Toon posts:

Sinterklaas

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jeroen (Sinterklaas),
Wanneer ik een topic plaats is het niet de bedoeling dat iemand hem afsluit. Zodat er geen replys meer mogelijk zijn. Bijvoorbeeld het topic wat ik plaatste een stille PSU. Ik vraag naar de ervaringen met Enermax en Zalman, nu heb ik nog geen reactie gehad van iemand die ervaring met beide heeft. Wanneer ik namelijk naar de leverancier van zalman en enermax voeding mail zeggen hun dat de zalman het stilst is. Nu wil ik graag ervaringen van mensen zelf!

Greetzz :7

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:58
als je de faq had gelezen weet je een hele hoop

• dit hoort in de LA
• die hoort niet in de LA want je topic is niet voor niets gesloten
• lees altijd de sluitingsmessage van de mod.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
1. wat doet dit hier :?
2. geen greetzzzz :P
3. zoek maar een wat rond, staat alles tussen :)

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 17:23

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Hier zijn wel zat topics over geweest en je mag ook best zelf eerst ff wat gaan uitzoeken voor je een topic opent.
Ik zou dus eerst zelf maar even gaan zoeken voordat je een topic opnieuw opent.

Als je denkt dat je topic onterecht is gesloten kan je naar Lieve Adjes (LA) toe.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 00:19
Eh, niet de bedoeling? Wat hier de bedoeling is is dat jij eerst eens de search gebruikt: [search=stille voeding] (hoezo niet de search gebruikt :{ )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

|:(

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 12:01 schreef Thrillseeker het volgende:
Jeroen (Sinterklaas),
Wanneer ik een topic plaats is het niet de bedoeling dat iemand hem afsluit. Zodat er geen replys meer mogelijk zijn. Bijvoorbeeld het topic wat ik plaatste een stille PSU. Ik vraag naar de ervaringen met Enermax en Zalman, nu heb ik nog geen reactie gehad van iemand die ervaring met beide heeft. Wanneer ik namelijk naar de leverancier van zalman en enermax voeding mail zeggen hun dat de zalman het stilst is. Nu wil ik graag ervaringen van mensen zelf!

Greetzz :7
1. Als je het niet eens bent met een beslissing van een mod, dan meld je dit in LA, niet in OH.
2. Lees eens wat vaker de FAQ
3. Het is niet nodig om onder forum-berichten een groet te zetten.

Niet weer doen dus, we zijn in een goede bui vandaag, dus hier laten we het bij :)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:58
Op zaterdag 08 juni 2002 12:05 schreef Abbadon het volgende:
Eh, niet de bedoeling? Wat hier de bedoeling is is dat jij eerst eens de search gebruikt: [search=stille voeding] (hoezo niet de search gebruikt :{ )
mag ik vragen waarom je hem niet dicht gooit?

Verwijderd

Lees je sluitmessage, ik sluit een topic niet voor niets.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.