Toon posts:

K7S5A reboot spontaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal ik zit met een groot probleem, een tijdje geleden heb ik een nieuw moederbord en een nieuwe proc. gehaald, het gaat om een amd 900 en een K7S5A.
dit heb ik toen allemaal geinstalled, maareh als ik nu games ga spelen of als ik teveel programma's open heb, reboot mijn computer automatisch. Ik dacht zelf dat me geheugen het niet aankon, dus heb ik gister 512 DDR gehaald, ik heb gister ook nog een nieuwe videokaart gehaald (GF2 Ti 64mb), dit heb ik ook allemaal geinstalled, maar nu valt hij nog sneller uit. AUB kan iemand mij helpen want ik weet het echt niet meer :'(

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:56
Op zaterdag 08 juni 2002 12:36 schreef WickedPreacher het volgende:
hoi allemaal ik zit met een groot probleem, een tijdje geleden heb ik een nieuw moederbord en een nieuwe proc. gehaald, het gaat om een amd 900 en een K7S5A.
dit heb ik toen allemaal geinstalled, maareh als ik nu games ga spelen of als ik teveel programma's open heb, reboot mijn computer automatisch. Ik dacht zelf dat me geheugen het niet aankon, dus heb ik gister 512 DDR gehaald, ik heb gister ook nog een nieuwe videokaart gehaald (GF2 Ti 64mb), dit heb ik ook allemaal geinstalled, maar nu valt hij nog sneller uit. AUB kan iemand mij helpen want ik weet het echt niet meer :'(
sjek voeding eens :)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
voeding te zwak :? (watvoor voeding heb je eigenlijk?)
CPU te warm :?

Verwijderd

Waarschijnlijk is je voeding niet voldoende, en als je gaat gamen moet alles uit de kast worden gehaald wat betreft de voeding. Probeer het daar eens mee :)

edit: net te laat maar goed het zal je voeding wle zijn.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:56
goedzo peter, hou je in.
Peter het lukt je wel, tel tot 10.
..........

Oke, eehm, de oorzaken zijn eigenlijk al genoemt.
Ga alles eens na; voeding, hitte, etc

de eerste 3 regels zijn nofi hoor

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> PMG

Probeer je post zelf eens eerst te lezen voor je hem plaatst, punten, hoofdletters en enters kunnen geen kwaad. Dan is het een stuk prettiger lezen en hoef je niet alles in 3 zinnen te proppen.

Damn, wou nog zeggen, zoek cvoortaan ook een gepaste titel.
(en ik kan hem nu niet meer aanpassen |:( )

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zaterdag 08 juni 2002 12:36 schreef WickedPreacher het volgende:
Volgens mij zit dit in het verkeerde forum, bij Processors, Moederborden en Geheugen weten ze vast meer (dit klinkt verdacht als een voedingsprobleem)
(is al gebeurd zie ik)

Bovendien is je topictitel ERG vaag. Had het liever iets van 'K7S5A reboot spontaan' genoemd :z

Maar als je de search gebruikt had, was je erachter gekomen dat dit al vaker langsgekomen was (27 keer om precies te zijn):
Je zoekactie naar 'k7s5a reboot spontaan' leverde 27 resultaten op. Resultaten 1 - 27.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net dus een nieuwe voeding aangeschaft (450watt)
maar het probleem is er nog steeds
wie o wie weet de oplossing??

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

temps?? bij mij reboot ie ook als ie te warm is. Gewoon zorgen dat ie niet heet word. een (paar) fans erin bijvoorbeeld.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:21
(jarig!)
Op zaterdag 08 juni 2002 16:40 schreef WickedPreacher het volgende:
ik heb net dus een nieuwe voeding aangeschaft (450watt)
maar het probleem is er nog steeds
wie o wie weet de oplossing??
haal meteen een nieuw mobo zou ik zeggen ;)

dot.blaat

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk is je cpu te warm. Installeer Wcpuid eens (te vinden @ Google) en kijk naar je temperaturen.

Verwijderd

het kan ook zo zijn dat het limiet van tempo te laag staat

Verwijderd

Je voeding wordt te warm
Je kan bij Vraag en Aanbod kijken
voor een voeding zelf had ik dit ook
ik had maar één ventilator
op een Pentium Celeron 1100 Mhz
een hoge harde schijf die koeling nodig had en een
videokaart die koeling nodig had
als ik jouw was zou ik één of twee voedingen kopen die aan
moeten staan en één noodvoeding die je zo kan aansluiten
:o

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Op dinsdag 02 juli 2002 19:39 schreef wicked_assasin het volgende:
Je voeding wordt te warm
Je kan bij Vraag en Aanbod kijken
voor een voeding zelf had ik dit ook
ik had maar één ventilator
op een Pentium Celeron 1100 Mhz
een hoge harde schijf die koeling nodig had en een
videokaart die koeling nodig had
als ik jouw was zou ik één of twee voedingen kopen die aan
moeten staan en één noodvoeding die je zo kan aansluiten
:o
mijn voeding is vaak 60 graden en warmen geweest, die koelriobbben dan he, en die comp liep nog gewoon stabiel

dit was met een 230W oem voeding met een p3

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

download Speedfan eens te vinden op www.download.com of zet er een stuk of 4 coolers in op de HCC heb ik een voeding gekocht die je processor koel houd moet je ook eens kopen m`n temperatuur ging van 46 naar 33 werkt wel dus
Pagina: 1