mij gaat het niet om de snelheid maar om de kwaliteit zijn 8 speed plextors nog ergens te koop?
alvast bedankt
alvast bedankt
Do as I say, don't do as I do.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
met een lage snelheid pers je de mooiste cd's.Op zaterdag 08 juni 2002 14:11 schreef veldmuis het volgende:
is de kwaliteit van die dingen dan zoveel hoger als van een nieuwere
het gaat in ieder geval om een ide brander van plextor. 12 speed mag ook.Op zaterdag 08 juni 2002 14:13 schreef FoolZero het volgende:
Ik denk dat je met deze vraag beter in het V&A van T.net kwijt kunt.
En zoals eerder gezegd zie ik eigenlijk alleen nog maar een 12 speed sporadisch voorbij komen.
Wat is overigens de reden, dat je ervan overtuigd bent, dat de 8 speed kwalitatief beter is dan andere (Plextor) CD bakkers?
Uuhm, volgens mij was de 12 speed de eerste CD bakker van Plextor, die ook in IDE verscheen. Verder zie ik het probleem niet om met bijvoorbeeld een 24 speed Plex een CD op 8x te bakken.Op zaterdag 08 juni 2002 14:17 schreef dede het volgende:
het gaat in ieder geval om een ide brander van plextor. 12 speed mag ook.
maar die zie ook nergens.
Heal the internet ...
Nee.....maar je hebt van die mensenOp zaterdag 08 juni 2002 14:14 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Weleens een Plextor 8 speed op IDE gezien dan?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
zal ik je eens wat zeggen, die dingen bestaan echt! plextor 8x ide waren hun 1e ide fikkers. ik ken iemand die dat ding heeft.Op zaterdag 08 juni 2002 14:21 schreef Vidra het volgende:
[..]
Nee.....maar je hebt van die mensendie denken dat er misschien nog 8x IDE hebben bestaan
mischien niet maar omdat die 24 speed zo duur zijn en omdat ik niet veel brand vind ik 8 speed maar dan zat.Op zaterdag 08 juni 2002 14:20 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Uuhm, volgens mij was de 12 speed de eerste CD bakker van Plextor, die ook in IDE verscheen. Verder zie ik het probleem niet om met bijvoorbeeld een 24 speed Plex een CD op 8x te bakken.
Mare op grond van welk onderzoek baseer jij de uitspraak?
En nog beter, kun jij het verschil tussen een op 8 speed gebakte CD en een 24 speed CD horen/merken?
Hmmmz, kennelijk heb ik een release gemist...Op zaterdag 08 juni 2002 14:25 schreef weareborg het volgende:zal ik je eens wat zeggen, die dingen bestaan echt! plextor 8x ide waren hun 1e ide fikkers. ik ken iemand die dat ding heeft.
Is dat, dat apparaat wat geflashed kon worden naar 40 of 48 speed?maar de fikkers van tegenwoordig zijn ook wel goed hoor. heb zo'n aopen 32x van de mycom acties en die werkt gewoon even goed.
Helaas zul je geen nieuwe 8 speed Plextors meer tegenkomen.En wat ik brand moet van een goed kwaliteit hebben vandaar mijn keuze bij plextor. Maar die 24 speed dingen van hun zijn duuren ik heb geen 24 speed nodig.
Heal the internet ...
nee, dat waren lite-on's.Op zaterdag 08 juni 2002 14:29 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Is dat, dat apparaat wat geflashed kon worden naar 40 of 48 speed?
Zo ja, dan is het wel een koopje, voor € 99 zeg...
Verwijderd
60,- ZelfsOp zaterdag 08 juni 2002 14:29 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Hmmmz, kennelijk heb ik een release gemist...
[..]
Is dat, dat apparaat wat geflashed kon worden naar 40 of 48 speed?
Zo ja, dan is het wel een koopje, voor € 99 zeg...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Op zaterdag 08 juni 2002 14:32 schreef dede het volgende:
ontopic please weet er iemand een plextor 8 of 12 speed voor een aardige prijs?
Heal the internet ...
ehh ja hier op mijn bureauOp zaterdag 08 juni 2002 14:14 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
voor peftecte clone cd support moet je eens op een site kijken waarvan ik niet weet of ik hier de url van mag posten. daar staat een lijst welke branders safedisc 2 compatible zijn. de plextors iniedergeval niet.Op zaterdag 08 juni 2002 15:31 schreef THEVGE het volgende:
Vreemd dat sommigen menen dat er geen plextor 8 speed IDE bestaat. Ik heb hem vanaf de release, en OK, hij is wat langzaam maar idd vanaf de release geen enkele toaster gebrand! Vrienden met 12/16/24/40 speed hebben af en toe problemen (DAE, CloneCD) die ik NOOIT heb. Kan toeval zijn, maar ik ben erg tevreden. Ivm de lage speed ben ik wel op zoek naar wat anders, maar ik vind het nogal moeilijk kiezen...heeft iemand een tip voor mij voor een IDE brander die alles kan zoals de plextor 8 speed??
Dus goede/snelle DAE en perfecte CloneCD support??
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
vette pech, nieuw kan je die niet krijgen, en 2e hands zul je goed voor moeten zoeken.Op zaterdag 08 juni 2002 17:45 schreef dede het volgende:
ik wil een plextor brander voor minder dan 100 euro speeed maakt niet uit zo goed?
1
2
| Plextor 16/10/40 (OEM) € 120,- |
Verwijderd
Als dat de 8100 is moet je wel even dat ding flashen naar 1.0n geloof ik, want anders ondersteunt dat ding geen 80min/700MB CDR's. In de search kun je linkjes vinden, die naar die firmware leiden. BTW een paar jaar geleden de HP8100 gehad. Op zich niet echt een slecht brander.Op zaterdag 08 juni 2002 18:33 schreef Eddo het volgende:
bij conrad op de voorkant van hun boekje met aanbiedingen!
een hp 8x4x32 geloof ik
voor 70 euro!!!! da's 1/3 van de prijs voor een 40x plextor
stond ook zo bij: nog 500 stuks
Heal the internet ...
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
bedankt maar ik heb die ding van conrad al gekocht.Op zaterdag 08 juni 2002 21:42 schreef SALLY het volgende:
Ik heb nog een Plextor 8x4x32 IDE in de kast. Nooit zo bar veel mee gebrand eerlijk gezegd, dat heb je als je geen kabelverbinding hebtz.g.a.n. dus.
Ik zit me na alles hierboven gelezen te hebben nou af te vragen of ik nou gek ben of....? Die 8x4x32 is dacht ik toch echt een van de bekendste branders uit het verleden! Erg veel verkocht, populair dingetje. Bij mij ligt ie nu dus in de kast en ik doe er niets meer mee. Beetje zonde wel dus.
Maar voor een aannemelijk bod stuur ik em wel naar je op!
jahOp zaterdag 08 juni 2002 14:14 schreef FoolZero het volgende:
[..]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Liteon 24*10*40Op zaterdag 08 juni 2002 15:31 schreef THEVGE het volgende:
Vreemd dat sommigen menen dat er geen plextor 8 speed IDE bestaat. Ik heb hem vanaf de release, en OK, hij is wat langzaam maar idd vanaf de release geen enkele toaster gebrand! Vrienden met 12/16/24/40 speed hebben af en toe problemen (DAE, CloneCD) die ik NOOIT heb. Kan toeval zijn, maar ik ben erg tevreden. Ivm de lage speed ben ik wel op zoek naar wat anders, maar ik vind het nogal moeilijk kiezen...heeft iemand een tip voor mij voor een IDE brander die alles kan zoals de plextor 8 speed??
Dus goede/snelle DAE en perfecte CloneCD support??
Bier, Whiskey en Metal!!
Die is ook al bijna niet meer te krijgenOp zondag 09 juni 2002 20:30 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
Liteon 24*10*40
die heb ik.. alles is te kopieren.. duurt soms wat langer ivm beveiliging maar het werkt perfect..
Gezocht!
Router
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
idd ik ook nietOp woensdag 12 juni 2002 15:38 schreef aard het volgende:
heb zelf ook een plextor 16/10/40a nooit problemen mee gehad.
8100i is een 4x brander, heb er ook nog een liggen. Leuk om mee te beginnen dat ding, maar geen 80min cd standaard (op zich over heen te komen) en geen RAW writing, sja dan houdt het snel op. Nu een 12x Plextor SCSI, als je het geld hebt liggen en je hoeft niet perse een supersnelle te hebben een hele fijne brander en nog gewoon nieuw te koop.Op zaterdag 08 juni 2002 18:38 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Als dat de 8100 is moet je wel even dat ding flashen naar 1.0n geloof ik, want anders ondersteunt dat ding geen 80min/700MB CDR's. In de search kun je linkjes vinden, die naar die firmware leiden. BTW een paar jaar geleden de HP8100 gehad. Op zich niet echt een slecht brander.
Die plex kost 3x zo veel als een Lite On 48125WOp woensdag 12 juni 2002 16:21 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
8100i is een 4x brander, heb er ook nog een liggen. Leuk om mee te beginnen dat ding, maar geen 80min cd standaard (op zich over heen te komen) en geen RAW writing, sja dan houdt het snel op. Nu een 12x Plextor SCSI, als je het geld hebt liggen en je hoeft niet perse een supersnelle te hebben een hele fijne brander en nog gewoon nieuw te koop.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Als ik kwart draai naar links zie ik in mijn bak een Plextor 8x op IDE zitten, whats your pointOp zaterdag 08 juni 2002 14:14 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog de 8x plex scsi. Gebruik ik alleen als ik on-the-fly aan het kopieeren ben op een lan tijdens het gamen.Op woensdag 12 juni 2002 16:54 schreef TAG_Speedy het volgende:
Maar ik zou mijne er niet voor kwijt willen iig. Snelheid is niet alles, al moet ik wat toegeven dat kwa prijs/prestatie hij wat aan de hoge kant zit ... maar ja, hobby
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
ja de mijneOp zaterdag 08 juni 2002 14:14 schreef FoolZero het volgende:
[..]
ik wil hem wel kopen maar hoe oud is dat ding en kun je ff je mail geven?Op donderdag 13 juni 2002 14:00 schreef SALLY het volgende:
Die van mij mag weg voor E 50,- !
koopje
Verwijderd
Waarom zou je de Url van Elaborate Bytes niet mogen posten??Op zaterdag 08 juni 2002 16:04 schreef weareborg het volgende:
[..]
voor peftecte clone cd support moet je eens op een site kijken waarvan ik niet weet of ik hier de url van mag posten. daar staat een lijst welke branders safedisc 2 compatible zijn. de plextors iniedergeval niet.
maar anders ik zou gewoon een plextor 12x gaan zoeken. die hebben tenminste burnproof. zeer nuttig. ik heb echt NOOIT problemen met dat ding
hoe doe je dat dan?Op zaterdag 08 juni 2002 18:40 schreef The Dolf het volgende:
En voor €77 heb je een Lite-on 32x fikker. En die kan je heel makelijk flashen naar 48x.
Verwijderd
[topic=515448/1/25]Op zaterdag 22 juni 2002 14:50 schreef dribbel het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan?