Nog meer GTA 3-achtige games te verwachten?

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Ik vroeg me af of er (binnen een paar maanden) nog meer GTA3-achtige spellen zijn te verwachten. En dan bedoel ik meer met betrekking tot die grote interactieve 3D-omgeving. Dat je zeg maar enorme vrijheiden hebt in een omgeving dat echt leeft enzo. Ik heb nu GTA uitgespeeld en hoop dat er nog wat meer van 'dat soort' komt. :) Ik heb es gelezen over 'Maffia'. Is dat ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 12:38 schreef acd het volgende:
Ik heb es gelezen over 'Maffia'. Is dat ook zoiets?
Volgens mij is dat meer besturing met de muis. Dus klikken om je voort te bewegen. Dus niet echt in 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zal best veel van dit soort spellen komen;
de techniek gaat vooruit, de internet snelheid (nog niet bij mij) dus je kunt strax: massive-multiplay-games gaan verwachten (gewoon met 100man) in een server.
Hoe zo interactie met de omgeving krijg je dan :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
lijkt me wel gaaf als er echte steden in zitten die precies zijn na gemaakt :D.
als je dan in een grote stad komt ga je eerst ff gamen, en dan ken je de stad op je duimpje. :)
en onder tussen dan ff wat mensjes plat rijden en dood knallen.
dat lijkt me echt stoer, maar dat gaat nog wel ff duren denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:25
Op zaterdag 08 juni 2002 12:39 schreef Clyde het volgende:

[..]

Volgens mij is dat meer besturing met de muis. Dus klikken om je voort te bewegen. Dus niet echt in 3D.
Ik denk het niet :)
Is gewoon gehele 3d game, en ongeveer hetzelfde als GTA3, alleen wat er dan toch velen malen beter uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 12:44 schreef kRyPtO het volgende:
lijkt me wel gaaf als er echte steden in zitten die precies zijn na gemaakt :D.
als je dan in een grote stad komt ga je eerst ff gamen, en dan ken je de stad op je duimpje. :)
en onder tussen dan ff wat mensjes plat rijden en dood knallen.
dat lijkt me echt stoer, maar dat gaat nog wel ff duren denk.
Ik had er gens iets over een Miami addon voor GTA 3 gelezen. Die komt waarschijnlijk binnenkort uit. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
gta3 : vice city

voor ps2 over een paar maandjes, en pc over een paar jaar >:) :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt maffia eigenlijk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik vraag het me af of er binnenkort iets komt wat helemaal 3d is.. met een wereld die helemaal leefd. Vond het vroeger al een vet idee dat je gewoon kon kiezen wat je ging doen in die wereld. Gewoon super

GTA 3 is daarom ook erg vet. Taxi Politie crimineel maffia :P Echt super vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 16:06 schreef vdpoort het volgende:
die had er eigenlijk in maart al moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Op zaterdag 08 juni 2002 16:14 schreef _Guevara_ het volgende:
Ik vraag het me af of er binnenkort iets komt wat helemaal 3d is.. met een wereld die helemaal leefd.
/zeikmodus
leeft met een d? }:O
/zeikmodus

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 27-09 00:53
Op zaterdag 08 juni 2002 16:16 schreef DjeV het volgende:

[..]

die had er eigenlijk in maart al moeten zijn ;)
Was verplaatst naar Juli(?) 2002 omdat het anders mogelijk het succes van GTA3 in de weg zou zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op zaterdag 08 juni 2002 16:06 schreef vdpoort het volgende:
Mafia voor pc is uitgesteld naar 27 September 2002
Mafia voor Xbox is voor 1 december 2002
Mafia voor PS-2 is TBA

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Een wereld die helemaal leeft. Mensen speel Elder Scrolls III: Morrowind. GTA 3 heeft geen wereld die helemaal leeft. Het verhaal is zo lineair als een lineaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Maffia is idd een van de games waar ik al maanden kwijlend :9~ op zit te wachten. Is ook in dezelfde stijl als gta3 maar dan nog beter ;)

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op zaterdag 08 juni 2002 17:35 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
Een wereld die helemaal leeft. Mensen speel Elder Scrolls III: Morrowind. GTA 3 heeft geen wereld die helemaal leeft. Het verhaal is zo lineair als een lineaal.
het verhaal van morrowind is niet lineair? ik bedoel als je de koning van vice vermoordt (dis geen eitje kan ik je verzekeren :P)staat er "a key figure has been killed, you cant play the game anymore" en de wereld is dus niet zo "vrij" en "on-lineair" als mensen je doen geloven :)(als je nou zelf koning van vice zou worden dan was het pas echt vrij geweest :)) maar morrowind is wel ietsiepietise vrijer dan gta3 }:O

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Op zaterdag 08 juni 2002 12:38 schreef acd het volgende:
Ik vroeg me af of er (binnen een paar maanden) nog meer GTA3-achtige spellen zijn te verwachten. En dan bedoel ik meer met betrekking tot die grote interactieve 3D-omgeving. Dat je zeg maar enorme vrijheiden hebt in een omgeving dat echt leeft enzo. Ik heb nu GTA uitgespeeld en hoop dat er nog wat meer van 'dat soort' komt. :) Ik heb es gelezen over 'Maffia'. Is dat ook zoiets?
Ja maffia, daar kun je met auto's want het is gedeeltelijk een race spel en '3d shooter' en Republic, The Revolution is ook zoiets als GTA3 maar dan zonder auto's

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen de tijd dat 'Maffia' gereleased word heb ik mijn nieuw, ultramodern, systeempjuh incl. een AMD Xp 2500+ met Thoroughbred core & GF4 V8460 Ti4600 :7

Dus dat word denk ik wel vloeiend @ 1600*1200. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Op zaterdag 08 juni 2002 18:31 schreef Clyde het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat 'Maffia' gereleased word heb ik mijn nieuw, ultramodern, systeempjuh incl. een AMD Xp 2500+ met Thoroughbred core & GF4 V8460 Ti4600 :7

Dus dat word denk ik wel vloeiend in 1600*1200. :)
Je hoeft niet op te scheppen hoor

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 12:39 schreef Clyde het volgende:

[..]

niet waar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 18:32 schreef Blade_V het volgende:

[..]

Je hoeft niet op te scheppen hoor
Neuh hoor. Srry, maar was ook niet mijn bedoeling. :P
Ik verheug me er alleen erg op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

maffia bestaat allang en het is wel 3d maar het aanzicht is dan vanuit 3 persoon perspectief, alla comandos
je ziet hewt hele level in 1 keer en he is ook niet echt spannend.

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah..psies
volgens mij bedoelt hij Mafia met 1 F dat spel komt nog dat is wel vanachter je gassie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op zaterdag 08 juni 2002 18:31 schreef Clyde het volgende:

Dus dat word denk ik wel vloeiend @ 1600*1200. :)
kan ik mijn pc ook weer gaan omruilen (zie spec)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te wachten op Mafia...GTA-3 maar dan met ouwe bakken en Tommyguns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op zaterdag 08 juni 2002 12:42 schreef Scarecrow het volgende:
dus je kunt strax: massive-multiplay-games gaan verwachten (gewoon met 100man) in een server.
Daar zijn er al aardig wat van hoor! [niet GTA3 achtig,maar er zijn al zat Persistent Universe Massive Multiplayer Online Games uit]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postal2 wordt ook erg zwaar .
Op www.shrimpwars.be staan ergens pics .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
:+ GTA4 :+

(sorry, kon het niet laten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 19:11 schreef GIAS het volgende:
maffia bestaat allang en het is wel 3d maar het aanzicht is dan vanuit 3 persoon perspectief, alla comandos
je ziet hewt hele level in 1 keer en he is ook niet echt spannend.
ehm, je bedoelt Gangsters? :?

en ik heb ook niet echt het idee van ultieme vrijheid in GTA3. Het is dat de weg niet afgezet is en je vrij rond kan rijden, maar het blijft van opdrachtgever naar opdrachtgever rijden, missies voltooien en saven. Het is voor mij eigenlijk steeds een level voltooien elke keer als je een missie voltooit. Je kan nl niet veel anders doen. Het was misschien leuker geweest als het taxi rijden niet een soort crazy taxi was maar gewoon rustig een beetje mensen rondrijden, dat vond ik juist zo leuk aan GTA2, dat je mensen rustig rond kon rijden en er nog een aardig zakcentje op kon verdien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353

Skeleton353

Misschien hebben jullie ze al gezien, maar hier zijn enkele screenshots van de upcoming MAFIA game voor PC (27 September), Playstation 2 (TBA) en XBOX (1 december).

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/mafia_pc/screen1_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/mafia_pc/screen2_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/mafia_pc/screen3_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/mafia_pc/screen4_large.jpg
Mafia is a 3D action game, seen through the eyes of third person. Player assumes the role of a gangster in an American town of the thirties, and gets a chance to live through gangsters rise and fall. In a spell-bounding story of human hunger for power, he will be able to live through everything that was taking place in underworld during this stormy period: mad car chases, bootlegging, assassinations, and bank robberies.
Hier nog de box-shot :

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/mafia_pc/boxshot_uk_large.jpg

Dit is de officiele site : http://www.mafia-game.com/

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:09

Nicap

Tsssk....

Ik las in PC Gameplay een stukje over "City of heroes". Dat is een online spel wat zich afspeelt in een grote stad. Je bent uiteraard een superhero en je kan vanalles doen. Ik ben op zoek geweest naar een link, maar heb niks kunnen vinden. In PCG stond ook geen link. Hij zou deze zomer uitkomen.

Ik zal morgen ff verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogoul
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 00:53 schreef Nicap het volgende:
...
Ik ben op zoek geweest naar een link, maar heb niks kunnen vinden. In PCG stond ook geen link. Hij zou deze zomer uitkomen. Ik zal morgen ff verder zoeken.
Ik zal je het 'zoeken' besparen:
http://www.cityofheroes.com }:O

GAME FEATURES:
The Super Powered Massively Multiplayer RPG

Fight Evil!

Confront super villains, aliens, madmen, criminals, and other fearsome foes. Take on personalized missions and rid the city of dozens of different evil organizations and hundreds of individual enemies.

Welcome to City of Heroes, the online world that's home to an entire universe of heroes. Here you and thousands of other players can take on the roles of super powered heroes, fight villains, and help create the story in a stunning, 3D graphical world.

Super Powered Action and Adventure. Create Your Own HeroChoose from hundreds of different powers, skills, abilities, and items and design your own unique costume.

Earn Power, Wealth, and Fame. Bask in the spotlight and rake in the rewards as your powers and fame grow with each successful mission and every defeated foe.

Experience the City. Band together with other players to fight evil, build your own secret headquarters and become the premiere hero group in the city. Form Your Own League of Heroes.

Explore the skyscrapers, slums, sewers and streets of Paragon City, a sprawling online metropolis that offers unlimited adventure and countless surprises. Live the Story. Become an integral part of twenty different ongoing story arcs as the villain groups menace Paragon City and react to player victories and defeats.

You are a Hero. :Y)

do not underestimate the power of a sharp mz-700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353

Skeleton353

Op zondag 09 juni 2002 00:53 schreef Nicap het volgende:
Ik las in PC Gameplay een stukje over "City of heroes". Dat is een online spel wat zich afspeelt in een grote stad. Je bent uiteraard een superhero en je kan vanalles doen. Ik ben op zoek geweest naar een link, maar heb niks kunnen vinden. In PCG stond ook geen link. Hij zou deze zomer uitkomen.

Ik zal morgen ff verder zoeken.
Hier nog wat info : :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/cityofheroes_pc/screen1_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/cityofheroes_pc/screen2_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/cityofheroes_pc/screen3_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/cityofheroes_pc/screen4_large.jpg

Dit zijn de makers : http://www.crypticstudios.com/
De uitgever is : NCsoft

Release-Datum : Nog niet gekend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet willen zeggen dat 'Maffia' er slecht uitziet. :)

Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/01051310.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/01051309.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Op zaterdag 08 juni 2002 15:59 schreef Marruk het volgende:
gta3 : vice city

voor ps2 over een paar maandjes, en pc over een paar jaar >:) :)
BRON pleas :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 12:09

Nicap

Tsssk....

Hmm, dat ziet er idd niet slecht uit.

En nog bedankt voor die links van City of heroes. Stoms dat ik die naam niet gewoon ingetikt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op zaterdag 08 juni 2002 18:06 schreef LegalAlien het volgende:
Maffia is idd een van de games waar ik al maanden kwijlend :9~ op zit te wachten. Is ook in dezelfde stijl als gta3 maar dan nog beter ;)
Die schreenshots zijn bagger >:) ;) kijk maar een naar die huizen echt heel lelijk autos zijn ook niet mooi helemaal geen detail :( en op die schreens heeft zelfs 1 auto een lekke voorband :P heheh

NO FLAME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 11:28 schreef Qorne het volgende:

[..]

Die schreenshots zijn bagger >:) ;) kijk maar een naar die huizen echt heel lelijk autos zijn ook niet mooi helemaal geen detail :( en op die schreens heeft zelfs 1 auto een lekke voorband :P heheh

NO FLAME
het spel is dan ook nog niet helemaal af. Misschien zijn die screenies wel oud. En dat van die lekke band dat klopt, je kan ze lek schieten. Je auto zal dan ook slechter rijden. Je kan dus ook andere delen aan die auto slopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de XBOX komt binnenkort ook een gta3 achtige game die er wel strak uitziet:

True crime
hier een filmpje
ftp://ftp.xengamers.com/pub/movies/post-tcrime.mpg
ftp://ftp.xengamers.com/pub/movies/post-tcrime.mpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op zondag 09 juni 2002 11:43 schreef DjeV het volgende:

[..]

het spel is dan ook nog niet helemaal af. Misschien zijn die screenies wel oud. En dat van die lekke band dat klopt, je kan ze lek schieten. Je auto zal dan ook slechter rijden. Je kan dus ook andere delen aan die auto slopen :)
Oke tnx ik dacht al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Laatst online: 01-10 22:02

Lightah

Strikes Again

Loose Cannon zou ongeveer GTA 3 achtig zijn maar is tijden uitgesteld.

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mafia (dus met 1 'f' FCOL!) belooft hopelijk nog steeds een heleboel hoewel het spel niet echt opschiet ;). Ik ben erg benieuwd hoe realistisch die word (of hoe 'levend' moet ik eigenlijk zeggen).

Daarnaast... Neverwinter Nights :D Lekker AD&D'en op de pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:47
Urban Chaos

niet zo uitgebreidt als GTA3, maar IMHO wel leuker, mooier en strakker.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1