Toon posts:

HP Laserjet 3100 en WindowsXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja heren, ik heb GOT al doorgezocht op dit topic en heb ook het een en ander gevonden (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/299208/1?limit=25), waaronder een guide om de LJ3100 toch werkend te krijgen in WinXP, maar ik ben toch wel benieuwd of inmiddels iemand de complete Jetsuite v179.5 CD van HP heeft. Ik heb van HP begrepen dat het niet illegaal is om deze software te verspreiden, dus bij deze mijn vraag: heeft iemand em?

WANT IK WORD H-E-L-E-M-A-A-L NAAR VAN HP DIE DENKEN DAT HET NORMAAL IS OM €27,50 TE MOETEN BETALEN VOOR EEN SETJE PRINTERDRIVERS!

...bedankt

Verwijderd

tsja, dat kost idd geld. Ik vind het ook nogal :/ van HP, mja, nix aan te doen. Je moet maar hopen of iemand ze hier heeft ook eens kijken of Google uitkomst brengt, maar als je pech hebt zal je toch moeten dokken ... ;(

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
link
Dit heb ik gevonden na +/- 3 mins googlen...
Kijk maar bij de derde reactie.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
na nog een paar minuten.....
I have created a website that links to the Laserjet 3100 drivers for windows 95/98 and windows nt/2000. Enjoy.

en verder schijnt 'ie tot 2 dagen geleden nog te vinden zijn geweest op driverguide.com zie link...

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, TD-er, die url's had ik natuurlijk al lang gezien, maar het gaat erom dat ik Jetsuite v179.5 moet hebben en die is nergens te vinden. Dus ik moet iemand te pakken zien te krijgen die em wel heeft... ik blijf zoeken...

Verwijderd

En bonanza heb je al meer gevonden? Is er iemand die al meer weet? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb het probleem verholpen... uiteindelijk toch gewoon de Win2k drivers erop gezet en daarna de update (die je wel kunt dl'en van internet)

Verwijderd

op men werk gebruiken we ook een aantal HP 3100 laserjet printers en nu we allemaal overgaan op windows XP is dat gehoorlijk vervelend maar ik krijg die printer niet aan de gang. het fax gedeelte hoeft niet te werken als er maar drivers zijn voor het printen
Pagina: 1