Toon posts:

Toch best vreemd dat dit topic gesloten is

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om topic: [topic=518739/1/25]

Op slot gedaan met als redenatie: 'Beetje zinloos topic, in de categorie "opsom-topic".'

Dan vraag ik mij twee dingen af:
1. Als dat topic een 'beetje zinloos' is, hoe zinvol zijn dan al die hitparades?
2. Heb nergens gezien dat 'opsom-topics' verboden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 08 juni 2002 21:58 schreef f.vanderlaan het volgende:
1. Als dat topic een 'beetje zinloos' is, hoe zinvol zijn dan al die hitparades?
Hitparades zijn een overzicht. Opsomtopics zijn een lijst die door niemand gelezen wordt, en waar mensen alleen maar hun eigen input willen dumpen. Erg makkelijk om techposts te scoren, en niemand heeft er iets aan.
2. Heb nergens gezien dat 'opsom-topics' verboden zijn.
Noem het een soort ongeschreven wet met als argument het bovenstaande.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coole icoon exiron :9

sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 22:01 schreef Exirion het volgende:
Op zaterdag 08 juni 2002 21:58 schreef f.vanderlaan het volgende:
[..]

Hitparades zijn een overzicht. Opsomtopics zijn een lijst die door niemand gelezen wordt, en waar mensen alleen maar hun eigen input willen dumpen. Erg makkelijk om techposts te scoren, en niemand heeft er iets aan.
[..]

Noem het een soort ongeschreven wet met als argument het bovenstaande.
Als hitparades een soort overzicht zijn, waarom wordt er dan niet een link geplaatst naar de sites/servers die de overzichten genereren?
Immers zijn de reacties op die topics ook niet erg nuttig, die reacties kun je ook wel beschouwen als een makkelijk gescoorde techpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Op zaterdag 08 juni 2002 22:01 schreef Exirion het volgende:
Hitparades zijn een overzicht. Opsomtopics zijn een lijst die door niemand gelezen wordt, en waar mensen alleen maar hun eigen input willen dumpen.
Volgens mij werd deze lijst door velen gelezen en was het gewoon interresant om te zien wie wat heeft staan aan graaskracht.
Erg makkelijk om techposts te scoren, en niemand heeft er iets aan.
Alsof iedereen alleen maar denk aan het scoren van techposts :? En ja, ik vond het een leuk topic. Dus in elk geval een iemand die er wat aan had.

...en de "hoe ziet jouw desktop eruit" zijn toch ook opsom topics, of moet ik dat anders zien.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 09 juni 2002 00:17 schreef -Marshal- het volgende:
...en de "hoe ziet jouw desktop eruit" zijn toch ook opsom topics, of moet ik dat anders zien.
True, maar de ervaring leert dat mensen het leuk vinden om plaatjes te kijken en eventueel plaatjes uit te wisselen. Bij opsomtopics met droge statistieken is het meestal echt zo dat mensen 'geen zin hebben om die hele lijst door te lezen' en dat de topic dus nutteloos is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 11:17
ik vond het ook best leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 00:52 schreef Exirion het volgende:

[..]

True, maar de ervaring leert dat mensen het leuk vinden om plaatjes te kijken en eventueel plaatjes uit te wisselen. Bij opsomtopics met droge statistieken is het meestal echt zo dat mensen 'geen zin hebben om die hele lijst door te lezen' en dat de topic dus nutteloos is.
Je vergeet ook dat "En hoe ziet jou desktop eruit"-topics bij het SA meubilair hoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach....moderators zijn de baas, dus users hebben maar te accepteren wat zij willen. Best jammer eigenlijk.

Wie iets meer vrijheid wil qua SETI raad ik dan toch aan over te stappen naar het grootste team van Nederland: SETI@Nehterlaands.

(Iets wat ik in de toekomst zeker zal doen, want hoe hoger je score is, hoe minder leuk DPC......heb je niemand meer om in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 09 juni 2002 11:11 schreef f.vanderlaan het volgende:
Ach....moderators zijn de baas, dus users hebben maar te accepteren wat zij willen. Best jammer eigenlijk.
Ja, het zou natuurlijk veel beter zijn als de users alles mochten doen waar ze maar zin in hadden :z.
Wie iets meer vrijheid wil qua SETI raad ik dan toch aan over te stappen naar het grootste team van Nederland: SETI@Nehterlaands.

(Iets wat ik in de toekomst zeker zal doen, want hoe hoger je score is, hoe minder leuk DPC......heb je niemand meer om in te halen.
Ga ff ergens anders spammen ja.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 09 juni 2002 11:13 schreef Wouter Tinus het volgende:
Ja, het zou natuurlijk veel beter zijn als de users alles mochten doen waar ze maar zin in hadden :z.
[..]

Ga ff ergens anders spammen ja.
Wouter typt ongeveer precies wat ik ook wilde zeggen :D

Bij deze beschouw ik deze discussie als afgerond.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.