{cdr]fikken op4x duurt 40 min :?

Pagina: 1
Acties:

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 08:59
als ik een cdtje fik op 4x duurt het 40 min en ik snap er echt geen hol van nero is het enige progje die dat doet, clonecd etc. werken perfect.
het is btw een writer waar ik niet van weet welk merk.
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/masteur/nero.jpg

Verwijderd

600 kb per seconde... 40 * 60 = 2400 seconde, 2400 * 600 = 1440000 kb / 1024 = 1406,25 mb... dit is idd vaag ja! welke versie van nero heb je? misschien ff updaten ofzo..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Slechte CD's misschien? Mijn Panasonic 7502 brander brandt met Nero prima op 4-speed, tenzij ik cheap-ass That's Write CD's gebruik (don't buy them). Nero schakelt dan vanzelf op 2-speed over.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik denk eerder dat je een CD hebt gebrand met héél veel kleine files ofzow; dan doet ie soms errug lang over het cachen van files.

PS. ik beken dat ik op het OK knopje van je screenshot heb geklikt, maar er gebeurde niks...
Word ik nu gedegradeerd naar NoOb?

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 17:39 schreef Floppus het volgende:
PS. ik beken dat ik op het OK knopje van je screenshot heb geklikt, maar er gebeurde niks...
Word ik nu gedegradeerd naar NoOb?
Whahahahah nee hoor. Toch?
Moet je voor de grap eens dat plaatje van 'Jezus has changed your life. Save changes?' als bureaublad achtergrond ingesteld. Dan klik je daar ook elke keer op... :+

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Heb je niet aanstaat dat hij eerst moet testen, en daarna branden?

Juist

• Houston3
nee agewoon meteen fikken en aan de cds ligt het ook niet omdat hij dit niet bij andere programma's doet en het is de nieuwste versie van nero :|

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21

Scatman_II

R9500 Pro >:)

jah, Nero test standaard eerst, (dat duurt 18 minuten) en brandt daarna pas. (ook 18 minuten)

18 + 18 = 36 duz die 40mins kloppen wel jah ;)

Kun je btw gewoon uitzetten hoor, dat testen....

edit:

echwaar?hmzz... in dat geval: DOn't use Nero of probeer een eerdere versie.....

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Houston3
ik zal er nog ff bij zeggen dat nero dit eerst niet deed en nu weer wel heb ik met vorig installs ook gehad en met oudere versies ook...en ik snap er geen fuck meer van :S

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 13:34
Laat me raden.. Is het een Philips drive??
Nouw ik had er ook 1, en iedere keer op 4x ingesteld!
Maar dan nog deed ze er 40 minuten over. Kortom deze fikt op 2x. :r

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• The_Greater
Op zaterdag 08 juni 2002 18:12 schreef Scatman_II het volgende:
jah, Nero test standaard eerst, (dat duurt 18 minuten) en brandt daarna pas. (ook 18 minuten)

18 + 18 = 36 duz die 40mins kloppen wel jah ;)

Kun je btw gewoon uitzetten hoor, dat testen....

edit:

echwaar?hmzz... in dat geval: DOn't use Nero of probeer een eerdere versie.....
Staat nergens dat hij hem simuleert hoor.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Stomme vraag mischien maar waarom brand je hem niet met je lite-on?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:18
Op zaterdag 08 juni 2002 22:37 schreef thedolf het volgende:
Stomme vraag mischien maar waarom brand je hem niet met je lite-on?
misschien heeft hij deze brander in een andere pc en moet daar ook gebrand worden

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-03 17:06

_WgV_

It's a magical world!

Op zaterdag 08 juni 2002 17:42 schreef VaagOH het volgende:

[..]

Whahahahah nee hoor. Toch?
Moet je voor de grap eens dat plaatje van 'Jezus has changed your life. Save changes?' als bureaublad achtergrond ingesteld. Dan klik je daar ook elke keer op... :+
offtopic:
waar vind ik dat plaatje??

#StopBurningStuff

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Wat doet die CueSheet daarboven? Dit is een Philips CDRW en die kan met CueSheet niets aanvangen.

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:25
Op zaterdag 08 juni 2002 23:01 schreef Angels2 het volgende:
Wat doet die CueSheet daarboven? Dit is een Philips CDRW en die kan met CueSheet niets aanvangen.
Maar Nero toch wel?

• Houston3
die .cue heb er nix mee te maken hoor, en het is ook geen philips maar ik weet niet welk merk wel, maar iig geen philips

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-04 21:29

Yucko

One clown to rule them all !

Misschien die je wel geen on-the-fly waardoor hij eerst een image gaat aanmaken (oke, dat duurt geen 18 min.)

Ik zit hier ook maar ff hardop te denken.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• ViolatoR
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb dit zelf ook gehad met een 4x fikker. Deze brande ALTIJD, maakte niet uit welke media ik gebruikte, op 2x ipv 4x terwijl ik duidelijk aangaf dat hij op 4x moest. Heb het helaas nooit op weten lossen :( Is later een Sony 4x in gekomen die het gewoon goed deed, dus lijkt me een probleem met je writer.

fotoblog

Verwijderd

Dit is een Philips OEM fikker en deze is dus gewoon defect.
Heb op het werk hetzelfde geintje met deze :r :r fikkers gehad...

• Houston3
het is geen philips fikkeR!!!!!!!!! argh ik weet niet welke het is maar er staat nergens dat het wel philips is.

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-04 23:26
Op zondag 09 juni 2002 11:56 schreef Houston3 het volgende:
het is geen philips fikkeR!!!!!!!!! argh ik weet niet welke het is maar er staat nergens dat het wel philips is.
waarschjijnlijk is het WEL een philips fikker, alleen met een ander kastje eromheen. Een heel hoop bedrijven gebruiken het loopwerk van philips :r
Op www.gamecopyworld.com heb je een combobox en als je daar op klikt kan je kijken of jouwe ertussen staat.
iig, stuur een nero log file naar nero en HOOP dat ze met een fatsoenlijk antwoord reageren (meestal heb je niets aan hun hulp)

• The_Greater
Ik heb er ook hier een. Nergens staat geen merk op de brander. Nog niet eens op de sticker. Ik heb hem alleen herkend door de papieren "break it and loss warenty" zegel.
Ook in de apparaat-eigenschappen heeft de brander de naam: IDE-CD R/RW 4x4x32x. Die van mij komt uit een HP machine.
Beter gezegd is het een telg van de 400 serie.
Om zeker teweten of het een philips brander is, kun je een flash programma downloaden voor windows.

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
IDE-CD R/RW 4x4x32x en IDE-CD R/RW 4x4x24x zijn wel Philips producten, ook als het er niet op staat.
Die drive kan geen CueSheet, want dat is SessionAtOnce, en die drive doet DiscAtOnce.
Pagina: 1