Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Verwijderd
Hier heb ik dus ook last van. Zelfs als ik de Terratec XFire 1024 drivers gebruik treedt dit nog op. Het lijkt erop dat de driver het toch niet helemaal goed ondersteund want met een SB Live! Value krijg ik EAX wel goed voor elkaar in Mohaa (zei het met flinke performance verlies maar het gaat om het idee.)
Ik heb btw de Hercules Fortissimo II Digital Edition met driver cd versie 1.50
Hiermee gaat het geluid in Mohaa met de 2D Miles driver perfect maar A3D, EAX of EAX 2 gaat dus niet.
Iemand meer ervaringen?
Ik heb btw de Hercules Fortissimo II Digital Edition met driver cd versie 1.50
Hiermee gaat het geluid in Mohaa met de 2D Miles driver perfect maar A3D, EAX of EAX 2 gaat dus niet.
Iemand meer ervaringen?
Verwijderd
Hmm, ik ben alweer een stap verder. Heb de 1.50 drivers van de Hercules site gedownload, zouden eigenlijk hetzelfde moeten zijn als op de cd maar toch de update uitgevoerd. Daarna de utility om de optical in en uit van de kaart uit te zetten, zou volgens Hercules betere performance bij spellen geven omdat dan wat resources vrij zijn.
De config van Mohaa gezet op Aureal A3D en het werkt nog ook! Geluid is wel doffer dan normaal (kan ook aan mn koptelefoon liggen) maar het 3d geluid werkt wel. Alleen heeft het een enorme impact op de fps performance, bij veel geluid (schieten, granaten e.d.) zakt de fps naar 10/20 terwijl ik normaal op minstens 40 zit.
Maar zelfs na een half uur spelen, geen pieptoon!
Misschien dat idd het uitzetten van de optical in/output er mee te maken heeft.
Overigens heb ik met een SB Live! Value ook hetzelfde als ik in Mohaa EAX aanzet, 3d geluid werkt wel maar een impact op de fps.
Iemand die dit kan verklaren?
De config van Mohaa gezet op Aureal A3D en het werkt nog ook! Geluid is wel doffer dan normaal (kan ook aan mn koptelefoon liggen) maar het 3d geluid werkt wel. Alleen heeft het een enorme impact op de fps performance, bij veel geluid (schieten, granaten e.d.) zakt de fps naar 10/20 terwijl ik normaal op minstens 40 zit.
Maar zelfs na een half uur spelen, geen pieptoon!
Misschien dat idd het uitzetten van de optical in/output er mee te maken heeft.
Overigens heb ik met een SB Live! Value ook hetzelfde als ik in Mohaa EAX aanzet, 3d geluid werkt wel maar een impact op de fps.
Iemand die dit kan verklaren?