ik ben benieuwd wat jullie zouden doen als jullie een digitale camera in de prijsklasse 300-400 euro mochten aanschaffen...
kopen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Ik zou er ook een kopen ja! 
bijvoorbeeld de medion 9700 (Aldi)
maar dat is dan ook de enige van die prijs die het prima doet. (vind ik maar ik ben bevooroordeeld, ik heb er een)
bijvoorbeeld de medion 9700 (Aldi)
maar dat is dan ook de enige van die prijs die het prima doet. (vind ik maar ik ben bevooroordeeld, ik heb er een)
400€ maar?
als je iets meer mag uitgeven (dubbele
) moet je de canon digital ixus V nemen, ik heb die nu thuis en dat is echt een schatje
als je iets meer mag uitgeven (dubbele
ja die heb ik gezien, was ik erg van gecharmeerd, maar ik was nieuwsgierig of er ook alternatieven waerenb voor de medion
ik heb zelf ook dyslectie, iets wat je niet zou moeten tegenhouden.Op zaterdag 08 juni 2002 19:23 schreef Dievenbaker het volgende:
sorry beetje lysdectisch
misschien een leuke tip: als je een stukje heb getikt, copy-past het dan in een word docje. dan haald hij zelf de spellingscontrole eroverheen
Het grote "Ik Wil Een Digicam Hebben"-topic Ook dicht door grote offtopic posten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()