Toon posts:

Provision DVD-Speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
JAja, alweer een aanbieding bij de blokker, weer Provision :)
10-6 t/m 17-6 in de aanbieding voor 179,99 inclusief 6 gratis dvd's (the mexican, de kleine vampier, u-571, an american werewolf, ticker en meet the parents)
specs:
* Inzoomfuncite en diverse audio/video aansluitmogelijkheden
* Speelt DVD, VCD, audio-CD en MP3 bestanden
* Weergave voor PAL/NTSC-systemen
* Met glasheldere kleuren en scherp beeld
* Kinderslot met code
* On-screen display
* Overzichtelijke afstandsbediening
* 3D-sound dolby digital
* DTS decoder

Lijkt me opzich wel een leuk ding voor die prijs, alleen ik heb totaal geen ervaring/verstand van/met dvd spelers.
Wat zijn nou de voor- en nadelen van dit ding ?
Iemand er ervaring mee ?

Verwijderd

Als je er zoveel geld voor uit wil geven is dit een prima aankoop hoor....

Nadelen met goedkope dvd spelers

1. beeldkwaliteit is stukken minder
2. als je muziek cd's luistert is het ook niet perfect

Voordeel..

Je krijgt waar voor je geld :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus om gewoon af en toe ff een dvd'tje te pakken is het waar voor zn geld ?
Dan nog ff kijken wat ik op mn rekening heb staan ;)

Verwijderd

Ja, en spreek van te voren af.. dat als ie niet bevalt of je hem terug kan brengen... Dan kan er nix foutlopen...
Maar slechte dvd spelers maken ze bijna niet meer... tzijn bijna allemaal dezelfde driver.. zelfde hardware/software maar dan met een andere behuizing..

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 13:43
Op zaterdag 08 juni 2002 12:28 schreef -|smr.geasto|- het volgende:
* DTS decoder
Lijkt me sterk, heb je de advertentie ergens??

specs

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Op zaterdag 08 juni 2002 13:23 schreef Pauluz het volgende:
Ja, en spreek van te voren af.. dat als ie niet bevalt of je hem terug kan brengen... Dan kan er nix foutlopen...
Maar slechte dvd spelers maken ze bijna niet meer... tzijn bijna allemaal dezelfde driver.. zelfde hardware/software maar dan met een andere behuizing..
das natuurlijk niet waar. Wel als je naar de prijsklasse kijkt. Maar ik heb bv zo'n cyberhome geval naast mijn eigen grundig 5100 gezet, en mijn speler had toch duidelijk beter beeld en geluid.....er zit dus wel degelijk verschil in kwaliteit.

Mijn advies: dit zijn perfecte spelertjes om bv de tijd te overbruggen totdat er opneembare dvd spelers tegen een betaalbare prijs zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 13:49 schreef twopack het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, heb je de advertentie ergens??
Op de site van blokker kon ik de advertentie niet vinden, je moet of even in de folder kijken of er zelf even heen gaan.

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 13:52 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

das natuurlijk niet waar. Wel als je naar de prijsklasse kijkt. Maar ik heb bv zo'n cyberhome geval naast mijn eigen grundig 5100 gezet, en mijn speler had toch duidelijk beter beeld en geluid.....er zit dus wel degelijk verschil in kwaliteit.
Lees dan mn vorige reply is door ... dat staat daar ook gewoon ...

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:10

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Het zijn leuke dingen zien er ook leuk uit

wat ik me alleen afvraag hoe zit het met svcd?

mijn broer heeft van de vorige actie dat ding gekocht hellaas is ie stuk gegaan maar service is klote

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
Op zaterdag 08 juni 2002 12:28 schreef -|smr.geasto|- het volgende:

* DTS decoder
Ik denk niet dat er een DTS decoder in zit. Een Dolby Digital decoder kan er bij zo'n goedkope dvd-speler nog wel inzitten, maar een DTS decoder waarschijnlijk niet. Tot nu toe heb ik bij alleen vrij dure dvd-spelers een ingebouwde DTS decoder gezien.
Pagina: 1