Op zaterdag 08 juni 2002 21:16 schreef BonziBuddy het volgende:
Huiskamer maar afschaffen misschien

Op zaterdag 08 juni 2002 18:41 schreef Sjeemz het volgende:
[..]
ja duh, de eerste mod die toegeeft dat 't modden niet goed
gaat moet ik nog tegenkomen...
Volgende week is de HK 1 jaar oud. 2 dingen:
a) de HK draait echt perfect. In tijden van verveling amuseer ik me kostelijk in de HK en de techfora zijn onzinvrij.
b) De HKmods blijken ook perfect aan te voelen wat wel en niet kan.
Inzake slotjes en intolerant keihard optreden: dit gebeurt alleen in rage's, hypes die eigenlijk allang dood hadden moeten zijn maar enkele nahobbel-pipo's weten niet meer wanneer ze moeten ophouden. Bobby the kitten was leuk, pom was leuk en Oud was leuk, op een dag dat het niet meer leuk is, blijken die oncreatieve pipo's deze voormaleige leuke dingetjes in te moeten zetten als default-reactie -> nieuw topic om zeep mbv oude koe.
IMHO is het geheel terecht dat losbandige users die topics om zeep helpen met standaardreplies aan banden te leggen. betreffende users mogen blij zijn dat de policy wordt uitgebreidt (common sense zou ik nog zeggen) ipv de HK-userlist ingekort.
Inzake specifiek de Breezerslet (en ook MSN-sletje). 'slet' is geen normaal nederlands omgangswoord! "Slet" is een grove belediging die echt niet genormaliseerd en zeker niet te pas en te onpas gebruikt hoeft te worden. IMHO volkomen 100% onlosmakelijk terecht ende juist op de verboden lijst gezet.
* Delerium had vorige week al plannen voor een verbodtopic op "Slet", maar ach, de tijd he....
So many windmills, so little time ....