Na al die Cases op GoT gezien te hebben ben ik ook maar eens gaan modden. Zoals hier boven al staat is dit mn 2e. Er is dus ook een eerste:

Bij mn 2e mod ben ik gewoon verder gaan modden met de standaard
dingen:
- kleurtje
- CCFL
- raampje
- baybus
In plaats van een standaard raampje (was eerst wel de bedoeling) heb ik voor een logo gekozen.

Ook zitten er 2 CCFL's in: 1 Rode en 1 Groene die op de baybus aan en uit te zetten te zijn.

Verder regelt de baybus mijn twee 119mm Papst fan's. Hier heb ik alleen nog geen foto's van.
Hier is het schema waar ik de print van heb gemaakt. Het ontwerp is helemaal zelf bedacht. Ik laat alle besturingen over aan de PAL (Programmeble Array Logic). Hier voor heb ik ook zelf de software geschreven. Deze baybus werkt alleen met de vario fan van Papst.
Ik heb hem ondertussen wel al ingebouwd. Foto's volgen.
Voor het kleurtje heb ik Donker Groen Metalic genomen.

En met de CCFL's aan:

Ik weet het; de foto's zijn brak
Maar wat wil je als je geen DIGIcam hebt
De foto's zijn met een gewoon fototoestel genomen en daarna ingescand.
Wil je meer zien dan kun je ook nog op deze site gaan kijken:
Carp_Hunter Tweaking
Ik heb hem even snel in elkaar gedraaid.

Bij mn 2e mod ben ik gewoon verder gaan modden met de standaard
- kleurtje
- CCFL
- raampje
- baybus
In plaats van een standaard raampje (was eerst wel de bedoeling) heb ik voor een logo gekozen.

Ook zitten er 2 CCFL's in: 1 Rode en 1 Groene die op de baybus aan en uit te zetten te zijn.

Verder regelt de baybus mijn twee 119mm Papst fan's. Hier heb ik alleen nog geen foto's van.
Hier is het schema waar ik de print van heb gemaakt. Het ontwerp is helemaal zelf bedacht. Ik laat alle besturingen over aan de PAL (Programmeble Array Logic). Hier voor heb ik ook zelf de software geschreven. Deze baybus werkt alleen met de vario fan van Papst.
Ik heb hem ondertussen wel al ingebouwd. Foto's volgen.
Voor het kleurtje heb ik Donker Groen Metalic genomen.

En met de CCFL's aan:

Ik weet het; de foto's zijn brak
Wil je meer zien dan kun je ook nog op deze site gaan kijken:
Carp_Hunter Tweaking
Ik heb hem even snel in elkaar gedraaid.
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server