Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Animo check inkoopactie blauwe SMD-leds

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Ik wil zelf de background-leds in m'n LCD vervangen door blauwe 0805 SMD-leds. Nu zitten die dingen dus op een reel (Die witte dingen in deze afbeelding: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1023123975.jpg) en zijn lastig los te krijgen. (En "Nee, ik wil geen reel met 3000 stuks kopen, meneer" :P)

Maar, nu kan ik wel een stukkie kopen, zolang het er maar minimaal 100 zijn.

Dus daarvoor deze check! Zijn er meer mensen geinteresseerd in Everlight blauwe 0805 leds, type EL17-21UBC?
Afbeeldingslocatie: http://www.elfa.se/images/ct_hires/A21597_1.JPG
Eigenschappen: 430nM, IF 50mA, VF 3,8V, 29mcd@20mA.

Prijs (bij min 100 dus) €0,55 + verzendkosten.

Ik wil er zelf graag 25 (m'n 100mm x 25mm 16x2 LCD wil er graag 48, maar vanwege de grotere lichtsterkte worden dat er dus 24).

Wat je er verder, mee kan doen? In je mobiel (denk aan de hogere VF), je stereo, AB, alles waar maar 0805 (of 0603 als goed kan solderen) in zit. Bedenk wel dat SMD solderen van leds enig vakmanschap vereist.

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 13:59 schreef AcouSE het volgende:
Ik wil zelf de background-leds in m'n LCD vervangen door blauwe 0805 SMD-leds. Nu zitten die dingen dus op een reel (Die witte dingen in deze afbeelding: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1023123975.jpg) en zijn lastig los te krijgen. (En "Nee, ik wil geen reel met 3000 stuks kopen, meneer" :P)

Maar, nu kan ik wel een stukkie kopen, zolang het er maar minimaal 100 zijn.

Dus daarvoor deze check! Zijn er meer mensen geinteresseerd in Everlight blauwe 0805 leds, type EL17-21UBC?
[afbeelding]
Eigenschappen: 430nM, IF 50mA, VF 3,8V, 29mcd@20mA.

Prijs (bij min 100 dus) €0,55 + verzendkosten.

Ik wil er zelf graag 25 (m'n 100mm x 25mm 16x2 LCD wil er graag 48, maar vanwege de grotere lichtsterkte worden dat er dus 24).

Wat je er verder, mee kan doen? In je mobiel (denk aan de hogere VF), je stereo, AB, alles waar maar 0805 (of 0603 als goed kan solderen) in zit. Bedenk wel dat SMD solderen van leds enig vakmanschap vereist.
ik wil er eventueel ook wel een paar

passend deze in nokias? en in eender welk (ledlighted) lcd scherm?

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Ik heb ze in m'n 3210 zitten, maar ik moest wel een paar draadbrugjes leggen om de spanning wat te verhogen.

Je LCD moet je zelf even bekijken. Bij de mijne is het zo dat ik 6 nokjes van het metalen raam terug moest buigen/draaien. Daarna kun je hem zo loshalen en bekijken hoe en wat.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21
Hmm, ik denk dat ik ze niet kan solderen. Jammer anders wilde ik er wel een paar ;(

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Leuk, ik wil er ook wel een aantal. Zat te denken aan een stuk of 10 ofzo. Misschien meer, moet ik eerst kijken of er in mijn omgeving interesse voor is.

Keep us informed plz.

Verwijderd

^

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Ik geef hem ff een tikkie omhoog.

Niet zoveel interesse dus. 25 voor mij, 10 voor TheManinBlack en 'een paar' (10?) voor badpinguin, da's 45st. Nog 55 te gaan...

• Robino
  • Laatst online: 20:21
Op zondag 09 juni 2002 16:54 schreef AcouSE het volgende:
Ik geef hem ff een tikkie omhoog.

Niet zoveel interesse dus. 25 voor mij, 10 voor TheManinBlack en 'een paar' (10?) voor badpinguin, da's 45st. Nog 55 te gaan...
Weet je wat ik denk dat mensen en niet weten wat ze er mee moeten en ze niet weten hoe ze ze ooit moeten vast solderen aangezien ze zo klein zijn.

Verwijderd

ik weet niet of het ooit van de grond is gekomen en ik weet het dit topic is al oud maargoed...is toch de moeite waard?

desnoods een nieuwe ia? :p

nou doe mij er maar 30 (maar zijn ze een beetje fel?) 29mcd?

en vanwege de TE hoge prijzen ervan in NL bij stuntprijzen.net ben je voor 1smd led 2€ kwijt nou dat vind ik dus te duur..

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 18:21 ]

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Mwah... in principe kan ik ze nog wel kopen, maar ik ben zelf niet zo geinteresseerd meer.

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Kan je niet ff een pic posten van de werkelijke grootte van SMD leds formaat voordat mensen zich vergissen? :)

zelf weet ik wel hoe klein ze zijn................te klein en gevaarlijk voor kinderen onder de 5 jaar :+

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Ralpy
  • Laatst online: 16-11 13:53
ik doe ook wel mee voor een stuk of 10, tenminste als ze in mijn nokia passen

ohh shit.. kheb geen nokia meer.. maar denk dat ik nog wel meedoe

[ Voor 31% gewijzigd door Ralpy op 25-02-2003 17:14 ]

Verwijderd

ik wil d'r wel een stuk of 20.
mooie inkoopactie :P

Verwijderd

ik heb er ook wel een stuk of 20 nodig :) dus begin deze actie maar :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
check de datum eens mensen :+

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 07:58
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 15:04:
ik weet niet of het ooit van de grond is gekomen en IK WEET HET DIT TOPIC IS AL OUD ik weet het dit topic is al oud maargoed...is toch de moeite waard?
Dat was al bekend, het gaat ook voor een eventuele nieuwe IA

[ Voor 11% gewijzigd door Underground75 op 25-02-2003 17:35 ]

Verwijderd

ja ze passen in verschillende type nokia's kijk maar naar de nummers van die dingen

(type e.d. = 0805) vergelijk ook qua prijs http://www.stuntprijzen.net/led.html :D

en ook die nummers geven weer verschil aan zowel of ze op hun kant liggen(lcd) of gewoon direct omhoog schijnen (keypad) en dan vaak nog of de behuizing in een kleurtje is of dat het helder is...(net als gewone leds en heldere led's)

en voor als het zover ;) is: http://www.stuntprijzen.net/handleidingled.html

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 18:20 ]

Verwijderd

zijn da gewoon normale leds ?? of zijn het speciale ?

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05

sapphire

Die-hard pruts0r

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1023123975.jpg
leuke foto :)

Gabriël AM5

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 21:27:
zijn da gewoon normale leds ?? of zijn het speciale ?
stel je vraag eens anders...deze led's (smd's) zijn ongeveer 1,5mm x 1mm groot dus het zijn geen "normale" led's maarja....what's normal! :*)

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Even voor alle duidelijkheid:

Ik ben zelf niet geinteresseerd meer, dus mijn 25 stuks tellen niet meer mee. Eventueel wil ik wel een 100 stuks aanschaffen en naar NL sturen, maar ik wil/kan niet zelf als IA organisator optreden.

Ik geloof dat het deze zijn:
http://www.everlight.com/pdf/17-21UBC-C430-TR8.pdf

Afmetingen 2 x 2 x 1,25 mm. En in mijn wereld zijn dat normale leds ja. In de wereld van "de gewone tweakers" zijn dat misschien niet zulke gewone :P Zie ook het plaatje in de openingspost.

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Mocht er toch nog een IA komen ben ik van de partij. 20 stuks moet ik toch wel opkrijgen.

Maar ff over de golflengte: 430nm is erg diep blauw, bijna tegen violet aan. Zie je ook echt dat het een mooiere blauw is dan de standaard blauwe LEDs?

EDIT: Ik heb ff de datasheet gelezen... Er staat in dat de LEDs binnen een week nadat de reel is geopend gebruikt moeten worden. Is dit alleen relevant voor machinesolderen of kan je ze na een week echt weggooien?

[ Voor 31% gewijzigd door Benadski op 26-02-2003 11:52 ]

Verwijderd

Benadski schreef op 26 February 2003 @ 11:41:
Mocht er toch nog een IA komen ben ik van de partij. 20 stuks moet ik toch wel opkrijgen.

Maar ff over de golflengte: 430nm is erg diep blauw, bijna tegen violet aan. Zie je ook echt dat het een mooiere blauw is dan de standaard blauwe LEDs?

EDIT: Ik heb ff de datasheet gelezen... Er staat in dat de LEDs binnen een week nadat de reel is geopend gebruikt moeten worden. Is dit alleen relevant voor machinesolderen of kan je ze na een week echt weggooien?
Dit is alleen relevant voor machine / automatisch solderen, ivm oxidatie. Voor de thuisgebruiker zal dit geen probleem zijn. In de Machinesoldeer wereld is het ook vrij normaal dat componenten een houdbaarheidsdatum hebben, waarbij houdbaarheid staat voor tot zolang gegarandeerd goed te solderen.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:11

Tarin

Just plain weird.

Is het te doen om die dingen (zonder draadbruggen) in een Nokia 3310 te stoppen? Heb al een tijdje het ding helemaal blauw willen maken.. en ik denk dat ik het wel aan durf (en als het mislukt.. heb ik geen foon meer. So what.. gebruik dat ding toch bijna nooit).
edit:
prijs stond in startpost |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Tarin op 26-02-2003 12:13 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Benadski schreef op 26 February 2003 @ 11:41:

Ik heb geen idee hoe ze eruit zien, ik heb alleen de gegevens van die datasheet.

Die week is alleen bedoeld voor een gegarandeerde soldeerbaarheid. Daarnaast is het zo dat elk ledje individueel verpakt zit in de tape (die op de rail zit). Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.
Tarin schreef op 26 February 2003 @ 12:11:
Is het te doen om die dingen (zonder draadbruggen) in een Nokia 3310 te stoppen? Heb al een tijdje het ding helemaal blauw willen maken.. en ik denk dat ik het wel aan durf (en als het mislukt.. heb ik geen foon meer. So what.. gebruik dat ding toch bijna nooit).
edit:
prijs stond in startpost |:(
In mijn 3210 kreeg ik geen goed resultaat zonder een paar draadbrugjes. Maar als ik onderstaande link lees, lijkt het erop dat dat bij de 3310 niet nodig is: http://www.stuntprijzen.net/handleidingled.html

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

AcouSE schreef op 26 February 2003 @ 13:08:
[nohtml]
[knip]
In mijn 3210 kreeg ik geen goed resultaat zonder een paar draadbrugjes. Maar als ik onderstaande link lees, lijkt het erop dat dat bij de 3310 niet nodig is: http://www.stuntprijzen.net/handleidingled.html
Hey, tnx :) Ik had al even zitten googlen, maar kwam alleen op een (in zeer slecht engels opgestelde) site waar ze de mod op een 3210 uitvoerden.. Als ze nou ook nog van die torx schroevendraaiertjes verkopen bij onze lokale bouwmarkt, doe ik mee voor 10 stuks.

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Is de lichtopbrengst echt maar 29mcd?
Is dat niet heel erg weinig?
Maar doe mij er ook maar 10 als je ze daadwerkelijk voor die prijs kunt krijgen :)

Ik wil ze dan nl wel in mn nokia 3310 donderen
Moet ik wel ff ergens een torx ding vandaan halen..

[ Voor 28% gewijzigd door insan1ty op 26-02-2003 14:58 ]

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

als deze ook gebruikt kunnen worden voor mijn aankomende lichtkrant(led ipv lcd) dan ben ik ook wel geintreseerd... zeker voor die prijs en de grote van zo'n ledje

dan moet ik er eeuhm 8*8*5=320 >:) ik kom al over de 100 hoor ;)

maar ik wil wel eerst zeker weten of dat kan, ik gebruik die ic's van maxim om 8 characters te maken van 5*8 d8 ik me te herinneren

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Verwijderd

Hmm, misschien zou ik er ook wel een paar willen, maar ik heb een probleem als ik het verpruts met mijn 3310. Is er niet een anderen manier om die led's blauw te krijgen? filter ofzo?

Verwijderd

insan1ty schreef op 26 February 2003 @ 14:54:
Maar doe mij er ook maar 10 als je ze daadwerkelijk voor die prijs kunt krijgen :)

Ik wil ze dan nl wel in mn nokia 3310 donderen
zwartemarkt of http://www.koopjessite.nl :9

Verwijderd

insan1ty schreef op 26 februari 2003 @ 14:54:
Niet als ze als backlight verlichting moeten dienen. Als die te fel zijn (in 't geval van LCD backlight) kan 't scherm 't licht niet voldoende 'blocken' (dus 't contrast wordt te laag).

Verder krijg je bij te felle ledjes een te duidelijk punt-bron effect, maw 't scherm wordt plaatselijk te fel verlicht (lichtvlekken).
Iedere elektroboer heeft ze, voor een paar euro/stuk (Goedkoopste zijn hier €1,25/stuk :P ). Voor de Nokia toestellen heb je een T6 nodig.

Zo'n beetje iedere ijzerboer kan je ze ook leveren.
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 12:16:
..8<.. Is er niet een anderen manier om die led's blauw te krijgen? filter ofzo?
Nee :P

'T licht dat door een LED wordt uitgezonden heeft nagenoeg één golflengte. Filters werken bij de gratie van 't absorberen van ongewenste golflengtes en 't door laten van de gewenste golflengte(s) van 't invallende licht. Bij een (éénkleurige) LED is 't dus alles of (vrijwel) niets.

Er is wel een truukje om de 'kleur' van een led te veranderen, daarbij wordt gebruikt gemaakt van exitatie van een stof door 't licht van de LED.

Zodra de geexiteerde stof in eneregieniveau terugvalt, komt deze energie vrij als licht en warmte. De kleur is dan afhankelijk van de eigenschappen van de geexciteerde stof.

Een voorbeeldje hiervan is de 'witte' LED. Dit is in feite een blauwe LED, waar op de 'die' ('t lichtgevende in de LED) een fosfor laagje is aangebracht. De licht-energie van de blauwe 'die' wordt door 't fosfor opgenomen, en de fosfor zend dan 'wit' licht uit. Vergelijk 't met de fosfor aan de binnenzijde van een CRT. :)

Verwijderd

HmmZ..bedankt voor de info! Weet ik dit ook weer. B)

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 08:05
ik wil er ook wel een paar denk ik, voor me LCD'tje :D

Verwijderd

Als ze in een 3310 passen heb ik wel intresse... 9 moeten daarin?

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 22:51:
Als ze in een 3310 passen heb ik wel intresse... 9 moeten daarin?
8 (als ik goed geteld heb).

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 10:24

Eraser127

Nijkerk

* Eraser127 wil er denk ook wel +- 10 ofzo, kan ik ze mooi in m'n pas 1maand oude Motorola T192 modden :P

als dan natuurlijk niet m'n telefoon meteen vernuek :P

[ Voor 30% gewijzigd door Eraser127 op 28-02-2003 16:54 ]

My Discogs

Verwijderd

kan je die led ook gebruiken voor de 5210 nokia ?

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 12:28
SantjeS schreef op 27 February 2003 @ 10:33:
als deze ook gebruikt kunnen worden voor mijn aankomende lichtkrant(led ipv lcd) dan ben ik ook wel geintreseerd... zeker voor die prijs en de grote van zo'n ledje

dan moet ik er eeuhm 8*8*5=320 >:) ik kom al over de 100 hoor ;)

maar ik wil wel eerst zeker weten of dat kan, ik gebruik die ic's van maxim om 8 characters te maken van 5*8 d8 ik me te herinneren
De MAX6952 kan 5*7 blokjes aansturen. Bedoel je die?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
/me interesse toont *

10 stuks zou leuk zijn :)

Repareren doe je zo.

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Hm.. niets te doen voordat ik ga slapen.
Tussenstand tot nu toe:
30 (Chemical_X)
10 (Ralpy)
20 (cyber_dude1)
20 (Sperry)
20 (Benadski)
10 (Tarin)
10 (insan1ty)
8 (Toverstaf)
10 (Eraser127)
10 (Sine)
----
148 LEDjes

(en da's met de 320 LEDjes van SantjeS nog niet meegerekend).

Lijkt erop dat dat wel gaat lukken :).

Verwijderd

ik wil er wel 16 :) , als dat kan
ik heb nog een plaatje gevonden :D
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/LedSmd1.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 12:40 . Reden: 16 is beter dan 15 :P ]

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Ik zou er ook wel een stuk of 10 willen, denk ik. Moet nog even nadenken of ik er niet wat extra wil hebben aangezien ik nog nooit SMD leds gesoldeerd heb :)

[ Voor 255% gewijzigd door Jasper Janssen op 02-03-2003 14:22 . Reden: Ik zat net helemaal fout. ]

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik wil er ook wel 10 voor mn 3310.

Verwijderd

Jasper Janssen schreef op 02 March 2003 @ 14:12:
Ik zou er ook wel een stuk of 10 willen, denk ik. Moet nog even nadenken of ik er niet wat extra wil hebben aangezien ik nog nooit SMD leds gesoldeerd heb :)
dan lijkt het me wijs om er een aantal meer te nemen aangezien ze best snel verbranden! (en dan word de kleur anders of ze functioneren niet meer)

en je moet een soldeer bout gebruiken van 15watt max ik gebruik zelf een Weller mini2000 (12watt) en een scherpe punt en dat is al tricky 8)7 buisness het mooiste is een instellbaar soldeerstation die je met het aantal graden kan instellen.

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Nieuwe tussenstand tot nu toe:
30 (Chemical_X)
10 (Ralpy)
20 (cyber_dude1)
20 (Sperry)
20 (Benadski)
10 (Tarin)
10 (insan1ty)
8 (Toverstaf)
25 (Eraser127)
10 (Sine)
16 (G_SHOCK)
10 (Jasper Janssen)
10 (bart_vd)
----
199 LEDjes :)

My Discogs

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

schopje
Is er al meer over bekend, of het door gaat? AcouSE?
(ik heb zin om m'n foon open te schroeven :))

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

* Eraser127 ook

m'n klasgenoot wil er ook 15 (bestel ik mee voor hem) dus hopen dat het doorgaat

My Discogs

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
* AcouSE heeft een griepje... :( zodra ik weer op m'n werk ben zal ik nog eens kijken hoe en wat.

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ok, ik kijk er naar uit, hoop dat dit door gaat!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

weten we al meer?

My Discogs

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Ik heb niet zoveel zin om een IA te organiseren, maar ik wil ze eventueel wel inkopen en doorsturen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/3033/full.png
Een sample.

• insan1ty
AcouSE schreef op 14 maart 2003 @ 08:37:
Ik heb niet zoveel zin om een IA te organiseren, maar ik wil ze eventueel wel inkopen en doorsturen.

[afbeelding]
Een sample.
Wat is het verschil dan? 8)7

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Ik bedoel inkopen en naar één persoon doorsturen (en ook maar één betaling).

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik weet niet wat de levertijd is, maar over een tijdje heb ik tentamens, en dan heb ik tussendoor eventueel wel tijd (heb maar 4 tentamens in 2 weken en daarna 3 weken vrij..).

[edit]
zo ongeveer vanaf 14 april heb ik echt tijd over, en tussendoor kan ik de rest denk ik wel regelen.. iedere woensdag vrij enzo

[ Voor 40% gewijzigd door Tarin op 14-03-2003 09:45 ]

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Ik heb geen idee of de led's op voorraad zijn (ik verwacht van wel), maar als ze dat zijn, kan heb ik ze de dag na het bestellen thuis hebben. Verzenden naar NL duurt 4-5 dagen.

Ik geloof niet dat dit veel tijd hoeft te kosten, ik heb alleen zelf gewoon niet zo veel tijd over dat ik dit op me wil nemen.

[ Voor 28% gewijzigd door AcouSE op 14-03-2003 10:40 ]

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Owhkay, dan ben ik wel bereid de verdere organisatie op me te nemen. Omdat ik momenteel toch niets te doen heb zal ik meteen de boel op een rijtje proberen te zetten, dan mail ik de opzet z.s.m. door :)

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

ja sorry die van mij moet dus 8*7*5 = 280 voor mij.... eeuhm das zeg maar 160 euro voor ledjes.... weet je wat doe maar niet voor mij zoveel geld heb ik daar niet voor over ik regel wel wat anders met restpartijen van normale leds

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik heb alle informatie binnen; alleen de verzendkosten binnen NL moet ik nog even precies na gaan rekenen.
De inkoopaktie is te vinden op LauPro.
De bestelfase loopt tot 31 maart, en ik hoop dat jullie vanaf 20 april de LEDjes tegemoed kan zien.

SantjeS: Jammer.. maar het is inderdaad veel geld, en voor dat geld heb je bijna een nieuw scherm :)

Owhja: op LauPro is tegenwoordig ook een forum; hier kunnen jullie je vragen/ideeen kwijt. Liever niet hier, er komt ook geen nieuw topic (helaas).

[edit]
En ik heb toestemming van AcouSE :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 16-03-2003 20:28 ]

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

AcouSE schreef op 14 maart 2003 @ 10:39:
Ik heb geen idee of de led's op voorraad zijn (ik verwacht van wel), maar als ze dat zijn, kan heb ik ze de dag na het bestellen thuis hebben. Verzenden naar NL duurt 4-5 dagen.

Ik geloof niet dat dit veel tijd hoeft te kosten, ik heb alleen zelf gewoon niet zo veel tijd over dat ik dit op me wil nemen.
hhm, k'zie nou pas dat je in Zweden woont, aantal wonen in het buitenland maar komen wel hier op het eigen NL forumpje :P

My Discogs

• bredend
  • Laatst online: 29-11 12:03
ghe, leuke draad ;) Mag wel in het plakboek :P

Maar AcouSE, kan je ze niet direct naar NL laten sturen??? (of is het met klantenkaart enzo...)

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 21:19
Het plaatsen van die dingen in een 3410, gaat dat op de zelfde manier als in de 3310. Want die 2 telefoons schelen niet veel van elkaar (dachtik :?)

Maar ik heb iig zeker wel intresse :D Ik heb hier ngo een oude 3210 liggen die ik wel eens gebruik en een 3410 voor normaal gebruik. En wat blauwe ledjes erin is altijd :*)
offtopic:
*vraagt aan Insan1ty of hij misschien wil solderen voor mij B)

Wèh zedde gij??

• insan1ty
Havocnl schreef op 17 maart 2003 @ 00:51:
Het plaatsen van die dingen in een 3410, gaat dat op de zelfde manier als in de 3310. Want die 2 telefoons schelen niet veel van elkaar (dachtik :?)

Maar ik heb iig zeker wel intresse :D Ik heb hier ngo een oude 3210 liggen die ik wel eens gebruik en een 3410 voor normaal gebruik. En wat blauwe ledjes erin is altijd :*)
offtopic:
*vraagt aan Insan1ty of hij misschien wil solderen voor mij B)
Voor jou wel hoor :*
Ik ga maar eens aanmelden en bestellen.. :9

Ik zie net dat er nu gewoon al meer dan 3 uur niet meer gepost is in CME [dit topic stond nog steeds bovenaan...]Slechte zaak :{

[ Voor 11% gewijzigd door insan1ty op 17-03-2003 03:53 ]

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

bredend schreef op 16 maart 2003 @ 22:55:
ghe, leuke draad ;) Mag wel in het plakboek :P

Maar AcouSE, kan je ze niet direct naar NL laten sturen??? (of is het met klantenkaart enzo...)
Dat wordt geregeld, hij stuurt ze naar mij en ik stuur ze door de rest van NL (klein grut.. geen enge pakketjes).
[edit]
Owh, en even een officiele en belangrijke mededeling enzo..

* Tarin GoT worden geen IA's meer toegestaan. Voor vragen/afspraken/ideeen kan je terecht op het forum op LauPro :)

[ Voor 23% gewijzigd door Tarin op 17-03-2003 09:17 ]

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
En daarmee sluiten we dit topic af. Wil je meedoen of heb je vragen, kijk dan op www.LauPro.nl
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.