaar achterin de 400 euro kwijt
Het loont wel de moeite om rond te kijken, ik kwam 3 CUV4X bordjes tegen, eentje was 50 euro, eentje 7 en eentje 85
Ik heb alleen de rounded cables niet kunnen vinden
Maar goed leuk dagje, wel kut bij die ingang, net een veemarkt als iedereen door de deur gaat, sta ik daar met mn gipsen poot
Het ligt er gewoon aan wat je moet hebben, cd's zijn 0,60 eurocent per stuk, philips en fuji's.
PIV liggen OF net onder de laagste prijs in pricewatch, OF net er boven.
Hoorde wel een oudere medewerker zeggen dat er na de 2 weken verkoop een veilig is.....
Als je chieftec kasten wil, moet je zeker gaan, stonder er zeker nog een stuk of 40 zwarte, en nog een tig aantal zilvere/groene/gele.
Memo, RIP, en thnx voor deze leuke aanschaf voor weinig
ik kan alleen niet zeggen tot ziens
Wat dacht je van die Radeon 8500 voor 160 Euro?Op maandag 15 juli 2002 17:09 schreef vwk het volgende:
Ik vondt de prijzen mee/tegenvallen, verschilde echt per product.
Heb wel leuke chieftec voor 79 euro, heb er 2 maanden terug nog 169 incl rembours voor betaald
Sommige dingen waren echt niet goedkoper, bijv. een Leadtek GF 4 Ti-4600 voor 469 euro
Die prijskaartjes klopten nietHeb voor pa een PIV 1,8 (478) met MSI bordje, 2 cordless logitech muizen, chieftec kast (dx-01-bd), 2 muismatten, 100 philips cd's (32*,80min), was bij elkaar achterin de 400 euro kwijt
Het loont wel de moeite om rond te kijken, ik kwam 3 CUV4X bordjes tegen, eentje was 50 euro, eentje 7 en eentje 85
Ik heb alleen de rounded cables niet kunnen vinden
Denk dat er dan niet veel meer over isMaar goed leuk dagje, wel kut bij die ingang, net een veemarkt als iedereen door de deur gaat, sta ik daar met mn gipsen poot
Het ligt er gewoon aan wat je moet hebben, cd's zijn 0,60 eurocent per stuk, philips en fuji's.
PIV liggen OF net onder de laagste prijs in pricewatch, OF net er boven.
Hoorde wel een oudere medewerker zeggen dat er na de 2 weken verkoop een veilig is.....
Zal ik het voor je zeggen? Je kunt nog altijd terugkomen op die veilingAls je chieftec kasten wil, moet je zeker gaan, stonder er zeker nog een stuk of 40 zwarte, en nog een tig aantal zilvere/groene/gele.
Memo, RIP, en thnx voor deze leuke aanschaf voor weinig
ik kan alleen niet zeggen tot ziens
alvast bedankt
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Verwijderd
prijzen zijn niet extreem laag, maar ook niet duur.
is inderdaad afhankelijk van product
Ik was dus echt van plan om te gaan kijken, maar ik moest ff wat later werken, en khad geen zin meer om nog een uur in de auto te zitten.. maar ik zie 't al, ik mis er weinig aan
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Niet echt... Ik heb wat dingen gekocht, maar vond het nog aardig duur, zeker voor spullen waar je dus eigenlijk geen garantie op hebt.Op maandag 15 juli 2002 17:44 schreef Jobah het volgende:
is het nou wel of niet de moeite waard om er heen te gaan als je van ver komt?
alvast bedankt
Misschien niet duur, maar de pricewatch overwinnen ze niet.. Tis dat ze nog wat leuke oudere spullen hadden staan die ik nog wel kon gebruiken, maar verder...Op maandag 15 juli 2002 18:49 schreef Falconx2000 het volgende:
Ik denk wel dat het de moeite is, maar dan moet je niet te lang wachten, ik was er om ongeveer 17.00 uur, flink druk en veel (bijna) lege schappen.
prijzen zijn niet extreem laag, maar ook niet duur.
is inderdaad afhankelijk van product
Boxjes hadden ze nou net wel! De prijs weet ik niet, ik had ze niet nodig. Stonden bij de monitorenOp maandag 15 juli 2002 19:01 schreef hefaistos het volgende:
Juistem,
Ik was dus echt van plan om te gaan kijken, maar ik moest ff wat later werken, en khad geen zin meer om nog een uur in de auto te zitten.. maar ik zie 't al, ik mis er weinig aantenige wat ik nog nodig heb zijn een setje heeeeele simpele boxjes, voor zelfbouw pc voor kids, maar die koop ik dan wel bij de hema ofzo
Mijn verhaal:
Bij aankomst @ 17:15 stond er een rij voor de ingang (net zoals een uitverkoop van de V&D om 9:00). Nou, ik sloot aan en kon even later naar binnen.
Wat mij meteen opviel waren de kasten welke fraai in dozen in stellingen stonden. Nahja, ik volgde de bordjes monitoren in de hoop TFT tegen te komen.. niks gevonden..
Ik loop het winkel-gedeelte binnen (de ingang was nml het magazijn). Daar zag ik zo aan mijn rechterhand een HP LJ 8000 staan voor een laag bedrag (weet niet meer hoeveel). En aan de linkerkant een stel TFT-schermen.
De 1e die mij opvalt is een 18".. maar net iets te duur (980 euro). Ik kijk zo een beetje naar kwaliteit van de schermen en ben uiteindelijk gevallen voor de LG 563LE 15" TFT voor het luttele bedrag van 475 euro. (laagste prijs in pricewatch is 504 geloof ik).
Echt veel verder heb ik niet gekeken. Ik moest voor 18:00 thuis zijn en het was best druk.
DDR was geloof ik al uitverkocht (er waren nog een paar 333MhZ 128MB). Een reepje 128MB PC133 ging voor 25 euro over de toonbank.
Een verkoper vertelde mij dat de uitverkoop 2 weken duurt en de prijzen per dag zakken, maar het aanbod ook..
en natuurlijk een plaatje van mijn schermpje

Die waren er nog een stuk of 12 voor 475 euro dus
Bevalt prima (1024x768 @ 75Hz)
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Gisteren (Zondag) kon ik er al binnen, omdat mijn oom er werkt. Ik heb een fannetje, HD fan, Logitech Wingman Action Game-Pad, Encarta Atlas, Encyclopedie en een microfoon van Trust gekocht.
Ik had een printer gezien, de Epson Stylus C60 welteverstaan.
Ik twijfelen en ik wilde eerst ff op internet kijken of ik em daar kon vinden om em te vergelijken met wat andere printers.
Kom ik vandaag aan;
een rij van 40 meter lang, 4 lagen breed! Ik ben toen dus via de achterdeur binnen gegaan, met mijn oom.
Morgen ga ik nog een keer, 2 pakken fotopapier halen, 2 koelers, USB-hub en nog wat shit, weet ik nog niet precies...
Sja... Ik vind het wel relaxed.
Kan ik jouw oom een keertje lenen?Op maandag 15 juli 2002 23:18 schreef p6ycho het volgende:
Mijn verhaal:
Gisteren (Zondag) kon ik er al binnen, omdat mijn oom er werkt. Ik heb een fannetje, HD fan, Logitech Wingman Action Game-Pad, Encarta Atlas, Encyclopedie en een microfoon van Trust gekocht.
Ik had een printer gezien, de Epson Stylus C60 welteverstaan.
Ik twijfelen en ik wilde eerst ff op internet kijken of ik em daar kon vinden om em te vergelijken met wat andere printers.
Kom ik vandaag aan;
een rij van 40 meter lang, 4 lagen breed! Ik ben toen dus via de achterdeur binnen gegaan, met mijn oom.
Morgen ga ik nog een keer, 2 pakken fotopapier halen, 2 koelers, USB-hub en nog wat shit, weet ik nog niet precies...
Sja... Ik vind het wel relaxed.
PS. Laat een leuk kastje voor mij staan wil je?
Verwijderd
Wel garantie hoor... Fabrieksgarantie.Op maandag 15 juli 2002 19:38 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Niet echt... Ik heb wat dingen gekocht, maar vond het nog aardig duur, zeker voor spullen waar je dus eigenlijk geen garantie op hebt.
Ik wil namelijk een AMD Duron,Athlon of XP voor max. +/- 40 Euro
Zou dat gaan of is het zeker een no go? Ik zit nu met een AMD Duron 800 en hiermee kan ik niet fatsoenlijk UT2003 spelen ( Me videokaart is een ATI Radeon8500LE dus daar ligt het niet aan ).
C:\>_
Dat wel, maar da's toch altijd moeilijker te krijgen dan gewoon garantie van de winkel. Bovendien weet je vaak niet hoe lang je dan nog garantie hebt volgens mijOp maandag 15 juli 2002 23:36 schreef p6ycho het volgende:
[..]
Wel garantie hoor... Fabrieksgarantie.
Bij iets oudere spullen al helemaal niet meer dan...
52 Euro lijkt me aardig, en mocht je 79 Euro bij elkaar kunnen sprokkelen...Op dinsdag 16 juli 2002 00:03 schreef Vinnie het volgende:
Ik wil eigelijk ook wel naar Memo voor een leuk stukje hardware voor niet al te veel geld, maar door de verhalen heb ik toch twijfels gekregen.
Ik wil namelijk een AMD Duron,Athlon of XP voor max. +/- 40 Euro( HEEL misschien 70 euro als ik het geld op tijd krijg ).
Zou dat gaan of is het zeker een no go? Ik zit nu met een AMD Duron 800 en hiermee kan ik niet fatsoenlijk UT2003 spelen ( Me videokaart is een ATI Radeon8500LE dus daar ligt het niet aan ).
Dan zou ik een tijdje wachten, dan zakken de prijzen tenminste. 'T was nu vooral gewone nieuwprijs
Btw : er lag nog wel een 3dfx Voodoo 3 1000 voor 45 Euro (veel te duur dus) maar ja, jij bent 3dfx guru
Verwijderd
Ik zat even met een usert te lullen over het doorsparen en het is misschien idd het beste om ff door te sparen t/m DecemberOp dinsdag 16 juli 2002 01:46 schreef W3ird_N3rd het volgende:
52 Euro lijkt me aardig, en mocht je 79 Euro bij elkaar kunnen sprokkelen...
Dan zou ik een tijdje wachten, dan zakken de prijzen tenminste. 'T was nu vooral gewone nieuwprijs. Heb je wel het risico dat de procs dan op zijn. Ik weet trouwens niet wat de prijs nu was, maar kijkende naar de prijzen van andere dingen...
Btw : er lag nog wel een 3dfx Voodoo 3 1000 voor 45 Euro (veel te duur dus) maar ja, jij bent 3dfx guru![]()
dus misschien iets voor jou
Hmmmmm die Voodoo3 heb ik uns al gekocht bij Memo. Later verkocht omdat ie te traag werdt.
Maarre het is wel een leuk hebbedingetje, dit is namelijk zeg maar de enige 'budget'-kaartje geweest van 3dfx
Mooi spul man!Op maandag 15 juli 2002 20:38 schreef WHiZZi het volgende:
en natuurlijk een plaatje van mijn schermpje
Die waren er nog een stuk of 12 voor 475 euro dus
Bevalt prima (1024x768 @ 75Hz)
Dat hoeft ook weer niet, maar je zegt dat je al 40 Euro hebt, dan zou ik die laatste 12 Euro om een proc helemaal nieuw te kunnen kopen er misschien ook nog maar bijsparen. Ik weet niet wat je bij de memo bespaart, maar bedenk je dat benzine ook niet gratis is...Op dinsdag 16 juli 2002 02:23 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Ik zat even met een usert te lullen over het doorsparen en het is misschien idd het beste om ff door te sparen t/m December.
Gelukkig heb ik hem niet gekochtHmmmmm die Voodoo3 heb ik uns al gekocht bij Memo. Later verkocht omdat ie te traag werdt.
Maarre het is wel een leuk hebbedingetje, dit is namelijk zeg maar de enige 'budget'-kaartje geweest van 3dfx
Ik zat ook te denken of ik zou gaan, maar als ik dit zo lees heeft het niet veel zin om te gaan met die prijzen.Op dinsdag 16 juli 2002 09:20 schreef Kubstudent het volgende:
Ik ben er gisteren geweest... helaas waren alle grote HDD's al op...
Ben eigenlijk op zoek naar een cheape AMD XP, extra HD'tje en een GF4 Ti4200. Maar als ik de prijzen zie die hier genoemd worden, 85 euro voor 40 GB en ranzig veel te veel voor een AMD XP hou ik het wel ff voor gezien. OV is ook al niet meer geldig, oftewel kost me ook nog knaken om daar naartoe te gaan.
Mja, vind ik persoonlijk geen aanbiedingen om een spreekwoordelijk nat kruis van te krijgen.Op maandag 15 juli 2002 16:59 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Van een paar dingen weet ik de prijs want dat heb ik gekocht... Je moet echt goed ONDER de planken kijken, want er ligt op de planken veel te duur spul...
Dit heb ik gekocht :
Matrox G400 AGP, geen tv-out, 16 MB 35 Euro
4 GB WD IDE hd 30 Euro
2x/2x/6x cd schrijver 35 Euro
BNC kabel 11 Euro
Socket 7 mobo, geen agp, AT, met DIMM sloten 10 Euro
Need For Speed 34 Euro
Achjah, ik dus mee en op het eind hebben we dit gekocht:
pa en ma:
Maxtor 20GB ATA-100 5400RPM HDD
ATA-100 kabeltje
broer:
Philips 109B monitor
1x Samsung HP8xx zwart printercardridge
IK:
AMD Ahtlon 1400MHz CPU
Microsoft Internet Keyboard
1x Samsung HP8xx zwart printercardridge
CD-R pen
En ongeveer hebben we zo'n 10% korting in vergelijking met de goedkoopste winkels in de pricewatch, niet slecht lijkt me he
Verwijderd
Veel suc6
Je heb altijd nog fabrieksgarantie hoorOp dinsdag 16 juli 2002 17:39 schreef Duck1 het volgende:
Let wel op deze zaak is falliet zo ik had vernomen dus het zal wel garantie zijn tot einde terrein.
Veel suc6
Garantie bij de fabrikant van het product verhalen bij defect.Op dinsdag 16 juli 2002 17:39 schreef Duck1 het volgende:
Let wel op deze zaak is falliet zo ik had vernomen dus het zal wel garantie zijn tot einde terrein.
Veel suc6
but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!
Alleen was het zaterdag tentoonsteling, en gister en vandaag de verkoop (bieden).
Jammer want een goedkoop 2e hands laptopje gaat er natuurlijk altijd wel in (of 19 inch apparatuur).
mijn vraag: hebben ze nog iets vandaag??
19" racken zijn wel goedkoop gegaan, maar de rest... errrug duur. Even of bijna evenduur als nieuw. Er werdt als een gek geboden. Heb alleen ff een P2 350 gekocht voor redelijk weinig. Ik denk dat veel mensen de veilingkosten ed. vergeten zijn.Op dinsdag 16 juli 2002 19:27 schreef HermeS het volgende:
ik krijg net tehoren dat landis hier in utrecht een echte failsements verkoop houd, duswie het meest bied krijgt het.
Alleen was het zaterdag tentoonsteling, en gister en vandaag de verkoop (bieden).
Jammer want een goedkoop 2e hands laptopje gaat er natuurlijk altijd wel in (of 19 inch apparatuur).
Mwah, die bnc kabel was in de pricewatch goedkoper, 8 Euro in de pricewatch... http://www.tweakers.net/pricewatch/16764. Wel een monitorkabel he, geen gaar netwerk spul...Op dinsdag 16 juli 2002 16:39 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken of ik zou gaan, maar als ik dit zo lees heeft het niet veel zin om te gaan met die prijzen.
Ben eigenlijk op zoek naar een cheape AMD XP, extra HD'tje en een GF4 Ti4200. Maar als ik de prijzen zie die hier genoemd worden, 85 euro voor 40 GB en ranzig veel te veel voor een AMD XP hou ik het wel ff voor gezien. OV is ook al niet meer geldig, oftewel kost me ook nog knaken om daar naartoe te gaan.
[..]
Mja, vind ik persoonlijk geen aanbiedingen om een spreekwoordelijk nat kruis van te krijgen.Nooit gedacht dat er nog iemand zou zijn die zo'n 80 piek over heeft voor een 2x schrijver of 11 euro voor een BNC kabel (NOFI).
Deze is nog duurder : http://www.tweakers.net/pricewatch/22930
Ik weet zo niet hoe lang mijn kabel is, niet interresant als je monitor direct naast je kast staat.
Maar nu betaalde ik er geen extra verzendkosten aan, dus goedkoop was het niet, maar extreem veel heb ik er gelukkig niet voor betaald..
En die schrijver viel me wel tegen toen ik in V&A keek ja... Niks aan te doen, ik had de prijzen niet uit m'n hoofd geleerd en wist toen ik binnenstapte niet zeker wat ik zou gaan kopen, maar een 2x schrijver vind ik af en toe nog wel handig en webshops die nog een 4x verkopen vragen daar 60 Euro voor.. Ik had niet superveel geld over dus ik ben er best blij mee.
Leuk dat je er nofi achter zet, maar ik zie er stilletjes nog wel een flamepje in zitten hoor..
Wat me wel opvalt daar, is dat sommige dingen vet goedkoop zijn, maar andere ook weer de normale prijs
19" philips buis 250 euroOp woensdag 17 juli 2002 16:57 schreef Go0s het volgende:
Wiew!! Keb een Dragon Bigtower (zwart) gekocht!! 89 euro + 340Watt voedingOok heb ik nog een 17'' monitor gekocht, ook zwart.
Wat me wel opvalt daar, is dat sommige dingen vet goedkoop zijn, maar andere ook weer de normale prijsBeetje weird
Maarja, een Chieftec voor 89 euro vind ik niet duur. En mijn 15'' beeldbuis voor 130 euro ook maar vervangen
Woei LekkelOp woensdag 17 juli 2002 17:00 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
19" philips buis 250 euro
[edit]
Ze hebben BTW ook Mini ATX voedingen voor 15 euro. 145Watt. Is dat duur?
Ah, sorry, dat is het verschil, ik dacht dat je voor die prijs een BNC netwerkkabel gekocht had.Op woensdag 17 juli 2002 15:12 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Mwah, die bnc kabel was in de pricewatch goedkoper, 8 Euro in de pricewatch... http://www.tweakers.net/pricewatch/16764. Wel een monitorkabel he, geen gaar netwerk spul...
En wat betreft die cd schrijver, heb zelf ook een 2 speed gehad, maar op een gegeven moment begon ik mij toch wel erg te ergeren aan de traagheid van de schrijver. Zeker als je ziet in de pricewatch dat je voor ongeveer het dubbele een 32x schrijver hebt, mja, zou ik persoonlijk wat meer uitgeven. Maar als de snelheid je niet veel boeit heb je toch wel een leuke koop gedaan, nu ben je 30 euro kwijt ipv 60.
Is nie duur hoorOp woensdag 17 juli 2002 17:11 schreef Go0s het volgende:
[..]
Woei LekkelAlleen hadden ze nu geen 19'' meer
Alleen foking dure 17'' Iiyama dingen van 300 euro, hak geen geld voor over
[edit]
Ze hebben BTW ook Mini ATX voedingen voor 15 euro. 145Watt. Is dat duur?
Ik ga echt geen BNC netwerkzooi meer kopen hoorOp woensdag 17 juli 2002 18:55 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ah, sorry, dat is het verschil, ik dacht dat je voor die prijs een BNC netwerkkabel gekocht had.Voor een BNC monitor-kabel is het volgens mij weer wel vrij goedkoop. Dacht al, whoa, zou BNC netwerkkabel al antiek goed aan het worden zijn.
Schrijver gaat in een andere comp, dus ik kan toch doorcomputeren... Bovendien, zolang ik de machine niet tot 100% belast kan ik als het goed is gewoon doorwerken met die schrijver (weet ik nu nog niet 100% zeker, 2de comp afbouwen heeft vertraging opgelopenEn wat betreft die cd schrijver, heb zelf ook een 2 speed gehad, maar op een gegeven moment begon ik mij toch wel erg te ergeren aan de traagheid van de schrijver. Zeker als je ziet in de pricewatch dat je voor ongeveer het dubbele een 32x schrijver hebt, mja, zou ik persoonlijk wat meer uitgeven. Maar als de snelheid je niet veel boeit heb je toch wel een leuke koop gedaan, nu ben je 30 euro kwijt ipv 60.
En ja, het ging mij ook even om 30 Euro besparen, snelheid vind ik niet heel erg en ik heb niet superveel geld meer over...
€75,= voor de case en €29,= voor het paneel
Ik ben zelf niet gegaan omdat ik pas maandag weer thuis was van vakantie, maar weet je mischien nog wat prijzen van die 19 inch troep?Op woensdag 17 juli 2002 11:09 schreef Eastern het volgende:
[..]
19" racken zijn wel goedkoop gegaan, maar de rest... errrug duur. Even of bijna evenduur als nieuw. Er werdt als een gek geboden. Heb alleen ff een P2 350 gekocht voor redelijk weinig. Ik denk dat veel mensen de veilingkosten ed. vergeten zijn.
dus niks bijzonders idd
Racken vanaf E 150 d8 ik, en een hele partij voor e 500 ( 8 stuks)Op donderdag 18 juli 2002 11:09 schreef HermeS het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet gegaan omdat ik pas maandag weer thuis was van vakantie, maar weet je mischien nog wat prijzen van die 19 inch troep?
pas op !Op maandag 10 juni 2002 20:47 schreef ZeRoC00L het volgende:
Ik zag wel een ASUS Terminator P4 op de site staan, ziet er best wel gaaf uit, lekker klein
[afbeelding]
- zonder cpu
- zonder ram
Verwijderd
Ben zojuist (vr 19/7 om 18.30 uur) bij de hoofdlocatie op "de brand" geweest.
- ALLES UITVERKOCHT HELAAS -
Duss.
18:45 aangekomen: lange rij mensen, zelfs tot buiten op straat. mensen mochten maar per groepjes naar binnen
19:05 eindelijk er zit weer beweging in de rij. en jawel, natuurlijk gaat die deur weer net dicht voor m'n neus. daar stonden we dan, in een pakhuis als een stel varkens in een kooi: de manager besluit om iedereen binnen te laten wachten want ze gingen om 20:00 dicht. en daar ging dus de rol-luik deur naar benee. *zweet* (was 25C buiten, maar nu stonden we in pakhuis)
19:15 deur ging eindelijk open.
19:25 -> er valt niks bijzonders te halen. of waren we al te laat? dingen waren niet echt "goedkoper". ok, ik had niet op -50% gerekend, maar dit was amper -10%. (netals de gewone uitverkoop in de Memo winkels) ben uiteindelijk maar uit frustratie (na 30min wachten in de zon) al die bakken met kabels afgelopen..
19:50 maat belde me en zei dat ie een kast moest hebben.
ik snel rondgekeken in de "magazijn". heb uiteindelijk een Dragon miditower meegenomen. was 75 hier, normaal 115 in winkel heb ik me laten vertellen.
dus 45 Euro bespaard
conclusie: ikzelf niks gekocht, wel gratis Tapas
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Is iemand onlangs nog langs geweest in Den Bosch? Ik zoek namelijk nog 256 MB DDR geheugen.Op woensdag 17 juli 2002 15:13 schreef Scarecrow het volgende:
ik heb er 256DDR gekocht voor 49euro
www.hetbsg.nl
kijk je in de pricewatchOp zaterdag 20 juli 2002 13:13 schreef Beelzebub888 het volgende:
[..]
Is iemand onlangs nog langs geweest in Den Bosch? Ik zoek namelijk nog 256 MB DDR geheugen.
zoeken zoeken? pff
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
ja ik kan het ook gewoon bij een bedrijf uit de pricewatch kopen maar ik wil daar wel ff langs gaan en kijken of er iets voor mij bij ligt (zoals 256 MB DDROp zaterdag 20 juli 2002 13:19 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
kijk je in de pricewatch
zoeken zoeken? pff
www.hetbsg.nl
deze was nu 375 euro prijs daalt als je wacht met kopen
www.hetbsg.nl
Verwijderd
Welke vestiging ben je geweest?? Die op de brand is namelijk al om 16:00 dichtOp zaterdag 20 juli 2002 16:19 schreef Beelzebub888 het volgende:
Ik ben net even in Den Bosch geweeest maar hij is DICHT!
Pand is trouwens nu bijna leeg... benieuwd of er nog een pc-boer in Den Bosch bij komt. Hebben nu alleen nog PC-Speed, Inside-Out, Com4 & Vobis (of mis ik iets?)
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
Je mist nog iets: De Greef (zie shop survey) en aan de Oude Vlijmense weg zit ook nog een of ander wazig zaakje.Op zondag 21 juli 2002 01:27 schreef hemiparo het volgende:
Den Bosch (Orthenstraat) was vrijdag tot 18.00 open. Daarna was het over...
Pand is trouwens nu bijna leeg... benieuwd of er nog een pc-boer in Den Bosch bij komt. Hebben nu alleen nog PC-Speed, Inside-Out, Com4 & Vobis (of mis ik iets?)
Wanbeleid is ook beleid.
Vobis: duur, slechte service, beperkt assortiment
PC Speed: duur, beperkt assortiment, afzetters!
Inside out: geen assortiment, geen kennis, prijzig!
Com4: zeer beperkt assortiment
Jaja, en dat voor een stad met 120.000 inwoners. Als je hier goede spullen wil kopen dan moet je wel het internet op. Dat krijg je er nou van als je een stad in de uitverkoop doet.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Verwijderd
ik zag maanden terug Start-Up Service in pricewatch goed staan en toen een lian li en enermax besteld,daarna nog wat fans en DVD-speler erg snel via email en goede tips.
/me heeft niks ander meer voorlopig :0
Die zit daar toch al een tijdje niet meer? hangt me bij dat de laatste keer dat ik daar langs liep niets meer in het pand stond.Op donderdag 25 juli 2002 10:20 schreef agent327 het volgende:
[..]
en aan de Oude Vlijmense weg zit ook nog een of ander wazig zaakje.
but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!