[inkoopactie] Vaste inkoop actie persoon

Pagina: 1
Acties:

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
ik had ff een id he, zou het niet handig zijn om 1 vaste persoon aan te stellen die zegmaar (bijvoorbeeld dus) zo goed als ALLE inkoopactie`s van bv. OCE regelt, dit betekent nl:

- 1 persoon vanwaar alles verstuurt word (dus MINDER verzendkosten)
- Meer vertrouwen (als deze persooner een keer vandoor gaat dan heeft ie echt heel OCE achter zich aan (wat hij waarschijnlijk niet wil)
- VASTE METHODES, de persoon weet dus erg goed waar hij mee bezig is (omdat hij veel ervaring op doet)

Dus ik vroeg me af: wat vinden jullie hiervan??
- zouden julie hierdoor sneller/minder snel mee doen aan een actie?
- Denken julie dat er genoeg animo zou zijn?

Zoja, geef dan enkele producten waarvan juluie denken dat er animo voor is...

Electronics development

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:26
Ehm, probeer jij eens iemand te vinden die echt elke inkoopaktie wilt regelen. Volgens mij gaat dat niet lukken. En waarom zou het, gaat alles nu dan niet goed met inkoopakties :?

• 3lmowww
Op zaterdag 08 juni 2002 20:48 schreef Rave17 het volgende:
Ehm, probeer jij eens iemand te vinden die echt elke inkoopaktie wilt regelen. Volgens mij gaat dat niet lukken. En waarom zou het, gaat alles nu dan niet goed met inkoopakties :?
voor de verzendkosaten. en ik meld me aan als inkoopacteur (ghe, leuk woord)

Electronics development

• Robino
Op zaterdag 08 juni 2002 20:50 schreef 3lmowww het volgende:

[..]

voor de verzendkosaten. en ik meld me aan als inkoopacteur (ghe, leuk woord)
Sorry, maar ik regel toch liever mijn eigen inkoopaktie via mij zelf.

• Qwerty-273
  • Laatst online: 05-08 21:58

Qwerty-273

Meukposter

Op zaterdag 08 juni 2002 20:46 schreef 3lmowww het volgende:
ik had ff een id he, zou het niet handig zijn om 1 vaste persoon aan te stellen die zegmaar (bijvoorbeeld dus) zo goed als ALLE inkoopactie`s van bv. OCE regelt, dit betekent nl:

- 1 persoon vanwaar alles verstuurt word (dus MINDER verzendkosten)
Alleen dus als je op het zelfde tijdstip aan meerdere inkoopacties mee doet
- Meer vertrouwen (als deze persooner een keer vandoor gaat dan heeft ie echt heel OCE achter zich aan (wat hij waarschijnlijk niet wil)
Maar de eerste keer kan hij goed oplichten :+
- VASTE METHODES, de persoon weet dus erg goed waar hij mee bezig is (omdat hij veel ervaring op doet)
Veel inkoop acties zijn allemaal anders. Er is wel een kleine rode draad te vinden maar zal niet echt zo groot wezen
Dus ik vroeg me af: wat vinden jullie hiervan??
- zouden julie hierdoor sneller/minder snel mee doen aan een actie?
- Denken julie dat er genoeg animo zou zijn?

Zoja, geef dan enkele producten waarvan juluie denken dat er animo voor is...
neeh denk niet dat het een meer waarde zou geven aan de inkoopp acties. Simpel omdat 1 persoon daar waarschijnlijk gewoon weg de tijd niet voor zal hebben om de verschillende inkoop acties te organiseren.

Daarnaast moet zo iemand dus waarschijnlijk al zijn vrije tijd daar aan op offeren en moet je dus als OCer bijn hem/haar een request indienen voor een inkoop actie..

Beetje veel papier werk lijkt het me worden

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• 3lmowww
Op zaterdag 08 juni 2002 20:59 schreef RIKZ het volgende:

[..]

Alleen dus als je op het zelfde tijdstip aan meerdere inkoopacties mee doet
[..]

Maar de eerste keer kan hij goed oplichten :+
[..]

Veel inkoop acties zijn allemaal anders. Er is wel een kleine rode draad te vinden maar zal niet echt zo groot wezen
[..]

neeh denk niet dat het een meer waarde zou geven aan de inkoopp acties. Simpel omdat 1 persoon daar waarschijnlijk gewoon weg de tijd niet voor zal hebben om de verschillende inkoop acties te organiseren.

Daarnaast moet zo iemand dus waarschijnlijk al zijn vrije tijd daar aan op offeren en moet je dus als OCer bijn hem/haar een request indienen voor een inkoop actie..

Beetje veel papier werk lijkt het me worden
tsja, gelijk heb je...

t was maar een id`tje...

Electronics development

Verwijderd

Slecht idee vind ik. Omdat je toch niet zo-iemand kunt vinden, en voor diegene is dat echt niet leuk. Of iedereen moet hem betalen :)

• Robino
Op zaterdag 08 juni 2002 21:01 schreef MasterOverdrive het volgende:
Slecht idee vind ik. Omdat je toch niet zo-iemand kunt vinden, en voor diegene is dat echt niet leuk. Of iedereen moet hem betalen :)
Nou het leuke is dat de topic starter zich aanbood.

Topic starter heb je hier wel goed over nagedacht :?

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 09:07
slecht idee

dat is een full time job als je alle acties wil regelen :)

verzenden van alle zooi en admniistratie etc.

• 3lmowww
nou eeh... ik heb er wel over na gedacht... maar je kan het ook met iets meer personen doen...

(3lmowww begint te vermoeden dat er best wel veel akties tegelijk lopen :S)

Electronics development

• Qwerty-273
  • Laatst online: 05-08 21:58

Qwerty-273

Meukposter

Trouwens nog een puntje..

Je wordt dan wel weer meer een handelaar en weet niet of de belasting dienst dat zo leuk zal vinden :+

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• 3lmowww
Op zaterdag 08 juni 2002 21:03 schreef Rappie het volgende:
slecht idee

dat is een full time job als je alle acties wil regelen :)

verzenden van alle zooi en admniistratie etc.
(als ik dan ook fulltime betaalt krijg :9~)

Electronics development

• DarkThunderbird
  • Niet online

DarkThunderbird

Sadness In The Night

Op die manier wordt het echt wel een opgave en zal de lol er rap af zijn. Ik denk dat je het iets onderschat.

Specs

Verwijderd

Je kan natuurlijk denken aan een stichting als juridische structuur, of een vereniging. Beide moeten werken zonder winstoogmerk, maar hebben wel KvK registratie. Dat kan meer ingangen op de B2B markt betekenen!

Je hebt dan natuurlijk een bestuur nodig, maar dat bestuur hoeft niet altijd zelf de acties te regelen. Je kan een lid handelingsbevoegd maken, en dat kan telkens iemand anders zijn.

KvK registratie van een stichting of vereniging kost niet zo heel veel, 100 smeuro per jaar ofzo, en aangezien alle arbeid liefdewerk-oudpapier is zou het misschien wel uit kunnen!

• 3lmowww
heeelemaal mee eens... is het nog makkelijker bestellen ook als je stichting oid bent... (krijg je info vaak gratis toegestuurd, kan je op rekening werken)

Electronics development

Verwijderd

wat WEL gemakkelijk zou zijn is een tussenpersoon voor bestellers in belgie
dan moet er 1 keer verzendkosten tot in belgie betaald worden en maar 1 keer overschrijvingskosten

• 3lmowww
Op zaterdag 08 juni 2002 21:23 schreef badpinguin het volgende:
wat WEL gemakkelijk zou zijn is een tussenpersoon voor bestellers in belgie
dan moet er 1 keer verzendkosten tot in belgie betaald worden en maar 1 keer overschrijvingskosten
maar ik ben nl`er, moet er ook nog iemand in be zijn...

Electronics development

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:18
Nou ik wou er zelf ook eentje starten voor digi-cams maar daar komt echt veel meer werk bij kijken dat je denkt.
• Mensen die icq-en met 20x dezelfde vragen
• Winkel laat langer op zich wachten waardoor weer extra vragen.
• Eerst te weten komen of er wel interresse is.
• Verzenden (heb ik dan niet mee gemaakt) maar daar komt ook wat bij kijken (ok ik had verschillende bedragen die ook meer als 450 euro waren).

En ga zo maar door ....
De inkoopactie is stuk gelopen omdat de winkel zijn prijslijst "iets" wijzigde

Taal fouten inbegrepen ;)

• hoebenp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 19:56
die KvK-registratie van elguapo brengt me op een idee >:)

doe er dan meteen domein-registratie bij voor de GoT'ers zonder eigen bedrijf. *D

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 21:25 schreef 3lmowww het volgende:

[..]

maar ik ben nl`er, moet er ook nog iemand in be zijn...
that would be me my dear friend *D
;)

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Ik heb nu ook bijna een inkoopactie achter de rug. Maar ik denk dat het leuker en eerlijker is als iedereen zijn eigen inkoopactie regelt. Bovendien is het regelen van 1 inkoopactie al erg veel tijd vergend. En ik wil niet weten hoe erg je in de knoop zit als je van 3 verschillende inkoopacties geld op je rekening krijgt. Dat word een enorm zooitje.

Sowieso zou het wel handig zijn als iedereen laupro's site ging gebruiken want dan kan je altijd kijken of en nog een actie is van je gading. Voorzover de vaste methode.

hmmmmm dat was het wel zo'n beetje. en mocht het doorgaan wil ik ook organisator zijn :)

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Het lijkt mij dat er erg veel tijd in gaat zitten om uit te zoeken hoe je een actie het beste aan kan pakken, dus wat dat betreft zou het goed zijn om hier structuur in aan te brengen. Zeg maar een soort draaiboek hoe een inkoopactie te regelen. Neemt natuurlijk niet weg dat sommige mensen het gewoon erg leuk vinden om dat zelf uit te zoeken :)
Pagina: 1