Vaag netwerkprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:24
Het volgende is het geval: Ik heb hier een netwerk met 3 PC's 1 speelt er voor internet server mbv Winroute en windowsXP, dan staan er nog 2 pc's waarvan 1 met win2k en 1 met winxp.
Het internet delen werkt prima, alleen bestanden delen werkt niet goed, als ik de hardeschijf van de internet server wil benaderen krijg ik de volgende foutmelding "(C) is niet toegankelijk, onvoldoende opslagruimte op de server beschikbaar om deze opdracht te verwerken", het vreemde is dat ik wel vanaf de internet pc op de andere pc's kan komen. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen??

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Bepaalde rechten voor gebruikers?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Waarom gebruik je winroute ???? dat geeft toch alleen maar problemen, windows XP kan dat toch prima zelf. Hebbie de firewall wel uit staan van WinXP. Je hebt nu 2 firewalls aanstaan, dat geeft geheid problemen, nl die van XP en die van winroute. Als ik jouw was dan zou ik winroute ff eruit gooien en dan alleen met XP proberen wat ie dan doet.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:24
Op zaterdag 08 juni 2002 22:07 schreef Cavie het volgende:
Waarom gebruik je winroute ???? dat geeft toch alleen maar problemen, windows XP kan dat toch prima zelf. Hebbie de firewall wel uit staan van WinXP. Je hebt nu 2 firewalls aanstaan, dat geeft geheid problemen, nl die van XP en die van winroute. Als ik jouw was dan zou ik winroute ff eruit gooien en dan alleen met XP proberen wat ie dan doet.
Ik vind de winroute gewoon goed werken, ook handig voor poortforwarden. Zit er in winxp een firewall, en staat die automatisch aan ?? ik heb iig wel internet delen via winxp uitgeschakeld.

Het vreemde is ook dat het altijd gewerkt heeft.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Jep, in XP zit een firewall en die staat automatisch aan, vraag me niet waar... want Cavie draait good old Win2k, omdat ie allerlei netwerkproblemen had onder dat nepOS, sorry kan het niet laten, :D

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:09

d-motion

zow... en dan nu...

properties van je netwerkkaart...

Advanced....

en voilla.... daar staat je firewall...

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Hoe heb jij je server ingedeeld...?

Gedeelde mappen bijvoorbeeld...?