Toon posts:

Wire frame programma, maar geen 3Dstudio

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He Tweakerts. Ik zoek me suf naar een programma waarmee ik 3D objecten kan modelleren en als wire frame exporteren. Nu weet ik dat er een heleboel prgs zijn die dat kunnen, maar ik kan het juiste progje niet vinden voor de wensen die ik heb:

Ik wil een zittende man die een boek leest in wire frame maken voor mijn nieuwe site.

Welnu, ik heb SWIFT3d 1 en 2 al geprobeerd, maar ik kan met die beperkte objecten geen man modellen (ook met flash-objecten lukt dat niet). 3DStudio kan ik niet betalen en heeft een vrij (te?) hoge leercurve geloof ik. Op www.download.com word ik overspoeld met progjes die superlelijke texteffecten renderen.

Kortom: welk progje geeft veel controle over de vorm van de objecten en kan wire frame exporteren? Is het mogelijk om Illustrator te gebruiken?

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

illustrator kan zekers wel swfjes maken maar als we het over 3d hebben...?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Probeer Poser eens, kun je niet alleen maar figuurtjes mee maken maar ook complete scenes. Huidige versie is V4, maar enige tijd geleden (wat maanden) zat bijvoorbeeld versie 3 gratis bij het ComputerARTS tijschrift. (Ik vermoed dat er dan ook wel wat sites zijn die deze gratis versie hebben staan) Let wel, deze versie3 is geen warez, maar een oudere versie van Poser. Je moet dan bijvoorbeeld met een omweg naar flash toe.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gratis modellen met een hoge kwaliteit renderer en modeler? www.blender.nl :)

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 00:24 schreef |HunterPro| het volgende:
Gratis modellen met een hoge kwaliteit renderer en modeler? www.blender.nl :)
Blender = RIP :{

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 01:11 schreef paasklaas het volgende:

[..]

Blender = RIP :{
maar zowel de software als de tut's blijven beschikbaar (maar worden niet doorontwikkeld) :)

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 01:30 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

maar zowel de software als de tut's blijven beschikbaar (maar worden niet doorontwikkeld) :)
Dat kan, maar blender.nl en blender3d.com zijn allebei down..
hier iig

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 01:41 schreef paasklaas het volgende:

[..]

Dat kan, maar blender.nl en blender3d.com zijn allebei down..
hier iig
verdraaid, nu je het zegt! Ik heb er vorige week nog van gedownload! ;(

*pinkt traantje weg*

en het was nog zo'n goed product (die renderer is goeeeed!)...

Verwijderd

ik heb nog wel de setup file als je wilt... add me dan even met MSN Messenger of ICQ (zie sig)

Verwijderd

Hier kan je em ook nog vinden: http://www.elysiun.com

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
je kan het beste gewoon een lijntekening maken, behalve als je de persoon in een animatie wilt gebruiken.

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 00:05 schreef Hent het volgende:
Probeer Poser eens, kun je niet alleen maar figuurtjes mee maken maar ook complete scenes. Huidige versie is V4, maar enige tijd geleden (wat maanden) zat bijvoorbeeld versie 3 gratis bij het ComputerARTS tijschrift. (Ik vermoed dat er dan ook wel wat sites zijn die deze gratis versie hebben staan) Let wel, deze versie3 is geen warez, maar een oudere versie van Poser. Je moet dan bijvoorbeeld met een omweg naar flash toe.
He. dat Poser ziet er goed uit. Ik ga het ff proberen. Het introplaatje suggereert mooie wire frames. Thanks voor de replies.

Verwijderd

Topicstarter
Precies wat ik zocht. Thanks very much. Je kan er in 2 seconden echt mooie plaatjes mee maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.odessa.nl/rubenski/test2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.odessa.nl/rubenski/Untitled.jpg

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dank rubenski voor je vriendelijke woorden, maar een kick met twee beginnerspics is niet nodig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.