Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
Dostool downloaden, instellingen van de nic goed zetten en de opties io= en irq= specificeren conform de instellingen van de kaart bij het laden van de driver ?
Dat is het probleem. Ik heb dat dos-tool gedownload, heb alles ingesteld zoals het zou moeten staan, maar of ik nu wel of geen parameters meegeef, hij doet het niet
Als het goed is, is er nog een kernel driver voor PCNet kaarten. Die jij nu hebt is als ik me niet vergis alleen voor de PCI variant (gek he dat ie niet werkt).
Ik heb het even na gekeken, maar het gaat er bij mij niet in dat je dit niet gezien hebt:
AMD PCnet32 PCI support
De driver die jij moet hebben is vermoedelijk (staat er nb zelfs nog boven, zelfs zonder dat je bepaalde dingen eerst aan moet zetten!):
AMD LANCE and PCnet (AT1500 and NE2100) support
Ik heb het even na gekeken, maar het gaat er bij mij niet in dat je dit niet gezien hebt:
AMD PCnet32 PCI support
De driver die jij moet hebben is vermoedelijk (staat er nb zelfs nog boven, zelfs zonder dat je bepaalde dingen eerst aan moet zetten!):
AMD LANCE and PCnet (AT1500 and NE2100) support
Je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb de lance driver OOK geprobeerd, maar die werkte ook niet. Ik heb er nu gewoon een ander kaartje ingezet en die doet het wel. iig bedankt voor je reply!