Vaag CS probleem

Pagina: 1
Acties:

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 14:50
Ok pceetje met alle drivers up 2 date !

Starte/create van een game in CS gaat gewoon.

Joine op een lan of online gaat niet, connection error.

ALs die pc een game create dan kan iedereen er gewoon bij NP.

Er zit een diamond monster fusion kaart in daar zou het evt. aan kunnen liggen want als ik Opengl uit zet dan kan ik wel alles doen, joine etc.

Ik heb alle voodoofiles .commers etc afgescheumd naar drivers etc maar nix gevonden wat op een oplossing kan wijzen.

Op een of andere duitse site stond een topic met een gelijk aardig problem zonder reakties !! zo beste medetweakers pls help me out !!!

En als hier geen reakties komen, PLS modjes kick to VB forum.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10 10:55

ALF

Je hebt 2 mogelijk heden nl.
1.opengl uitzetten en zonder opengl spelen |:(
2.een andere videokaart aanschaffen alleen kost je dat weer duiten :P

veel succes B-)

Verwijderd

Volgens mij is er wat mis met je serienummer. Ik heb ook zoiets gehad toen ik een type-foutje had gemaakt met het serienummer invoeren. Illegaal kopietje misschien?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:08
Op zaterdag 08 juni 2002 21:38 schreef salutem het volgende:
Joine op een lan of online gaat niet, connection error.
Op zondag 09 juni 2002 18:57 schreef TeslaMaster het volgende:
Volgens mij is er wat mis met je serienummer. Ik heb ook zoiets gehad toen ik een type-foutje had gemaakt met het serienummer invoeren. Illegaal kopietje misschien?
op een lan maakt cdkey niet uit

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

wel !
Als er meer als 6 mensen dezelfde key gebruiken krijgt de zevende een error. Dan moet hij een nieuwe key kopen.

nikszolekkeralss.exe

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 14:50
hmm thanx for the replies, lukt me alleen nu zo echt nog niet. Ik denk zelf ook aan een andere kaart alhoewel die diamond wel erg fijn is behalve dan dit gezeik ! :p

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Pagina: 1