Mijn vader vroeg mij om de muziek voor de buurtbarbeque te verzorgen. Nu lijkt mij dat hardstikke leuk, maar ik weet niet wat mijn apparatuur ervan denkt. Omdat er nogal wat alcohol dreigt te gaan vloeien (ik blijf nuchter, heheh) zal dat ook wel gevolgen gaan hebben voor het volume. Ik heb een yamaha versterker en grote 4 ohm boxen, en als ik 'm in mijn kamer een 5 minuten op behoorlijk volume laat spelen wordt het ding al indrukwekkend heet. Ik vraag me nu af of het ding mogelijk te heet gaat worden als ie gedoemd is langere tijd op behoorlijke vermogens te draaien, en of dit simpel op te lossen valt door er gewoon een dikke fan in te laten waaien. (misschien heeft dit ook wel negatieve gevolgen voor het geluid?)
Heeft iemand ervaring met dit soort dingen in praktijk en kan ie tips geven hoe hij het toen had opgelost, of kan die persoon mij gewoon totaal van het idee afbrengen mijn geluidsinstallatie (die toch wel enigszins gemaakt lijkt om behoorlijk te kunnen spelen) de vernielingen in te helpen met dit soort grappen?
Heeft iemand ervaring met dit soort dingen in praktijk en kan ie tips geven hoe hij het toen had opgelost, of kan die persoon mij gewoon totaal van het idee afbrengen mijn geluidsinstallatie (die toch wel enigszins gemaakt lijkt om behoorlijk te kunnen spelen) de vernielingen in te helpen met dit soort grappen?
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.