Howdy,
Vol trots heb ik eindelijk een progje in VB6 geschreven wat een Foxpro DB opent, en dan lekker nuttig gaat zijn. Dit project heb ik geconverteerd naar een ActiveX dll, en vanuit een ander VB6 programma kan ik nu ook gebruik maken van de functies uit die DLL (gewoon Set xxx = New projectname) gedaan. Alleen, nu wil ik vanuit IIS hetzelfde doen. Ik gebruik deze code:
Helas krijg ik nu deze typische MS melding:
In de MSDN is iets wat er op lijkt, maar het niet is. Connection pooling kan ik ook nergens terug vinden, en iets anders meegeven dan SQL_DRIVER_NOPROMPT kan niet (dan loopt het nog erger stuk). Iemand suggesties?
Vol trots heb ik eindelijk een progje in VB6 geschreven wat een Foxpro DB opent, en dan lekker nuttig gaat zijn. Dit project heb ik geconverteerd naar een ActiveX dll, en vanuit een ander VB6 programma kan ik nu ook gebruik maken van de functies uit die DLL (gewoon Set xxx = New projectname) gedaan. Alleen, nu wil ik vanuit IIS hetzelfde doen. Ik gebruik deze code:
code:
1
2
3
4
5
| Dim Stats
set Stats = Server.CreateObject("Dstats.d_stats")
Stats.Process
'Process opent de DB en gaat vars vullen vanuit de DB
Set Stats = Nothing |
Helas krijg ik nu deze typische MS melding:
Ikke niet snapMicrosoftRDO.RdoConnection error '800a9c42'
S1110: [Microsoft][ODBC Driver Manager] Only SQL_DRIVER_NOPROMPT is allowed when connection pooling is enabled