Toon posts:

toshiba laptop en stroom !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mede tweakers,

ik had een vraagje over mijn pa's laptop hij heeft een toshiba, lekker ding trouwens. maar nou wou ik vragen is het mogelijk om hem aan een sigarette aansteken van de auto te doen (12V) zodat ik stroom heb. 1 battery voor naar spanje is een beetje weinig :P

greetz
Module

ps foto's en urls kunnen handig zijn met enige uitleg :D

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Kwestie van meten op de adapter uitgang, ook ff het ampere nakijken, dat verschilt per accu.

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

uhme, er staat achter op je lappietop hoeveel spanning ie gebruiket, en danb moet je een 78XX hebben ervoor (als het minder dan 12 is), anders moet je een omvormer hebben, da`s DUUR...

Electronics development

Verwijderd

Ik heb er ook voor gestaan om een Toshiba Laptop te gaan kopen.. ( volgens mij de sattelie 514 als ik het goed herinner)
Nu moet ik veel reizen met de trein, en zoals iedereen weet hebben die krengen wel eens ( lees altijd) vertraging. Dus wat ga je doen, je gaat op het station je Laptop pakken en verder werken met je werkstuk.
Nu kon je met die batterij 1,5 uur doen.. Dat leek mij nogal kort dus ben ik gaan kijken hoeveel een acer koste..Deze stond er om bekend om zuinig te zijn zei de verkoper, en een tweede accu was ook geen verboden luxe...Het was ook mogelijk om die via een waazig snoertje aan je aansteker van de sigaretten van je auto te doen.
Maar een tweede accu is geen overbodige luxe

Verwijderd

Topicstarter
Maar wara kan ik die krijgen

Verwijderd

Dit is wat je zoekt!
Pagina: 1