vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik, geheel anders
edit:
Ik ga nu stappen, dus antwoord op vragen krijgen jullie morgen wel weer, alvast bedankt
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ik zie nu ook dat ik een tiepfaut heb gemaakt in mijn opening het is niet glide maar opengl
Verwijderd
OpenGL speelt zoiezo 50% sneller met Geforce-based kaarten dan direct3D.
Zo heb ik 'm ook staan! Speelt perfect, nooit lockups!
[topic=520773/1/250]
Ik dacht eerst dat het nu goed was gegaan toen ik met powerstrip de agp op 1x had gezet maar na een uurtje ut-en kreeg ik toch weer een vastloper en die komt nu ook weer terug, ik heb al geprobeerd om met powerstrip een profiel te maken maar dat lukt niet, want ik krijg dan bij software renderer een direct draw fout en bij direct 3d en opengl nog steeds een lockup.
Verwijderd
Ook kun je kijken naar bank interleaving van je geheugen , zet em niet op 4 way.
Hoewarm word je cpu eigenlijk?
Wat zijn sidebandings en waar kan ik die uitzetten?Op dinsdag 11 juni 2002 21:04 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
ist niet gewoon de instellingen van je videokaart? kijk naar dingen als Sidebanding,
Zijn er nog meer mogelijkheden?
Je kunt de openGL brightness instellen met bepaalde tweak programma's, of drivers (unrealtournament.com ->downloads oid?)
Uiteraard kun je ook je monitor lichter instellen, staat bij mij altijd op 100%
Op zondag 09 juni 2002 20:31 schreef St@m het volgende:
ik zie nu ook dat ik een tiepfaut heb gemaakt in mijn opening het is niet glide maar opengl
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Mijn duron loopt weer op 800 en de videokaart heeft ook weer zn oude instellingen, ik heb die nieuwste drivers van nvidia ik heb ook al oudere geprobeerd, ik ga ze alleen niet allemaal proberen, directx 8.1 is al opnieuw geinstalleerd, Windows heb ik al meerdere malen opnieuw geinstalleerd.Op vrijdag 21 juni 2002 13:49 schreef -=MOL=- het volgende:
Als je je videokaart op cpu hebt overgeklokt, klok ze dan eens terug naar de normale snelheid. Maakt dat geen verschil zou ik nog een keer nieuwe videodrovers (of juist oudere) proberen en directX ff opnieuw installeren, maakt dit allemaal ook niks uit moet je windows gewoon ff opnieuw installeren.
Maar als het 1 van deze dingen is dan zouden andere spellen toch ook kut moeten lopen?
Nope, ut is erg gevoellig voor overklokken en dat soort dingen. Wat je nog kan doen is als je meerdere geheugenmodules hebt om ze allemaal 1 voor 1 te testen. En dan ook nog eens in elke bank. Het klinkt onzinnig, maar zo heb ik het ook een keer ergens opgelost. Uiteindelijk bleek 1 module gaar te zijn. Memtest liep vrolijk door, maar UT liep zo vast als een huis.Op vrijdag 21 juni 2002 18:44 schreef St@m het volgende:
[..]
Mijn duron loopt weer op 800 en de videokaart heeft ook weer zn oude instellingen, ik heb die nieuwste drivers van nvidia ik heb ook al oudere geprobeerd, ik ga ze alleen niet allemaal proberen, directx 8.1 is al opnieuw geinstalleerd, Windows heb ik al meerdere malen opnieuw geinstalleerd.
Maar als het 1 van deze dingen is dan zouden andere spellen toch ook kut moeten lopen?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]