Ik kwam, Ik ben, En ik zal er altijd zijn
Heb je wel de goeie versie van de Athlon 1400? Het kan een FSB/multiplier probleem zijn (is in 9 van de 10 gevallen zo). Unlocken en de goeie multiplier instellen is voldoende om het op te lossen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Zet Multplier op 5 als dat ook van toepassing is op je mobo. En als ander mobo hebt flash je bios, en als je de 133mhz versie hebt past die dan wel op je mobo.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Denk toch echt dat het aan je bios ligt. Als je de nieuwste update hebt, kun je hem gewoon op 1400 zetten. Dan is er naast de optie 1200 and above ook nog de optie 1400. Ik heb in het begin met mn kt7a er ook problemen mee gehad, maar nadat hij support kreeg voor een 1400 had ik geen problemen meer. Gewoon de nieuwste bios er op en dan nog een keer proberen. Succes.
nee dan springt z'n scherm uit en moet ik die bios resetten. Ik begrijp het niet want me overbuurjongen heeft dezelfde hardware en die doet het wel.Op zaterdag 08 juni 2002 16:02 schreef Erik1 het volgende:
kun je hem niet gewoon instellen op 10,5x133
Ik kwam, Ik ben, En ik zal er altijd zijn
mijn kt7a van beign vorige zomer pakte m`n 1400 direct! Dus biosupdate lijkt me sterk 
maar wat zijn je multiplier/fsb instellingen?
En wat is je voltage? Als die te laag staat zal ie het ook niet doen. Zet hem eens op 1.8 volt
maar wat zijn je multiplier/fsb instellingen?
En wat is je voltage? Als die te laag staat zal ie het ook niet doen. Zet hem eens op 1.8 volt
ik zou zeggen check je core eens... is het wel een 1400? 
En dat geheugen is dat nieuw?
Als hij op 1300 staat is dan de fsb 100 mhz?
Wanneer dat het geval is zou best je geheugen eens naar de tering kunnen zijn had ik ook. Wou alleen maar op 1600(100) staan en zodra ik hem op 1800(133) zette kreeg ik geen beeld op als hij door de bios kwam gaf hij aan dat er slechts 16 mb in zat.
En dat geheugen is dat nieuw?
Als hij op 1300 staat is dan de fsb 100 mhz?
Wanneer dat het geval is zou best je geheugen eens naar de tering kunnen zijn had ik ook. Wou alleen maar op 1600(100) staan en zodra ik hem op 1800(133) zette kreeg ik geen beeld op als hij door de bios kwam gaf hij aan dat er slechts 16 mb in zat.
if it smells its chemistry, if it moves its biology, if it does not work its computer science
Pagina: 1