Toon posts:

anti breezers sletjes policy?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik zag vanmiddag ineens dat mijn topic gesloten is:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/517735

jullie handelen dus op de volgende manier: zodra iemand zo'n breezer plaatje post in een topic, gaat die topic dicht.

handig, want als ik iemand niet mag, hoef ik dus alleen maar een breezer-plaatje in z'n topic te posten, en de topic gaat dicht! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 22:23
Ik denk dat je dan een ban krijgt als je dat doet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 13:11 schreef Praeth het volgende:
Ik denk dat je dan een ban krijgt als je dat doet |:(
en terecht, maar waarom moet de topic dan dicht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Floris schreef:
En dit is een slotje, we zijn een anti-breezer-sletje-roepers-slotje-front begonnen :)
Dit is dus een begin van een anti-breezer-sletjes front.
Ik ben dat breezah gedoe ook al lang zat, en er moet gewoon net zoiets komen als met die "oud :Z" policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 13:14 schreef SH007 het volgende:

[..]

Dit is dus een begin van een anti-breezer-sletjes front.
Ik ben dat breezah gedoe ook al lang zat, en er moet gewoon net zoiets komen als met die "oud :Z" policy.
jah DUH, maar als iemand 1 zo'n plaatje post, moet je die user toch een waarschuwing of een ban geven, en hoeft die topic toch niet dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sjeemz, wij handelen niet zo.

Alleen neemt het aantal breezah-slet gerelateerde topics een beetje hard toe en begint het vervelend te worden.
Derhalve grijpen wij nu wat sneller in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 13:17 schreef DSmarty het volgende:
Sjeemz, wij handelen niet zo.

Alleen neemt het aantal breezah-slet gerelateerde topics een beetje hard toe en begint het vervelend te worden.
Derhalve grijpen wij nu wat sneller in.
wat zijn de criteria waaraan een topic moet voldoen, om een slotje te krijgen wat betreft de breezer-policy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Is het niet duidelijk genoeg dat dat breezah gezeik maar eens afgelopen moet zijn?

Waarom moeten sommigen dan weer de grens opzoeken tot hoever ze kunnen gaan :?

Gewoon kappen met die zooi, dan krijg je geen gesloten topics en OW's erover

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Beetje zielig dat al die regels nodig zijn zeg. Is er weer een nieuwe rage in de HK, gaat het altijd weer te ver en komen er regels tegen.
Komt er weer een nieuwe rage, gaat weer te ver en komt er weer een regel tegen.. enzovoort.

Het lijkt mij niet zo'n gek iedee om een regel te maken, wat gewoon al die rages (of het misbruik ervan) voorkomt. Hoe en wat precies? Tja, dat is een taak voor de crew dan. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
Op zaterdag 08 juni 2002 14:55 schreef DataBeest het volgende:
Beetje zielig dat al die regels nodig zijn zeg. Is er weer een nieuwe rage in de HK, gaat het altijd weer te ver en komen er regels tegen.
Komt er weer een nieuwe rage, gaat weer te ver en komt er weer een regel tegen.. enzovoort.

Het lijkt mij niet zo'n gek iedee om een regel te maken, wat gewoon al die rages (of het misbruik ervan) voorkomt. Hoe en wat precies? Tja, dat is een taak voor de crew dan. ;)
Zo is dat, het probleem is gewoon dat het aantal hersencellen van de meeste HK posters op de vingertoppen van 1 breezer is te tellen :z

Originaliteit is ver te zoeken over het algemeen.
Men loopt als een kudde schapen achter elkaar aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het zijn geen regeltjes hoor, HK modden is gevoelswerk en dat gaat volgens mij gewoon goed...

ALs je merkt dat er door een bepaalde uitvoering van een policy teveel topics op slot gaan, mag je daarover klagen, maar enkele topics daar geldt nog steeds ditte voor:
[topic=489710/1/999]
Over topics in de huiskamer die op slot zijn kunnen we kort zijn:
Deze gaan dicht omdat de mod daar vond dat het ongepast/dubbel/niet leuk whatever was. Een veronwaardigd topic met "jamaar nu is mijn topic dicht" is niet gewenst en er zal ook NIETS uit komen. Ook in de huiskamer kunnen onzintopics dichtgaan. Je mag best een discussie starten over het moderatiebeleid, maar als dat alleen als doel heeft je eigen topic open te krijgen zal het gelijk dichtgaan.
Wil je over je eigen topic in conlaaf, ICQ of mail dan een HK mod. LA topics over gesloten HK topics gaan dicht.
Lekker bot maar waar :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:08

GaMeOvEr

Is een hork.

Toevoeging HK faq.
Rages

Altijd steekt er wel weer een nieuwe rage op in de HK.

Zo hebben we de rage gehad om overal plaatjes neer te zetten hoeveel het je vooral niet interesseert ( bobbythekitten.jpg en aanverwanten) en de rage om bij alles "Oud :Z" te roepen. tevens de rage waarin maar de hele tijd "Pics" geschreeuwd werd.

Het ging zelfs zover dat alles wat Breezers dronk, vrouwelijk en een jaar of 16 was, automatisch voor "BreEzAh-sletje" werd uitgemaakt.

Het moge duidelijk zijn, dat dit soort zaken niet gewenst zijn en dat we dat vanaf nu ook ernstig in gaan perken.

Het nadeel van deze rages is dat men er in de huiskamer schijnbaar niet mee om kan gaan en dat alles dus tot vervelens toe door xxx mensen overal gepost wordt, wat weer leidt tot veel irritatie bij anderen, zeker als die rages ook nog eens vanuit de HK naar de andere fora gaan lekken.

Aangezien er iedere keer weer nieuwe regels moesten worden gemaakt, komt er nu een nieuwe, alle voorgaande regels overtreffende "rage-regel"

Op het moment dat _een_ rage uit de hand dreigt te lopen en xxx mensen er aan meedoen, kun je maatregelen van de crew hiertegen verwachten.

Wat deze maatregelen zijn, is afhankelijk van hoe erg de rage (en de persoon die er aan meewerkt) is, dat kunnen tempbans zijn of officiële waarschuwingen, of slotjes.

Hoe je dan weet wat je kunt verwachten? Tja, dat laten we over aan je eigen inzicht. Zelf zit je in ieder geval safe door er niet (of in beperkte mate) aan mee te doen, aan zo'n rage.

Kijk hier dus mee uit, want helaas is het schijnbaar zo dat er in de Huiskamer geen dingen "met mate" kunnen worden gedaan, dus zijn we genoodzaakt hier actie tegen te ondernemen. Ook in dit geval zullen er vast wel eens "de goeden onder de slechten" lijden, maar het kan nu eenmaal niet anders. Dit kun je voor jezelf voorkomen door er niet aan mee te werken.
Zoiets?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 16:12 schreef GaMeOvEr het volgende:
Toevoeging HK faq.

*knip

Zoiets?
fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 08 juni 2002 16:14 schreef SH007 het volgende:

fantastisch :)
Wat spellingscontrole er overheen gesmeten.

(Bedankt Elvhenk. :P)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf dit belachelijk vinden, dit bewijst wel weer dat een aantal modjes het niet aankunnen en hoe zielig dat eigenlijk is... als mensen over 'breezah-sletjes' beginnen te zeiken, geef je die kneusjes gewoon een ban, dan hoeft iemand die wel een 'serieus' topic opent niet de lul de zijn, of je verwijst topics die wel over breezahs gaan naar de GC, dan kan er wel normaal over gepraat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 08 juni 2002 16:34 schreef loekie2002 het volgende:
Ik blijf dit belachelijk vinden, dit bewijst wel weer dat een aantal modjes het niet aankunnen en hoe zielig dat eigenlijk is... als mensen over 'breezah-sletjes' beginnen te zeiken, geef je die kneusjes gewoon een ban, dan hoeft iemand die wel een 'serieus' topic opent niet de lul de zijn, of je verwijst topics die wel over breezahs gaan naar de GC, dan kan er wel normaal over gepraat worden...
We hebben wel wat anders te doen dan de hele dag mensen bannen en daar de cloontjes weer van.

Dit bewijst wel weer hoe zeer mensen het aantrekken als hun topic geclosed wordt waar ze zelf niet al te veel aan kunnen doen, maar wel in het grotere belang is.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:45
Maak er nou niet zo'n probleem van. :) Straks ben jij de schuld van JvS z'n hoge bloeddruk :P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens vind ik het wel goed dat er wat gedaan word aan het 'breezah-slet' geroep. Het is eigenlijk debiel dat een hele groep 'vervolgd' word, je zou het zelfs een lichte vorm van discriminatie kunnen noemen : iedereen die breezah's drinkt, word gewoon uitgescholden, alsof het maar 1 soort mensen is die dat drinkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-10 09:39

Daniel

Kapitein NCC-1701
Denk je nu echt dat we zonder te kijken alle topics waar het woord 'breezerslet' in voorkomt gaan sluiten? Alles wordt natuurlijk van geval tot geval bekeken. Waar we vanaf willen is de trend om ieder meisje tussen de 14 en 18 die aan een bepaald profiel voldoet uit te roepen tot breezerslet. Dat verziekt gewoon de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

jongen, wat BOEIT een topic over de smaak van een breezer in hemelsnaam... Verzin iets nuttigs om over te praten.. Het is nu ff een 'beladen' onderwerp en ik zeg je dat je er even beter mee kan wachten... Geen man over boord. Jij bent nu alleen maar principieel boos omdat je er niet over mag praten.. Jammer dan (sorry anders kan ik het niet uitdrukken). Je zoekt wel (toevallig? :?) een mooi moment uit om daarover te gaan zitten mekkeren moet ik zeggen :z.

Ga lekker de stad in en spreek de eertse breezerchick die je ziet aan en begin een discussie over die smaak, een veel betere plaats en veel leukere resultaten als je het een beetje owkay aanpakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 16:36 schreef MetHod het volgende:

[..]

Maak er nou niet zo'n probleem van. :) Straks ben jij de schuld van JvS z'n hoge bloeddruk :P :X
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Ikke doe regelmatig Breezer-rondjes door de HK, ook 'hameren' en 'kabouteren' zijn wel aan mij besteed. 'This thread is [vul iets in]' kan ik ook wel, maar dat vind ik toch minder leuk.

'Bobbythekitten-achtigen' zijn gewoon zielig, die mensen laat ik dus nog even in hun sop gaarkoken.

Als je een probleem wilt maken van een slotje:
floris@dev.null.tweakers.net :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 16:40 schreef JvS het volgende:

[..]

jongen, wat BOEIT een topic over de smaak van een breezer in hemelsnaam...
Alsof ook maar 1 topic in de HK wat boeit :P... maar goed, heb ff flink wat 'breezahtopics' doorgelezen en zie idd dat er hier een heleboel mensen zitten die eigenlijk gewoon zielige nerds zijn die geen 'breezah-girl' (tsja.. dat zijn toch de mooiste meisjes van de disco's e.d. :)) kunnen krijgen en er daarom maar op gaan zitten afgeven, dus ik kan me nu wel iets meer voorstellen bij het moderatiebeleid hier, dus ik hou maar op met zeuren, al ben ik het nog niet 100 % eens met het sluiten van bep. topics... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Op zaterdag 08 juni 2002 16:36 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

KNIP

Dit bewijst wel weer hoe zeer mensen het aantrekken als hun topic geclosed wordt waar ze zelf niet al te veel aan kunnen doen, maar wel in het grotere belang is.
Hier ben ik het compleet mee eens. Als je dit toelaat , dan zoeken mensen de grenzen weer verder en verder etc etc. Je moet toch ergens een halt toeroepen. En ik denk dat er wel meer mensen blij zijn met het huidige beleid. Je kan tegenwoordig namelijk niet meer fatsoenlijk MSN zeggen of breezah zeggen of het is weer bal met pics etc etc... Ik vind dat het wel een keer genoeg is geweest hiermee. Er zijn zat topics over te vinden. En als je wilt weten wat andere mensen ergens op het gebied van breezah vinden kijk je in die topics. 99% van de reacties is gewoon hetzelfde....

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik blijf dit belachelijk vinden, dit bewijst wel weer dat een aantal modjes het niet aankunnen en hoe zielig dat eigenlijk is...
Kun je dan niet beter zeggen dat er een aantal users zijn die de hun gegeven vrijheid niet aankunnen, waardoor excessen onstaan en ingrijpen helaas nodig is?
En hoe zielig dat wel niet is?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 16:50 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter zeggen dat er een aantal users zijn die de hun gegeven vrijheid niet aankunnen, waardoor excessen onstaan en ingrijpen helaas nodig is?
En hoe zielig dat wel niet is?
das waar... maar toch zou ik het gewoon hetzelfde aanpakken als mensen die plaatjes van bobby the kitten e.d. plaatsen, gewoon flink aanpakken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Topic had van mij wel open mogen blijven, lag echt in een deuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
Mooi, dan lust ik nu wel een breezer :9
(of een andere versnapering :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oud :Z

>:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 16:01 schreef JvS het volgende:
Het zijn geen regeltjes hoor, HK modden is gevoelswerk en dat gaat volgens mij gewoon goed...
ja duh, de eerste mod die toegeeft dat 't modden niet goed gaat moet ik nog tegenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 18:41 schreef Sjeemz het volgende:

[..]

ja duh, de eerste mod die toegeeft dat 't modden niet goed gaat moet ik nog tegenkomen...
Tja, euh als we vinden dat er iets niet helemaal goed opgelost is, hoe denk je dan dat we dat afhandelen :?

Intern (eventueel met de betrokken perso(o)n(en) of gewoon open en bloot. Het antwoord daarop lijkt me niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Daar zijn toch prima alternatieven voor beschikbaar?
Bemiddelaar, mailen etc. Ik vind de tolerantie juist enorm hoog op tweakers en het geduld van de modjes meestal prijzenswaardig
jammer dat een OW slotje of een opmerking van een regular of mede-user altijd zo persoonlijk wordt opgepakt. Even afkoelen en 3 x ademhalen voor reaktie wordt gepost doet wonderen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bezig mod :( :(

Weer een leuk topic de nek omgedraaid! :(

Huiskamer maar afschaffen misschien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 08 juni 2002 21:16 schreef BonziBuddy het volgende:
Huiskamer maar afschaffen misschien :?
[..]
ja duh, de eerste mod die toegeeft dat 't modden niet goed
gaat moet ik nog tegenkomen...
Volgende week is de HK 1 jaar oud. 2 dingen:
a) de HK draait echt perfect. In tijden van verveling amuseer ik me kostelijk in de HK en de techfora zijn onzinvrij.
b) De HKmods blijken ook perfect aan te voelen wat wel en niet kan.

Inzake slotjes en intolerant keihard optreden: dit gebeurt alleen in rage's, hypes die eigenlijk allang dood hadden moeten zijn maar enkele nahobbel-pipo's weten niet meer wanneer ze moeten ophouden. Bobby the kitten was leuk, pom was leuk en Oud was leuk, op een dag dat het niet meer leuk is, blijken die oncreatieve pipo's deze voormaleige leuke dingetjes in te moeten zetten als default-reactie -> nieuw topic om zeep mbv oude koe.
IMHO is het geheel terecht dat losbandige users die topics om zeep helpen met standaardreplies aan banden te leggen. betreffende users mogen blij zijn dat de policy wordt uitgebreidt (common sense zou ik nog zeggen) ipv de HK-userlist ingekort.

Inzake specifiek de Breezerslet (en ook MSN-sletje). 'slet' is geen normaal nederlands omgangswoord! "Slet" is een grove belediging die echt niet genormaliseerd en zeker niet te pas en te onpas gebruikt hoeft te worden. IMHO volkomen 100% onlosmakelijk terecht ende juist op de verboden lijst gezet. :) :) :)

* Delerium had vorige week al plannen voor een verbodtopic op "Slet", maar ach, de tijd he....
So many windmills, so little time ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, je zal maar een meisje/vrouw zijn en Breezer lekker vinden en dan voor Slet worden uitgemaakt :? Lekker is dat.

Gaan we dan de fanatieke case-modders dan dadelijk tweak-homo noemen (no flame intended)? Of de gemiddelde tweaker noemen we dan maar een hardware-eikel?

Mensen een bespottelijke naam geven, of op een andere wijze beledigen is leuk, daar kunnen we allemaal zo hard om lachen, tot het moment dat je zelf een naam krijgt en mensen om jou lachen, dan is het ineens niet meer zo leuk en gaan ze mij mailen. Dat mag hoor, maar denk dan ook eens aan een ander.

En ecteinascidin heeft gelijk, als ze mijn vrouw een slet noemen, dan hebben ze echt wel een probleem, ik lach daar dus ook niet om.

en ze houdt nog van breezer ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 18:18 schreef TgF het volgende:
*knip*
[sub]en ze houdt nog van breezer ook[sub]
Tssk, modje zijn en de opmaakcodes niet eens fatsoenlijk kennen :X

Anyway, ff aan Lunatic (sorry voor het vergeten v/d hoofdletters) en Llewella: kunnen jullie niet gewoon ff nog een aanvullende policy schrijven, of gewoon een kleine aparte faq voor de HK maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 18:29 schreef Manny het volgende:

[..]

Anyway, ff aan Lunatic (sorry voor het vergeten v/d hoofdletters) en Llewella: kunnen jullie niet gewoon ff nog een aanvullende policy schrijven, of gewoon een kleine aparte faq voor de HK maken?
En wie gaat die lezen? Die policies ed zouden helemaal niet nodig moeten zijn, je kan zelf best weten wat kan en wat niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zondag 09 juni 2002 18:29 schreef Manny het volgende:

[..]

Nee, die FAQ moet namelijk zo kort mogelijk zijn. Zo kort dat deze in het geheugen van de HKér past.
In die FAq staat nu zoiets dat niemand uitgescholden mag worden (no flames), wat uiteindelijk ook betekend dat Breezer-sletjes dus ook niet kan. Dat hoeft er niet expliciet bij te staan, dat is een logische gevolgtrekking.

Met jou beredenatie zou iedere verbodsvorm expliciet vermeld moeten worden, zodat het een sport wordt om "het staat er niet in"uitzonderingen te zoeken. Ik zit er niet op te wachten om rode-tafelwijn-uit-een-kristallen-glas-rond-elf-uur-bij-kaarslicht-met-een-sonate-van-bach-homofiel uitgemaakt te worden terwijl in de FAQ iets met mozart staat. :P

* Delerium denkt dat zo'n FAq het grootste document ooit geschreven gaat worden.

Kort en duidelijk dus.

* Delerium (eerste FAQ HK schrijver) out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

*eens* met ecteinascidin.

Helaas is het wel zo dat mensen expliciet een verbod nodig lijken te hebben, want iets algemeens als: 'hou je aan de netiquette en kap met rages zodra blijkt dat het niet meer tof is', werkt blijkbaar niet.

Dus zul je tussen twee kwaden moeten kiezen. Of expliciet verbieden (dus als policy) of niet.

Ben het liefst voor het laatste, maar echt werkt het niet. Maar ga je het wel expliciet melden, dan wordt het idd een sport om de FAQ te ontduiken.

* LuNaTiC denkt dat het nooit zo zal worden dat men FAQs als richtlijnen ipv wetboeken zal gaan zien, en dat iets als 'common sense' zal gaan doordringen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:29

Twhomp

Stayin' Alive

Op zaterdag 08 juni 2002 16:47 schreef Floris het volgende:
Ikke doe regelmatig Breezer-rondjes door de HK, ook 'hameren' en 'kabouteren' zijn wel aan mij besteed. 'This thread is [vul iets in]' kan ik ook wel, maar dat vind ik toch minder leuk.

'Bobbythekitten-achtigen' zijn gewoon zielig, die mensen laat ik dus nog even in hun sop gaarkoken.

Als je een probleem wilt maken van een slotje:
floris@dev.null.tweakers.net :)
Wat weet jij alles weer met een "heerlijke" toon te brengen. Het viel me al eerder op.

En over dat op slot doen van jou. Ik heb sterk het gevoel dat jij topics op slot doet, die niet op slot hoeven. Beetje slotjes-geil?

De "echte" HK-mods doen het goed genoeg hoor...

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 12:37 schreef Rinaldo het volgende:

[..]

Wat weet jij alles weer met een "heerlijke" toon te brengen. Het viel me al eerder op.

En over dat op slot doen van jou. Ik heb sterk het gevoel dat jij topics op slot doet, die niet op slot hoeven. Beetje slotjes-geil?

De "echte" HK-mods doen het goed genoeg hoor...
Als je nou een klacht hebt over onterechte slotjes, zeg dat dan gewoon. Met gewoon bedoel ik in dit geval niet op een als flame uit te leggen wijze, want dat draagt zo weinig bij aan de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Op maandag 10 juni 2002 13:27 schreef TgF het volgende:

[..]

Als je nou een klacht hebt over onterechte slotjes, zeg dat dan gewoon. Met gewoon bedoel ik in dit geval niet op een als flame uit te leggen wijze, want dat draagt zo weinig bij aan de discussie.
Je hebt gelijk. Dit was trouwens niet als flame bedoeld, maar meer als uiting van frustraite ;)
De HK in oude vorm was top namelijk. Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ponti019/zooi/smilies/pray.gif

Wat is de beste manier om een mod aan te spreken dan? Ik wil het niet officieel doen, want dan gaan derden ongetwijfeld kant kiezen. En ICQ/MSN met diegene lijkt me kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 13:49 schreef Rinaldo het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dit was trouwens niet als flame bedoeld, maar meer als uiting van frustraite ;)
De HK in oude vorm was top namelijk. [afbeelding]

Wat is de beste manier om een mod aan te spreken dan? Ik wil het niet officieel doen, want dan gaan derden ongetwijfeld kant kiezen. En ICQ/MSN met diegene lijkt me kansloos.
Voor klachten is Lieve Adjes in eerste instantie the place to be, als je dat op een normale manier doet, krijg je ook op een normale manier antwoord, ikzelf en het dokters-team (aangevuld met de rest van de crew) zullen er op toe zien dat discussie op een zo normaal mogelijke manier gevoerd worden.

Mailen aan de betreffende mod mag ook, maar dan wordt het lastig om meningen van anderen te vragen.

Mocht je er met de betreffende mod niet uitkomen, kun je altijd weer een beroep op mij doen, als bemiddelaar ben ik er voor jullie, de gebruikers. Maar dan moeten we wel in een (mogelijke) conflict situatie komen.

Mij moet je bijvoorbeeld niet gaan lastigvallen met de vraag wat ik van de HuisKamer vind, ten opzichte van vroeger.

Daarover kan ik wel zeggen dat het mischien lijkt dat er veel strenger gemod wordt in de HK dan vroeger, maar je wil dan ook niet weten wat voor rotzooi daar af en toe langskomt, een beetje ouwehoeren in de HK moet kunnen, maar ook daar zitten grenzen aan. Breezer-slet is daar wel een aardig voorbeeld van denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Op maandag 10 juni 2002 13:56 schreef TgF het volgende:

[..]

Voor klachten is Lieve Adjes in eerste instantie the place to be, als je dat op een normale manier doet, krijg je ook op een normale manier antwoord, ikzelf en het dokters-team (aangevuld met de rest van de crew) zullen er op toe zien dat discussie op een zo normaal mogelijke manier gevoerd worden.

Mailen aan de betreffende mod mag ook, maar dan wordt het lastig om meningen van anderen te vragen.

Mocht je er met de betreffende mod niet uitkomen, kun je altijd weer een beroep op mij doen, als bemiddelaar ben ik er voor jullie, de gebruikers. Maar dan moeten we wel in een (mogelijke) conflict situatie komen.

Mij moet je bijvoorbeeld niet gaan lastigvallen met de vraag wat ik van de HuisKamer vind, ten opzichte van vroeger.

Daarover kan ik wel zeggen dat het mischien lijkt dat er veel strenger gemod wordt in de HK dan vroeger, maar je wil dan ook niet weten wat voor rotzooi daar af en toe langskomt, een beetje ouwehoeren in de HK moet kunnen, maar ook daar zitten grenzen aan. Breezer-slet is daar wel een aardig voorbeeld van denk ik.
Bedankt voor je reactie.
Het gaat mij ook niet over de "vroeger-en-nu" discussie over de HK. En het is ook niet zo serieus als het nu overkomt trouwens.

Laatste vraagje: Waar kan ik die tabel vinden waarin staat uitgelegd welke kleur van de mod's naam wat betekend?? En dat rode plusje enz enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[topic=221082/1/50]

in het mededelingenforum staan al dit soort dingen ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten die Breezer gewoon uit de handel halen !!!
(Geen breezer sletjes meer, en minder dronken puber's die hier de hele dag rondhangen...) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:08 schreef hoolie_v het volgende:
Ze moeten die Breezer gewoon uit de handel halen !!!
(Geen breezer sletjes meer, en minder dronken puber's die hier de hele dag rondhangen...) :7
Mischien moeten we wel gaan overwegen de huiskamer te sluiten >:) ben je ook van het probleem af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:14 schreef TgF het volgende:....

Mischien moeten we wel gaan overwegen de huiskamer te sluiten >:) ben je ook van het probleem af :)
Mijn zegen heb je....
Ik kan er niet in
offtopic:
????

Maar ik geloof niet dat ik dat zoo erg vindt.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Op maandag 10 juni 2002 16:27 schreef hoolie_v het volgende:

[..]

Mijn zegen heb je....
Ik kan er niet in
offtopic:
????

Maar ik geloof niet dat ik dat zoo erg vindt.. :z
Dat zeg je alleen maar omdat je niet weet wat je mist *D

Ach, de HK is misschien wel een "strain" op de server (miljoen posts per jaar) maar het is ook wel erg leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
Mag ik u allen er even op wijzen dat BrEeZaH en aanverwante dingen overgewaaid is van de Babes & Hunks en Onzin op het FokForum? En dat het daar gewoon wél kan en mag enzow?

Dan is het overdreven om het hier ook weg te gaan modden, en degenen die zeggen dat het vanaf hier naar Fok ("andere fora") is overgewaaid hebben niet goed opgelet.

Verder zie mijn post in het "sletjes" topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

wat daar kan en mag mogen ze daar weten, maar afzeiken wordt daar in BH ook geweerd..

en overigens was het hier op GoT eerder (niet dat ik er trots op ben) en zitten ze er daar ook mee te zeiken... Een vergelijking met onzin voor je leven lijkt me al helemaal niet echt boeiend :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26
Ik stel voor dat "we" ipv van MSN/Breezah-sletje MSN/Breezah-figuur gaan zeggen. :+
Dat is en neutraler (je kunt het ook voor een jongen gebruiken) en ook geen kwetsend woord. ;)

Het is inderdaad ff een rage om dat soort dingen te roepen.
Ik stoor me er niet extreem aan, maar goed vervelend is het soms wel.

Maar goed ik denk dat het meeloopgedrag de hoofdoorzaak is. Een iemand zet zich (puberaal) ergens tegenaf (in dit geval de MSN/Breezah cultuur) en de rest doet (deels uit eigen ideeen, deels uit meeloopgedrag) lekker mee.
Ik denk eigenlijk niet dat daar een gedegen oplossing voor is, behalve het "het is nu wel leuk geweest, uit met de pret"-policy. En dan is het w88 tot de volgende rage en wanneer die ergernissen oproept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groot gelijk, ik wordt helemaal :P van die topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dinsdag 11 juni 2002 13:11 schreef Conquistador het volgende:
Mag ik u allen er even op wijzen dat BrEeZaH en aanverwante dingen overgewaaid is van de Babes & Hunks en Onzin op het FokForum? En dat het daar gewoon wél kan en mag enzow?

Dan is het overdreven om het hier ook weg te gaan modden, en degenen die zeggen dat het vanaf hier naar Fok ("andere fora") is overgewaaid hebben niet goed opgelet.

Verder zie mijn post in het "sletjes" topic. :)
2 dingen: a) we zijn hier geen Fok en b) In Frankrijk is Le Pen populair, moeten we dan op GoT opeens ook neofascisme bedrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Fok doen ze er niet moeilijk over :P
Pagina: 1