PCI + AGP video combo werkt niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Ik heb hier dus de volgende pc:

MSI k7t266 Pro 2 RU
Amd 1800+ XP
256 mb No Name
Geforce 3 ti 200 (AGP)(Asus)
SBLive 5.1 (Creative)
3com Netwerkkaart
Twister modem (56k)
Windows 2000 Prof.

Nu kom ik dus bij mijn probleem. Ik zet er dus een PCI kaartje in (S3Virge DX/GX) en start hem op. Geeft eerst het beeld op de 15" cheap schermpje omdat ik PCI in het bios aan had staan. Dat naar AGP en op naar windows.... Hij gaf geen beeld(2e monitor) , maar das logisch. Nadat hij zei dat hij de tweede kaart had geinstaleerd starte ik hem opnieuw op. Hij deed het niet. Er stond bij apperaatbeheer code 10. Er worden geen IRQ's gebruikt. Drivers vind windows 2000 zelf... Ik snap het niet. Zie ik iets over het hoofd?

Raku

Verwijderd

Je hebt de pci vid. kaart zeker in het pci-slot onder het AGP gedaan? Dat werkt niet, door de Irq's. Zet hem een lager en dan doet hij het wel, scheelt ook weer wat luchttoevoer voor je geforce erboven = stabiliteit

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
nee , ik heb hem expres in de 3e of zow gedaan :) en ik zei toch dat ie nieteens van de irq's gebruik kan maken. Dat geeft windows tenminste weer.

Raku

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ehm, default met alleen AGP alles aanzetten en als Windows alles goed heeft draaien de PCI kaart erbij doen?

toch?

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 21:38 schreef Ecteinascidin het volgende:
Ehm, default met alleen AGP alles aanzetten en als Windows alles goed heeft draaien de PCI kaart erbij doen?

toch?
Ik snap je niet helemaal... Duidelijkheid plz....

Raku

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Het is al gelukt.... Eerst in bios kaart op PCI gezet. Dan opstarten en klaar! Maar deze mag dus op slot...

Raku

Verwijderd

[topic=518998/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.