Ik wou gewoon een topic openen waarin members aanraders/afraders, complimenten/klachen over hostingbedrijven konden geven. En nu is ie dicht vanwege spam. 
[topic=516211]
[topic=516211]
Maar als je goede ervaringen of slechte met je eigen webhoster hebt en je reageert erop, dan is dat toch niet spam?Op zaterdag 08 juni 2002 18:52 schreef RobbertC het volgende:
Dat topic is (waarschijnlijk) gesloten omdat topics over webhosting helaas altijd uitlopen op ordinaire spam.
Vooral bij dit topic, waar het de bedoeling is dat iedereen z'n webhoster moet plaatsen.
🌞🍃
Klopt wat je zegt, maar in het verleden zijn er een hoop hosting bedrijven geweest die hier lekker hun eigen bedrijfje gingen spammen zegmaar.Op zaterdag 08 juni 2002 19:02 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Maar als je goede ervaringen of slechte met je eigen webhoster hebt en je reageert erop, dan is dat toch niet spam?
Je verdient er zelf toch niks aan, je heb er ook geen voordeel op oid, je helpt er alleen maar andere mensen mee.
Verwijderd
Totdat die webhosters erachter komen en hun werknemers aan het werk zetten op GoT.Op zaterdag 08 juni 2002 19:02 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Maar als je goede ervaringen of slechte met je eigen webhoster hebt en je reageert erop, dan is dat toch niet spam?
Je verdient er zelf toch niks aan, je heb er ook geen voordeel op oid, je helpt er alleen maar andere mensen mee.
whahhaha dat is echt grappigOp zaterdag 08 juni 2002 19:05 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Totdat die webhosters erachter komen en hun werknemers aan het werk zetten op GoT.
(in SP gebeurd dat ook met gamesje moet eens weten welke emails ik af en toe krijg van office managers die willen dat ik een door dat bedrijf gestarte topic van HUN game weer wil openen terwijl der al een goed lopend topic is
)
En anders als dat kan niemand het verwoorden denk ik.Beetje nutteloos topic, dit soort topics lopen toch altijd op spam uit.
Het is gewoon een feit dat goedkoop altijd duurkoop is bij webhosting, en mensen die voor een cheapass webhost gaan, gaan dit toch nooit zullen realiseren.
Bedrijf 1 die je noemt is zo'n cheapass bedrijfje, bedrijf 2 die je noemt is niet eens lid van de SIDN. Anyway, als hun service goed is is dat mooi. Bedrijven die via msn service verlenen heb ik meestal niet zo'n hoge dunk van, dit zijn nl meestal de kleinere, zeer kleine bedrijfjes. Ik kan me nl niet voorstellen dat een bedrijf met 100 of 200 klanten via msn helpdesk gaat doen, das nogal onprofessioneel... anyway, klein hoeft niet altijd slecht te zijn. Alleen continuiteit is iets wat je bij zo'n bedrijf niet kunt garanderen, als je ziet hoeveel studenten en pubers tegenwoordig een bedrijfje beginnen en na een jaar of 2 jaar er mee stoppen dan word je niet lekker. Zeker neit als je daar toevallig bijzit. Daarbij zijn dit meestal bedrijven met 1 werkzaam persoon dus als die op vakantie is kun je fluiten naar de service. Of als ie op school zit of in examens zit en de server gaat down... dat soort stuff. Daarom is het imho belangrijk bij het kiezen dat je let op:
- hebben ze eigen server
- werken er meer dan 1 persoon
- Bestaan ze al langere tijd
- Waar staat hun eigen server (in nederland bij een snelle coloboer mag ik hopen)
- Hoe zijn backups ed geregeld.
- werken er meer dan 1 mensen fulltime
- spammen ze niet
- zijn ze lid van de SIDN (absolute must imho voor een nederlandse webhoster)
- etc
🌞🍃
Die staan allemaal wel in de faq.Op zaterdag 08 juni 2002 19:13 schreef DataBeest het volgende:
Maar oke, betaalde webhosters gaat dus niet, omdat het op spam uitloopt.
Maar gratis hosters dan? Daar wordt lijkt me minder snel voor gespammed, en toch wordt het dan een zinvol topic. Alhoewel er natuurlijk wel meer van die topics al geweest zijn.. toch?
En anders niet, lijkt mij.
Dat is een nogal vreemde reden om niet zo'n topic te openen. "Het is gratis, dus je mag het er niet over hebben"Op zaterdag 08 juni 2002 19:15 schreef [Airwolf] het volgende:
En als iemand daar klachten over heeft kan je het die hosters niet echt kwalijk nemen, want je hoeft niks te verwachten als het gratis is.
🌞🍃
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Dat zeg ik natuurlijk niet, maar ik heb zoiets van als je een gratis provider neemt dan moet je het erbij nemen dat soms niet alles goed werkt.Op zaterdag 08 juni 2002 19:26 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat is een nogal vreemde reden om niet zo'n topic te openen. "Het is gratis, dus je mag het er niet over hebben"
In de FAQ staan alleen een paar voorbeelden, geen ervaringen ermee. Maarja, in de search waarschijnlijk wel.. Iig vind ik jouw reden slecht.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq