Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
hoelang heeft die arctic er tussen gezeten?
Mooi voor je, ik ga denk ik ook Alumina nemen 
Maarre wat is hier verder [OC] aan?? (nofi
)
Maarre wat is hier verder [OC] aan?? (nofi
Heb een upgrade nodig =/
Eeh... maandje of 4 denk ik...Op zondag 09 juni 2002 00:06 schreef Fuzzems het volgende:
hoelang heeft die arctic er tussen gezeten?
Tja... het heeft met proc's en koelers te maken dus ik vond het wel [OC]Op zondag 09 juni 2002 00:23 schreef Sneaky_Dill het volgende:
Mooi voor je, ik ga denk ik ook Alumina nemen
Maarre wat is hier verder [OC] aan?? (nofi)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Op zondag 09 juni 2002 11:34 schreef Demoniac het volgende:
Tja... het heeft met proc's en koelers te maken dus ik vond het wel [OC]
Dat is een flinke vooruitgang!
* brouwerpower heeft geen koelpasta
* OutSIdeR weet niet eens hoe die de heatsink van zijn proc moet afhalenOp zondag 09 juni 2002 14:02 schreef brouwerpower het volgende:
Dat is een flinke vooruitgang!
Das niet zo slimOp zondag 09 juni 2002 14:02 schreef brouwerpower het volgende:
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dat wil ik nou ook wel eens weten.Op zondag 09 juni 2002 14:43 schreef weareborg het volgende:
wat is nou beter? as3 of alumina?
edit:
FF een review opgezocht waar AS, AS3 en Alumina worden behandeld. AS3 is absoluut de winnaar, AS2 is tweede en Alumina is derde. Link: http://www.mikhailtech.com/articles/tim/arcticsilver3/
FF een review opgezocht waar AS, AS3 en Alumina worden behandeld. AS3 is absoluut de winnaar, AS2 is tweede en Alumina is derde. Link: http://www.mikhailtech.com/articles/tim/arcticsilver3/
Powered by KPN
je moet het ook goed doen. heb eergisteren m'n proc ervan voorzien. eerst de heatsink ingewassen met as3 en toen een flinter dun laagje op de proc. ik kon nog net athlon lezen.Op zondag 09 juni 2002 14:45 schreef Sjoak het volgende:
silver alleen je krijgt korsten als je er teveel op doet
werkt perfect zo!
Da's de goede manier om het aan te brengen... niet het hele ding gaan stukadorenOp zondag 09 juni 2002 15:00 schreef weareborg het volgende:
[..]
je moet het ook goed doen. heb eergisteren m'n proc ervan voorzien. eerst de heatsink ingewassen met as3 en toen een flinter dun laagje op de proc. ik kon nog net athlon lezen.
werkt perfect zo!
Hmm jah bij mij zit er nu waarschijnlijk ook al een aardig korstje op. Ik was ook nog behoorlijk n00b toen ik mn koeler erop zette, dus ik heb gewoon een kwak AS2 uit die tube geperst en die koeler erop gedrukt
Weet zeker dat er veel teveel op zit, maar ach, hij kookt niet over ofzo. Ga het wel op de goeie manier doen als ik mn volcano 7+ binnenkrijg, heb ik nou geen zin in...
en wat was je winst? Ik heb hetzelfde gedaan van het weekend en ik heb 1 graad winst. Valt een beetje tegen dusOp zondag 09 juni 2002 15:00 schreef weareborg het volgende:
[..]
je moet het ook goed doen. heb eergisteren m'n proc ervan voorzien. eerst de heatsink ingewassen met as3 en toen een flinter dun laagje op de proc. ik kon nog net athlon lezen.
werkt perfect zo!
damn, ik had toch ff mijn asII moeten vervangen met de alumina toen ik het nog thuis had
Waarom zou je dat doen?? Zie mijn vorige post.Op dinsdag 11 juni 2002 20:20 schreef epsilon het volgende:
damn, ik had toch ff mijn asII moeten vervangen met de alumina toen ik het nog thuis had