Toon posts:

in xp formulier in div niet gezien ?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kom ik er nou net achter dat ik met ie 6.021 op een XP bak de formulier onderdelen die in een geneste layer staan, niet worden meegepakt !?

Gaan we weer terug naar de oude NS tijden en alle rottigheid vandien.............

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 23:45
Meer iets voor W&G ?? Lekker duidelijk btw :(

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:15

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Wat bedoel je nou eigelijk :?
En wat is het nou dat je wil weten... .:?

of ben ik nou zo dom....

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 23:45
Op zaterdag 08 juni 2002 17:22 schreef beimkirche het volgende:
Kom ik er nou net achter dat ik met ie 6.021 op een XP bak de formulier onderdelen die in een geneste layer staan, niet worden meegepakt !?

Gaan we weer terug naar de oude NS tijden en alle rottigheid vandien.............
Als dit over HTML gaat en je bedoelt dat dingen in geneste divs opeens gaan verdwijnen, schrijf dan ajb naar Microsoft en NIET naar GoT. Want wat verwacht je nou van ons dat we voor antwoorden hierop geven :?

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:52
W&G indeed
http://www.brainjar.com/dhtml/events/default3.asp

Google-search op "nested div tags internet explorer", de zoveelste hit.. Daarin staan dus een zooi geneste div's die ik goed te zien krijg.. Een form past daar ook goed in, zolang de code van de div's en de form goed zijn (</div> & </form> niet vergeten!)..

Verwijderd

misschien handig als je je code even post,
want dit is meer zoeits van ja me computer doet het niet dat stomme windows.

dus post effe code of een url naar de betreffende pagina.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
Dit topic hoort idd thuis in W&G, maar aangezien de openingspost redelijk 'vaag' is, zal ik maar zeggen en de titel de lading ook niet dekt, sluit ik deze maar.
Je mag een nieuw topic openen in W&G maar, dan met een duidelijke titel en een duidelijke openingspost met een duidelijke vraagstelling en omschrijving van uw probleem.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.