[TV-OUT] Geen fullscreen op TV

Pagina: 1
Acties:

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hallo mensen,

Na veel worstelingen en grondig de FAQ doorgelezen te hebben, is het me gelukt om (kleuren)beeld te krijgen op mijn tv. Nu wil ik graag een filmpje afspelen. Dus ik open bijvoorbeeld Windows Media Player, sleep het window naar mijn tv (Staat als 2e monitor ingesteld, dmv 'Twinview').

Affijn, nu staat media player op mijn tv, ik start de film, en druk dan op 'Volledig Scherm' (of ALT-ENTER). Het rare is, dat de film nu afgespeeld wordt op mijn (eerste) monitor! Het mediaplayer schermpje blijft wel op mijn tv staan, maar de plek waar eerst het beeld was, is nu zwart.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Verwijderd

Je moet volgens mij de TV als full-screen device instellen.. Of als Kloon van je monitor.

• da_rippah
TV als kloon van mijn monitor, dat dacht ik ook al. Dat zou het handigste zijn.. Hoe doe ik dat precies? Ik neem aan ergens bij 'Eigenschappen voor Beeldscherm' (desktop>rechtermuisknop>eigenschappen) ?

Verwijderd

wat voor videokaart heb je?

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

En anders moet je als je een Nvidia kaart hebt even proberen met tvtool. Kun je instellen op welke monitor hij het moet weergeven of zelfs dualview (als je monitor lage refreshrates aankan.

Het is mij ook nooit gelukt om een schermpje op vol beeld te krijgen op mijn tv als die als 2e staat ingesteld door het erheen te slepen

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• da_rippah
Op zaterdag 08 juni 2002 16:22 schreef kietel het volgende:
wat voor videokaart heb je?
Het is een Abit Siluro T400 (Geforce 2MX) 64MB TV-OUT

Verwijderd

je moet inderdaad bureaublad > rechtermuisknop > eigenschappen en dan instellingen > geavanceerd en daar moet het ergens staan..

Verwijderd

Heb je de NVidia drivers geinstalleerd?

• da_rippah
Hmm, ik weet eigenlijk niet meer welke drivers ik heb geinstalleerd, maar ik heb in het verleden zoveel problemen gehad met die detonators :X :X :X dat ik echt totaaal geen zin heb om weer met drivers te kloten als het ook op een andere manier kan. Deze is pc is ook niet alleen van mezelf, u get my point?

Trouwens, welke TVTOOL Versie moet ik downloaden dan? Die shareware of die freeware? Ik neem aan dat die shareware een 30 dagen trial is ofzo...

• da_rippah
Ok, ik heb alles nu voor elkaar..
Behalve nog deze dingetjes:

-Beeld van me monitor krijgt een rode gloed (beeld op tv is normaal)

-Geen geluid uit tv, alleen uit de boxen van me pc (komt er geen geluid mee in het signaal van de S-Video?)

Verwijderd

Nee, heb je de FAQ echt wel gelezen?

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 10:41
nee die share is 30 minuten kijken :-) en dan poef paf weg

Verwijderd

Heren

vraagje

ik heb een asus kaart, wordt door xp herkent
echter kan ik het progje niet meer installeren
ndriva, ik zie jullie praten over een programma