geforce 2 mx te heet?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:45
ik heb in de pc van m'n pa een geforce 2mx zitten. nou heb ik hier laatst een blue orb opgezet en m'n kaart een beetje opgevoert. mijn pa houdt niet van lawaai. dus heb ik de kaart terug geklokt. die orb er weer afgehaald.

toen heb ik de gpu weer schoon gemaakt, nieuwe koelpasta er op. heatsink terug geplaats
nu zit ik aan de heatsink te voelen, en volgens mij was deze vroeger nooit zo heet. kan het zijn, dat de pasta die er nu op zit beter de warmte geleid.
ik heb gehoord dat je de heatsink een tijdje vasthoud, dat dit moet kunnen zonder je hand te branden.
nou, ik denk niet dat ik langer dan 1 minuut mijn hand er op kan houden. dit lijkt me niet echt goed. weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Verwijderd

hij word denk ik beter gekoeld en word het blok heter en chip kouder. zolang dat ding gewoon werkt niks aan doen.

Verwijderd

WElke nieuwe koelpasta ?
En m8 door weersomstandigheden zou ook best kunnen, een minuut is iig wel snel ja.. maar weer ligt de pijngrens bij je :7 we dont know hehe.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

mx'en worden zowieso heet.. niet zo warm als andere maar toch.. kun je je vinger er lang tegenaanhouden?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:45
ik zal wel even een 3dmark draaien.
kijken of hij niet ontploft :+

welke pasta? zou het niet weten, merkloos. gekocht bij de electronica winkel.

nee, ik kan mn vinger er niet lang tegenaan houden.
maar als nu de heatsink warmer word dan vroeger, dan kan er toch niet zo veel gebeuren?

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#hoever

en dat geldt ook voor niet overklokken eigenlijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.