Toon posts:

Tijden in Grand Prix Legends???

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd....

De mijne :)

Spa: 3.22.5 (keys) 3.20.5 (stuur en zonder gas en remhulp)
Nurburgring: 8.26,8 (keys)(tsjonge, nog nooit een keer foutloos gereden :) )
Silverstone: 1.32,5 (keys)
Zandvoort: 1.29,2 (keys)
Kyalami: 1.24,2 (keys)
Rouen: 2.08,7 (niet zeker van, ff kijkuh, yep klopt)
Monza 1.30,8 (keys)
Mexico: 1.54.8 (keys) (wat een @$^$#%^banden :) )
Watkins Glen: 1.07,6 (keys)
Monaco: 1.34,6 (keys)
Mosport zoek ik een andere keer op

Gedownde banen:

Solitude: 3.35,6 (keys) (echt gave baan, moet je hebben! kijk op http://www.kotr.de/org )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is DIT nou???????? :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

kenne we het spel niet eens????

't is een SCJANDE!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, ik vind het echt een GEWELDIG spel, maar ik ben helaas m'n snelste tijden op het moment kwijt door een hd crash. Watkins Glen zat ik in de 1.05, maar verder weet ik het allemaal niet meer. Ik heb gisteren een Act Labs Force RS gekocht (reed eerst met m'n Digital Edge F1 sim, heel goed stuur, helaas geen FF..) en morgen krijg ik hopelijk m'n pc weer terug, zodat ik kan laten zien wat ik waard ben, je zult het wel zien in een paar dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nou trouwens bij Dynabyte verkrijgbaar als Classic, voor 30 gulden! Samen met de D3D patch draai je het gewoon in 1600x1200 en het kan zich nog zeer goed meten met spellen die nieuwer zijn, helemaal als je de nieuwe cockpits download!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Echt wel ja! heb de GPLEA Lotus-update, zwaar gave cockpits etc..... ook van Brabham en Ferrari :) ik heb me nooit met dit spel verveeld hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je het spel dan lekker spelen met een tnt2 kaart met 32mb want ik had eerst ff een demo gedownd maar dat zag er niet uit om dat die die kaart niet ondersteunde alleen een voodoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar is ook een OpenGL patch voor....die moet werken, deed het bij mijn vader beneden ook, en die had ook een TNT 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een OpenGL en een D3D patch voor, ik gebruik voor m'n Geforce2 de D3D-patch en heb continu 36fps (maximale wat het spel laat zien, is ruim voldoende) en echt een heel mooi beeld.

Weet iemand trouwens of je de trillingen in de weg zou moeten voelen met Force Feedback? Ik heb sinds eergisteren zo'n stuurtje, maar ik voel de weg niet, en in het gras ook alleen maar als ik heel zachtjes rij. Ik heb al allerlei instellingen gewijzigd, maar dat haalde niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 15:57

Pierik

I'll be back!!!

Dit zijn mijn snelste tijden.

Kyalami Cooper 01:24.32
Mexico Cooper 01:59.93
Monaco Cooper 01:35.74
Monza Eagle 01:30.73
Mosport Cooper 01:31.22
Nürburgring Cooper 09:19.99
Rouen Cooper 02:08.86
Silverstone Cooper 01:33.72
Spa-Francorchamps Eagle 03:32.83
Watkins Glen Cooper 01:10.10
Zandvoort Cooper 01:34.47

M'n GPLrank is op het moment 121.69. :)

Voor GPL freaks (like me) kun je hier http://newgplrank.schuerkamp.de/ je player.ini uploaden waarna je gplrank wordt berekend. En da's best cool want dan kun je tenminste zien hoe snel je bent tenopzichte van andere Grand Prix Legens coureurs. :)

Iracing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik kwam niet eens heel de eerste bocht door.. :) Looie bak beton zo'n 1960 F1 auto, die wilde niet zonder behoorlijk CAO onderhandelingen door een bocht heen :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 19:18

Raimond613

Simracer

He JensonB,

mijn tijden zijn ongeveer gelijk aan de jouwe (ik weet ze niet precies uit m'n hoofd) alleen speel ik met stuur/pedalen.
Ik speel het bijna nooit (meer), omdat het wel een fantastische realiteit heeft, maar gewoon een potje racen (seizoen ofzo) is lang niet zo leuk als met GP3. Waarschijnlijk komt dat omdat ik maar tegen een stuk of 10 andere auto's kan rijden bij GPL......

Enne, ik speelde het al op een P233 MMX met een voodoo1 en 32mb RAM dus over specs hoeft (bijna) niemand zich zorgen te maken :+

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierik

Pierik

I'll be back!!!

Raimond ---> Doe jij ook mee met GPLrank dan? Zo ja wat is jou handicap? En hoeveelste van de mensen die zijn ingeschreven sta jij? Ik sta nu op Nr 1391 van de 1804. Maar ik ga denk ik straks nog ff op de Ring oefenen en dan moet ik denk ik nog wel 100 Plaatsen kunnen stijgen :)

Iracing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Op vrijdag 06 oktober 2000 08:15 schreef crasher het volgende:
Weet iemand trouwens of je de trillingen in de weg zou moeten voelen met Force Feedback? Ik heb sinds eergisteren zo'n stuurtje, maar ik voel de weg niet, en in het gras ook alleen maar als ik heel zachtjes rij. Ik heb al allerlei instellingen gewijzigd, maar dat haalde niets uit.
Ja, dat kan! Je kan de FF zeer vet zetten, moet ergens in een .ini-bestand ofzo...

Zoek ff op internet, bij www.bhmotorsport.com of zo...ik weet het niet meer precies!

Suc6!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 19:18

Raimond613

Simracer

Op woensdag 17 januari 2001 13:17 schreef Distortion het volgende:
Raimond ---> Doe jij ook mee met GPLrank dan? Zo ja wat is jou handicap? En hoeveelste van de mensen die zijn ingeschreven sta jij? Ik sta nu op Nr 1391 van de 1804. Maar ik ga denk ik straks nog ff op de Ring oefenen en dan moet ik denk ik nog wel 100 Plaatsen kunnen stijgen :)
Nope, toen GPLRank werd opgericht was ik het net weer een beetje zat....
maar als ik speel, speel ik online, hotlappen doe ik nooit (deed ik alleen toen ik het pas had gekocht).

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierik

Pierik

I'll be back!!!

Ow op het moment ben ik alleen nog maar bezig met Hotlappen. Ik speel namelijk mee in een online league en die league doet ook mee met GPLrank en ik sta daar 1 na laaste dus daar ben ik verandering in aan het aanbrengen.

Er zijn trouwens nog plaasen vrij bij onze league geloof ik.

Ons forum adres is www.gplforum.f2s.com en vanaf daar kun je de website van ons ook berijken. Dus als je interesse hebt kom langs zou ik zeggen :)

Iracing Profiel

Pagina: 1