Toon posts:

19inch Hubs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar 19 inch hubs. Wie weet een goed merk/type.

Momenteel heb ik alleen maar ervaring met normale 3Com hubs. Dus heb ik ook alleen naar 3Com gezocht. Maar ik weet dat er meer merken zijn. Dus als jullie iets weten meld het hier dan even.

Ik heb het liefst een 32 poorts exemplaar. Heb bij 3Com alleen nog maar 24 poorts kunnen vinden.

Snelheid moet 100Mbit of Dual Speed zijn.

Laat het maar eens horen!

Greetz

Big Tazzz

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die iets weet?

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Wil je een Switch of een HUB?

3 Com zijn goede dingen, maar je hebt ook anderen als netgear (www.netgear.com) bijv.

En als je switches wilt, dan kan je kiezen uit HP, Cisco, 3Com en Intel bijv... En waarschijnlijk zullen ze geen 32-poorts versie hebben, maar een 36-poorts.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Ik zelf ben bekend met Cisco , HP en 3com en ze hebben allemaal hun pro's en con's....

Als je voor meer als 24 porten zoekt moet je toch in de richting kijken van cisco !!!

Verwijderd

Topicstarter
Hubs.

Heb je ook urls van die andere leveranciers?

• Mr. Right 1
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08-2023

Mr. Right 1

Do I need to say more?

Waarom werken met hubs werken als het om zoveel poorten gaat? Ik weet niet wat de bedoeling is van het netwerk, maar met switches kun je veel beter je poorten beheren (VLAN, bandbreedte toekennen, etc)

Ik heb zelf 6 x HP Procurve 4000 draaien...super spul. Modulair uit te breiden tot 80 10/100MB poorten per switch. Cisco of 3Com kan ook, maar zijn iets duurder.

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Intel heeft een mooie 19" hub van maar 1U hoog. Alleen helaas maar 24 poorten, je kunt er wel maximaal 5 aan elkaar hangen om meer poorten te krijgen.
Dat is dan de 330T, de iets simpelere versie is de 140T, die is wat lomper en daarvan kunnen er maar 2 aan elkaar.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
Allied Telesyn is wel goed merk

• witchdoc
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 20:56 schreef vink het volgende:
Intel heeft een mooie 19" hub van maar 1U hoog. Alleen helaas maar 24 poorten, je kunt er wel maximaal 5 aan elkaar hangen om meer poorten te krijgen.
Dat is dan de 330T, de iets simpelere versie is de 140T, die is wat lomper en daarvan kunnen er maar 2 aan elkaar.[/quote]aan elkaar hangen.. bedoel je stacken of cascaderen? lekker belangrijk hoor! stacken is 1 logische hub (minder vertraging en dergelijke shit ook)

• mavink
Stacken bedoel ik uiteraard. Iets nettere manier is om meerdere hubs aan een switch te hangen, dat houdt de belasting van je netwerk een beetje binnen de perken.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Afbeeldingslocatie: http://www.netgear.com/products/ds_fs308/images/fs308diagram_01.gif

Zoiets dus?

• witchdoc
dat ziet er eigenlijk uit als cascaderen.. maar 'k zie't niet echt zo goed

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Met zoveel poorten kan je veeeel beter een switch gebruiken.
Bijvoorbeeld deze: www.intel.com/network/products/exp420t.htm

• mavink
Of zo een:
Afbeeldingslocatie: http://www.ams-ix.net/graphics/BigIron8000.jpg
Gigabit ethernet rules :P

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 17:54

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

zo he lekker dan, je zou er zowat geil ;) van worden, dit is echt wel ff mooi om naar te kijken

Verwijderd

Hirschmann !!

www.hirschmann.nl/

Echt kwaliteitspul :9

• ijdod
  • Laatst online: 20-08 17:52
Zolang je alleen Hirschmann in je net hebt hangen, werkt het prima ja. De samenwerking met andere merken is niet optimaal :P

Merken genoeg. Wat me wel opvalt is dat waar merken vroeger alles zelf in huis hadden, van desktop repeaters tot high-end switches, ze tegenwoordig een veel beperkter assortiment hebben.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Zou het komen doordat ze vaak licenties en dergelijke moeten kopen voor nieuwe innovaties? En dat zelf ontwikkelen dermate duur is dat ze zich slechts op een beperkt produktengamma kunnen richten?

Vertel 's wat meer over die problemen met Hirschmann, wil er graag meer over weten.
Pagina: 1