Toon posts:

Hardeschijf onder fdd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat als ik de 'dinges waar mijn hd in zit' weg haal en mijn hd in die daarboven plaats onder de fdd er meer airflow mogelijk is. Waar mijn hd nu zit is er nog plaats voor 1 80mm fan, die wil ik daar dus ook zodat er twee intake fans zijn en twee + voeding outtake.

Ik heb een Chieftec Dragon medi tower.

Is dit mogelijk?

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

wtf, kan je ook nederlands schrijven? :P

anyway, euh, waarom zou dat niet kunnen? gewoon proberen... en als het niet past... een zaag doet wonderen :)

Chriet Titulaer is de man

Verwijderd

misschien heeft het ook nog invloed, die floppydisk, op de hardeschijf (magnetisme) maar ik denk dat z'on hardeschijf wel goed is afgeschermd

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42

Epsilon

Op zaterdag 08 juni 2002 15:29 schreef slamm het volgende:
misschien heeft het ook nog invloed, die floppydisk, op de hardeschijf (magnetisme) maar ik denk dat z'on hardeschijf wel goed is afgeschermd
offtopic
je sig klopt nie
Die chipset temp kan nooit lager zijn dan je casetemp tenzei je pelts gebruikt.

Die chipset temp is geen temp :). Dat is iets waar niemand van weet wat het nou wel is. Die blijft altijd op 24 graden (bij mij op 22) staan.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Bij mij hangen diskdrive en HD in het zelfde 'rek', er zit niets tussen (een open 3 1/2" slot) en ik heb nergens last van. De intakeventilator zuigt zijn lucht tussen de plastic voorkant en de kast door en ook over de harde schijf (circulatie) omdat er niet genoeg gaten in de kast zitten.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Zou moeten kunnen, je HD kan denk ik niks mee gebeuren.
Pagina: 1