Toon posts:

GA-7DXR vs KT3 ULTRA

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen het moederbord van MSI en gigabyte.
Ik heb hier even zitten zoeken maar er stond ergens dat de GA-7DXR moeilijk was met overclocken en dat wil ik juist.
In prijs maakt het niet veel uit.
Wie heeft ervaring met een van deze of heeft wat info.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-08 23:05
Het zijn toch echt 2 verschillend moederborden, en de prijs verschilt ook. De KT3 is zekers te weten veel sneller omdat die de KT333 chipset heeft en de 7DXR heeft een AMD 761 chipset (als ik me niet vergis ;)).

Ik zou zeker voor de KT3 Ultra gaan, heb je ook gewoon de snelste chipset op dit moment verkrijgbaar, ook al is de KT400 al uit terwijl ik dit typ. :D

Bij Computerland in Eindhoven was die 7DXR 155 euro, en de KT3 Ultra (Met RAID en USB 2.0) 190 euro.

Verwijderd

Topicstarter
die jij zegt van 190 euro is de KT3 ultra aru.
Maar bij Gistron kost de Kt3 ultra 130 euro.
toch bedankt

Verwijderd

Ik heb zelf net de kt3 ultra aru en ik moet zeggen dat die loopt als een tierelier :D moet je wel pc2700 ddr derbij kopen :)
een vulcano 7+ is ook grappig en een digidoc, maar dat soort dingen kosten ook veel geld ;) kijk ook eens op http:\\www.perfect-systems.nl voor leuke prijzen

Verwijderd

het bord is zeer stabiel en heeft alle opties die ik wens.

hadden ze nu alleen maar die 1/6 divider en AMD internal diode support erin gegooid :(

1/6 divider zit er in maar niet enebled door bios :(

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 16:27 schreef SiQDiZ het volgende:
het bord is zeer stabiel en heeft alle opties die ik wens.

hadden ze nu alleen maar die 1/6 divider en AMD internal diode support erin gegooid :(

1/6 divider zit er in maar niet enebled door bios :(
daar zijn de bios updates voor uitgevonden :D

Verwijderd

Je hebt imho nog niet erg veel zelf uitgezocht en dat is wel de bedoeling als je een topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.