heb nog oude hp deskjet 340 hiero hoort bij oude 486 laptop maar deskjet 340 gaat niet meer aan hij heeft wel gewerkt en daarna 3 jaar niks meer mee geprint
Mja, voeding stuk?
Printer stuk?
Laptop stuk?
Lekker vaag eigenlijk...
Printer stuk?
Laptop stuk?
Lekker vaag eigenlijk...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Als de laptop stuk is lijkt me het wel dat de printer nog een signaal geeft als je hem probeert aan te zetten. Dus het lijkt me eerder dat de voeding stuk is van de printer.Op zaterdag 08 juni 2002 16:17 schreef MightyRaven het volgende:
Mja, voeding stuk?
Printer stuk?
Laptop stuk?
Lekker vaag eigenlijk...
Ik vind het btw ook best vaag
De HP 340 is een draagbare printer.
Als de accu helemaal leeg is doet hij niks. Als de accu zover leeg is dat de printer hem niet op wil laden zal hij waarschijnlijk ook niks doen.
Zodra de netvoeding er in zit, gaat dan het oranje lampje branden?
Als de accu helemaal leeg is doet hij niks. Als de accu zover leeg is dat de printer hem niet op wil laden zal hij waarschijnlijk ook niks doen.
Zodra de netvoeding er in zit, gaat dan het oranje lampje branden?
Zodra je de voeding er op aansluit en op de aan knop druk zou hij aan moeten gaan.
Als hij dat niet doet kan het mischien zijn omdat hij de accu mist. Anders is er iets kapot.
Geeft bijv de travo nog wel spanning af?
Als hij dat niet doet kan het mischien zijn omdat hij de accu mist. Anders is er iets kapot.
Gaat niet meer aan paar jaar geleden nog wel.Op zaterdag 08 juni 2002 20:12 schreef leo2222 het volgende:
Zodra je de voeding er op aansluit en op de aan knop druk zou hij aan moeten gaan.
Adapter ook eff getest geeft 13 volt en 0,5 A
er staat op 10,9 volt en dat ie 2 ampere output heeft (dc).
Kan het daar aan liggen 0,5 wat normaal 2 a moet zijn ?
Ik ben neit zo'n electriciteitneurt, maar dat zijn wel grote verschillen. Misschien is de zekering stuk (als die erin zit). Zo ging het ook met m'n radio.Op zaterdag 08 juni 2002 22:39 schreef dune3002 het volgende:
[..]
Gaat niet meer aan paar jaar geleden nog wel.
Adapter ook eff getest geeft 13 volt en 0,5 A
er staat op 10,9 volt en dat ie 2 ampere output heeft (dc).
Kan het daar aan liggen 0,5 wat normaal 2 a moet zijn ?
Zal us een andere adapter proberen dan.Op zondag 09 juni 2002 23:52 schreef psmeets het volgende:
[..]
Ik ben neit zo'n electriciteitneurt, maar dat zijn wel grote verschillen. Misschien is de zekering stuk (als die erin zit). Zo ging het ook met m'n radio.
Pagina: 1