One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
boor er gewoon een gat in en je kunt het schroefje aandraaien en klaar is kees
Nope. dan heb je een schroef van 1-2 cm nodig. en aan de zijkanten zijn geen schroefgaten of een metalen plaat maar is gewoon hol.Op zaterdag 08 juni 2002 16:55 schreef chefke het volgende:
met en boor machine en hamer past alles.
boor er gewoon een gat in en je kunt het schroefje aandraaien en klaar is kees
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
ik kon er ook nergens aankomen.
uiteindelijk wat houten blokjes op maat gemaakt.. aan twee kanten schroeven erin en klaar...
gelukkig was het alleen maar voor de cd-rom..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Ik post over een uurtje of 2 wel foto's. want dat ding is nu aan het compileren. Gelijk gentoo erop namelijkOp zaterdag 08 juni 2002 16:59 schreef DustMan4u het volgende:
Kun je mischien vermelden om welke case het gaat of er een foto van posten?
heel onhandig bij 2ehands kasten
maaaar soms passen andere modelletjes ook.. je zou dus ff op een beurs moeten kijken ofzo.. da's wel de beste plek om zoiets op de kop te tikken
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Maar of het compatible is tussen andere merken kasten?
Ik vrees het niet... Los zulke problemen zelf altijd op met wasknijpers (klemmen)
Idd, ik zit er ook weer mee (rare kast, de ene kant normale schroeven, de andere kant een slider), ik heb 2 typen slider, maar geen van beiden pastOp zaterdag 08 juni 2002 17:19 schreef DJSmiley het volgende:
Laser heeft van die dingen gehad...
Maar of het compatible is tussen andere merken kasten?
Ik vrees het niet... Los zulke problemen zelf altijd op met wasknijpers (klemmen)
Ze zouden eens een standaard mogen ontwikkelen, want het principe is zeker handig.
Oslik blyat! Oslik!
Op zich zijn die dingen wel handig, omdat je dan niet meer met schroefjes achter je mamaplankje hoeft te vogelen.. maar toch heb ik liever schroefies hoor
Zo'n ouwe Vobis Colani bigtower heb ik nu hier naast me staan.. zonder van die sliders dus veel makkelijker
In geval van een klik-snapin systeem (unit klikt met afronding of hoekje aan de voorkant in de bay), buig ik het stripje overeenkomstig in het juiste (bocht of hoek) profiel.
Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is ook het eerste dat in me opkomt
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
kep zelf ook zo'n kast, was van de dynabyte, is al 4 jaar oud en die heb ook van die railsjes, vet handig systeem.
Ik kreeg er een hele zak meej railsjes bij dus kep er zat
Dat zijn dus die clipjes-metalensledes die ik bedoel. Aan die cd-romdrive
Ik weet niet wat voor kast het is. maar op de voeding staat Enlight of zo. Verder is er geen merk. Is wel een oudje. Je moet voorkap aan onderkant indrukken om voorkap te verwijderen. Dan pas kan je de metalen omhulsel naar voren en dan naar boven verwijderen.
Laser had ze van plastic, maar deze ijzeren heb ik ook gezien.
Wij hebben ze zelf gehad (pjoetertoko)
Zal ma. eens ff kijken of ergens toevallig nog wat ligt
Ja? kan je er misschien 3 paar missen?Op zondag 09 juni 2002 01:02 schreef the_breaker het volgende:
HEy die heb ik nog wel voor je
Zou goed kunnen zijn dat die van jou geen Sky is hoor.. of dat het er wel een is, maar dat het er niet opstaat..
die sliders van mij zijn trouwens 2 cm breed, en 12.5 cm lang (zonder uitsteekseltje voor het vastclicken)