Bloed, zweet & koffie
Hmm, ik heb zelf de G400 DH. Daar ben ik op zich zeer tevreden over: spellen doe ik bijna niet dus de 3d boeit me niet (alhoewel die het ook best lekker doet). Voor mij telt de beeldkwaliteit en die roelt bij Matrox.
Rainbow runner heb ik geen ervaring mee - denk er wel over om er ook een te nemen maar er waren geloof ik nogal wat beperkingen waardoor ik toch voorlopig heb besloten hem niet te nemen (ik geloof dat het met nt- en win2k compatibiliteit te maken had ofzo)
Rainbow runner heb ik geen ervaring mee - denk er wel over om er ook een te nemen maar er waren geloof ik nogal wat beperkingen waardoor ik toch voorlopig heb besloten hem niet te nemen (ik geloof dat het met nt- en win2k compatibiliteit te maken had ofzo)
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik heb ook de DualHead. Ik ben bereid mn OS aan te passen aan de mogelijkheden van de Rainbow Runner...
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
de rainbow runner is extreem goed in video capturen enz
ik had eerst bij een vriend een voodoo 3 3500 gezien en was best onder de indruk
toen ik op zijn andere compu de rainbow runner zag...
ik had eerst bij een vriend een voodoo 3 3500 gezien en was best onder de indruk
toen ik op zijn andere compu de rainbow runner zag...
Ik wilde ook die RR G series halle, maar op de matrox site stond vermeld dat het apparaat niet samen met een G400SH werkt, welke ik dus heb.:(, is dit waar???
May the Force be with You instead of Bill