Geforce 2 probleem -> hulp voor RMA

Pagina: 1
Acties:

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Mijn Asus V7700 pro 64 Mb heeft het na ruim een jaar begeven.
Ik heb echter de kaart een half jaar geleden iets gemod (koeler vervangen door een Thermaltake Blue Orb). De originele koeler heb ik ook nog. Is het nodig om die originele koeler er weer op te zetten?

En als dat zo is, weet dan iemand nog wat er officieel tussen de originele heatsink en de grafische processor zat? Was het tape, koelpasta of niks. (het moet natuurlijk zo origineel mogelijk lijken als ik het opstuur :))

bvd

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

als ik jou was zou ik wel de orginele cooler erop zetten. anders krijg je hem echt niet terug.
anders zien ze natuurlijk dat je er aan gemod hebt.
enne er zat koelpasta op de heatsink.
succes met opsturen :P

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

als het je gelukt is moet je het zeggen.. mn pa heeft ook een Asus GeForce die dood is.. en ik heb alle asus lijnen in nederland gebeld maar kreeg nergens gehoor.. ook niet op mijn emails.. in duitsland gaf de vga helpdesk ook geen gehoor alleen de note-book helpdesk (in ned. dus geen 1 :'() maar die miep zijn dat ik gewoon de vga lijn van nederland moest proberen..

lekkere service asus :r

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

ik zou als ik jou was zeker die koeler weer terug plaatsen met wat pasta tussen koeler en chip. btw ze letten niet op het geleidingsmiddel alleen op de soort koeler. waar heb je h'm gehaald??

suc6

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Ik heb zaterdag (8-6-2002) een email gestuurd. Ik hoop dat ik wat van ze hoor; anders ga ik bellen.

BTW, ik heb hem bij Norrod Zwolle gehaald. Zij wilden het ook wel voor me regelen, maar dan was ik hem ongeveer 2 maanden kwijt, zei die kerel.

Het zal mij benieuwen of ik wat hoor. Anders Norrod maar even inschakelen.

BTW tnx voor de 'koelpasta-info'!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:23
En anders zeg je dat de originele cooler er mee opgehouden was en dat Asus je een nieuwe gestuurd heeft, vandaar het verschil in geleidingsmateriaal mochten ze erom zeuren ;)

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

Op zondag 09 juni 2002 23:02 schreef _JGC_ het volgende:
En anders zeg je dat de originele cooler er mee opgehouden was en dat Asus je een nieuwe gestuurd heeft, vandaar het verschil in geleidingsmateriaal mochten ze erom zeuren ;)
lijkt me niet dat Asus je een Thermaltake Blue Orb gaat opsturen :P

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

Pagina: 1